Haha, ja op een gegeven moment ga je dan je tijden verleggen... Je staat trouwens op een 3e plek Denise, met buikje van de maand. Dat moet natuurlijk 1e worden he!
Hè lieve meisjes hier een teken van leven van mijn kant. Ik heb heerlijk geshopt en heel veel gekocht ben er echt heel blij mee..! Heb ook mijn haren laten knippen, heb normaal veel krullen maar merk dat het steeds minder wordt het zit echt niet, dus heb het iets korter laten knippen heb ik meer krullen..hahha En we zijn nu onderweg naar me schoonouders we gaan daar eten..!! Ik heb ook veel zin in de high tea en mij maakt het niet uit waar we het gaan doen ik ken het allemaal niet dus jullie kunnen kiezen..! Denise je moet echt aanjezelf denken hoor, en ik herken het heel goed dat je het moeilijk vind dat je lichaam aan geeft dat het teveel is...maar rust doet echt wonderen..! Anni fijn dat je een leuke dag hebt gehad.! Jody en redhead voel me ook zo dik..!! En me benen zijn ook veel slapper ik kan er de ene keer beter mee omgaan dan de andere keer..!! Ik begon van 65 kilo en ben nu 78 pffff. Heb gelukkig een mooi mannetje in me zitten dat maakt alles goed..! Ik probeer er vanavond ook gezellig te zijn kan alleen niet beloven hoelaat..!!! Eetsmakkelijk zo meiden..!
Hey Bren! Wat super dat je lekker geshopt hebt, altijd leuk om nieuwe spulletjes te hebben toch? Eet smakelijk bij je schoonouders, weet je al wat je voorgeschoteld krijgt? Hopelijk tot vanavond! Gezellig!
Jah en ik wil natuurlijk wel eerste worden Erg fijn dat zo leuk was met je vriendinnetje, is toch altijd gezellig
Nou bren, lekker hoor shoppen, ik heb nu al zoveel, ik kap er maar even mee haha, geniet lekker van je nieuwe aankopen
Tuurlijk, dat is ook zo. Het hoort erbij, maar gemiddeld 12 kilo in de hele zwangerschap... 16 kilo en nog 2,5 maand moeten is minder. Maar goed, het is niet het einde van de wereld. Voor dit doel heb ik het ook wel over... Mooi dat het gezellig was met je dinnie! Ik heb net helemaal in mijn remie een pizza gegeten met een salade. Mijn vriend is naar Ajax, terwijl ie helemaal niet zo van voetbal houdt. Maar is een afscheidswedstrijd van van der Sar en hij vond het wel leuk om daar heen te gaan. Dus die is samen met een vriend, mijn broertje en mijn stiefbroertje en z'n vriendin daar heen. En iedereen heeft al wat te doen vanavond. Dus zit nu een beetje tv te kijken, maar natuurlijk is er weer geen reet op. Dus ik hoop dat het hier vanavond een beetje druk is!
Gestemd voor je denise vind het ook echt de mooiste Beeb was hele dag onrustig Zit vanavond ook alleen dus wip ook nog wel even langs
Zo, ik ben er ook weer . Net ook heerlijk zitten kletsen op de Boternmarkt met m'n vriendinnetje. Nog twee slaapzakjes gekocht in de aanbieding, een broekje en natuurlijk Freddie de Vuurvlieg . Jody, taekwondo vond ik wel erg heftig... Badminton vind ik ook erg leuk, want dat kun je met z'n tweeën doen! Bedankt nog voor de goede tip van Freddie, ik heb em! Heel goed dat je naar huis bent gegaan Denise! En volgens mij begin je door te hebben dat je ietsje teveel doet thuis... Ik zal ook even stemmen zo! Mooi dat het leuk was Bren! Foto's? Anni, mooi dat je een leuke dag hebt gehad . Zo, nu even koken. Beetje laat, maar m'n vent moest een badkamer kopen voor ons nieuwe huisje en was volgens mij erg vervelend tegen de verkopers. Resultaat: 2500 euro van de prijs af .
Oh dat is altijd lekker, hoe meer er van de prijs af gaat hoe beter toch?! Heb je Freddie ook?! Super! Ik ben nog steeds helemaal weg van 'm! Eet smakelijk, Redhead! Ik ga ook nog even een fotoreportage doen met mijn dikke buik en mijn vriend. We vinden dat toch wel echt heel gaaf. Ik had hem jouw foto's laten zien, Denise en hij vond ze ook super! Heb een vrouwtje hier in Haarlem gevonden die in dezelfde stijl fotografeert. En de prijs valt ook wel mee: 95 euro door de weeks. Vind ik wel acceptabel.
Redhead dat is inderdaad erg fijn..!! Het kost allemaal genoeg..! Jody wat leuk zeg dat je ook een foto shoot gaat doen..! Wanneer??
Vanavond ga ik lekker Criminal Minds kijken, heerlijk vind ik dat! Maar in de reclameblokken reageer ik hier natuurlijk even! Eigenlijk vind ik dat we allemaal aan Freddy moeten, dat word dan onze mascotte haha Is er al een keuze gemaakt voor de high tea?
Ik had nog even gekeken naar andere speeltjes van Lamaze, maar Freddie is echt de leukste ! Ik vind het wonderbaarlijk dat jullie die mannen zo gek krijgen om op de foto te gaan! Maar prachtig om de foto's te zien . Ben ook erg benieuwd naar die van jou, Jody. Wanneer ga je?
Waarschijnlijk als ik 33 of 34 weken ben. Dan is het wel het mooiste denk ik. Heb net weer ff een buikfoto gemaakt! Hij begint een beetje uit te puilen!! haha Aanmelden | Facebook
Dat ken ik jody ga zo gluren naar je mooie buik.! Iedereen zegt ook tegen me poehh je moet nog meer even hè? Als ik dan zeg dat ik zeker nog 2 maanden moet zeggen zo ohh leuk zeg een tweeling hahahha en bedankt hè..!
Zo, inderdaad . Mooi buikje hoor! Wordt ie bij jou ook al zwaar? En dan bedoel ik vooral dat je echt gaat voelen dat je heel wat extra's meezeult... Denise, ik heb gestemd! Mooie foto hoor!
Anni, hahaha dat is een goeie! Freddie als mascotte! Geweldig! Redhead, ik vind Freddie ook de coolste! Maar ik heb ook een soort van zachte stapelkubusjes van Lamaze gekocht die ik ook erg leuk vind. Alleen die is eigenlijk pas vanaf 6 maanden, maar ik kon het weer niet laten liggen. hahaha Het gaat wel oke met mijn mond, Bren. Dank je! Alleen vandaag weer wat steken op die plek dus ik hou het wel heel goed in de gaten...
Ja dat vind ik ook wel bijzonder. Die van mij houdt niet zo van foto's enzo, maar hij vindt dit toch wel echt heel mooi. Dank jullie wel! Ik begin wel steeds meer last te krijgen van de zwaarte, maar vind het nog meevallen tot nu toe. Is nog prima te doen, alleen soms met opstaan heb ik wat moeite en vooral vanuit liggende positie... Hebben jullie al last van het gewicht? Jij toch zeker nog niet, Redhead? Meen je dat nou, Bren? Hoe reageer je dan als mensen dat zeggen??