pfff da was flink bijlezen zeg! (ben bijna alles alweer vergeten ) Mooie tuin hoor As! Over de tea, die van Anne en Max heb ik wel eens gezien, die zag er ontzettend lekker uit! Hier de afgelopen dagen druk bezig geweest met alle vakantievoorbereidingen! Daarnaast weer verzonken in het lezen van een goeie boekenserie, had ik net binnengekregen via Bol voor de vakantie (eigenlijk) heb alle 4 de boeken de afgelopen dagen gelezen dus moet maar wat anders meenemen naar zwitserland Wel een tip trouwens als je van fantasy houd, van Elizabeth Haydon, The symphony of ages en de daaropvolgende boeken. Had ze lang geleden al eens gelezen in de bieb, boek 5 gekocht en nu maar 1/4 en 6 erbij gekocht. 6 was al eerder binnen dus die heb ik ook al gehad Vandaag weer naar de vlos geweest, hartje gehoord Bloeddruk is alleen gedaald tot 110 over 65, voelde me ook regelmatig erg duizelig dus dat zal daar wel van komen dan Binnenkort weg, vandaag de caravan opgehaald Als ik iets belangrijks mis, sturen jullie me dan ff een pb?
Dan lach ik Jody en zeg ik dat is grappig hij is en klein en heb niet veel vruchtwater dus mijn buik groeit zo...ben er alleen maar trots op..! Misschien is dit wel de eerste en laatste dus geniet enorm van mijn buik. Hij is wel groot maar draag hem echt naar voren, ik merk vooral met lopen dat het zwaarder wordt maar misschien ook omdat ie al aan het indalen is?? En krijg meer last van me rug.... Echt veel lopen vind ik niet prettig meer... Sas wat goed zeg...mooi geluid hè??? Wat zal je trots zijn heerlijk zeg..! Wanneer gaan jullie op vakantie??
zaterdag ochtend heeeeeel vroeg Was trouwens verbaasd hoe groot mn baarmoeder al was... helemaal nog niet verwacht dat die al boven mn schaambot uit zou zijn maar die is dus al bijna halverwege mn navel gegroeid...
Haha ja inderdaad, je hebt helemaal gelijk Bren. Zo moet je er ook op reageren! En je ziet inderdaad wel flink verschil met de weken! Ja ik kan me voorstellen dat het ff flink bijlezen was voor jou, Sas! Je bent echt lang niet geweest! Wat naar zeg dat je bloeddruk zo is gedaald en je zo'n last hebt van flauwvallen steeds. Rustig aan doen, meis! Veel lopen doe ik ook niet graag meer en als ik ergens loop merk ik steeds vaker dat ik door iedereen wordt ingehaald, haha. Oh wat fijn dat je vakantie bijna is aangebroken, Sas! Ik kan me voorstellen dat je daar erg naar uitkijkt!
ja echt! tis nu ook minder dan 30 weken das ook een leuk idee, bijna nog maar 28 Nog een oudoom en oudtante aan de lijn gehad (mogen dan wel zo heten maar zijn allebei nog vrij viriel) die wonen in zwitserland en daar gan we strakkies dus ook nog even langs.
Locatie maakt mij ook niks uit. Maar zo gaan we er natuurlijk niet uit komen... Laten we het op deze manier doen: Wie heeft waar ervaring? Volgens mij Redhead bij Hofje zonder zorgen en ik bij Nobel. Ik was heel tevreden over Nobel en jij geloof ik ook over Hofje zonder zorgen, toch Redhead? Laten we daar dan een keuze uit maken, zodat we in ieder geval weten dat we een goede high tea voorgeschoteld krijgen! Dit is hoe het er binnen bij Nobel uit ziet: http://www.grandcafenobel.nl/fotos/nobel-bb.jpg Vond het wel lekkere stoelen daar (ik kan niet zo goed tegen op een harde stoel zitten voor een paar uur en zeker nu niet meer, haha). En denk dat jullie ook liever op een zachte stoel zitten... Weet jij toevallig nog of je lekker kon zitten bij hofje zonder zorgen, Redhead? Ik weet dat echt niet meer, namelijk.
Sas, wat fijn dat je er weer bent . Pas je wel op? Ik wil je nog wel heel houden en je kindje ook ! Ik heb nog niet echt last van het gewicht op zich, maar m'n heupen beginnen wel pijn te doen als ik veel sta en het opstaan als ik lig is ook best lastig... Nou groeide ik vanaf week 10 al en had ik ver voor week 20 al echt een zwanger buikje, dus ik denk dat ik veel vruchtwater heb. Nou ben ik van mezelf ook niet zo dun, dus dat zal ook meehelpen...
Dank je wel! Maar dat vind ik ook van mezelf! En je wil echt niet weten hoeveel foto's ik heb genomen voordat ik er eentje had waar ik niet zo dik op lijk. Ik denk minimaal 30. En iedereen is extra kritisch op zichzelf natuurlijk, maar dat is menselijk...
ik heb 1 ander punt... ik zou het fijn vinden (mits het mooi weer is en er schaduw is) als we buiten zouden kunnen zitten... Aan de andere kant trekt de kaart van Nobel mij weer meer
Slaap lekker Sas! Met deze zomer buiten zitten... voor mij hoeft dat niet zo. Ben sowieso echt panisch voor alles wat rondvliegt aan insekten en op al die zoetigheid zal wel het eea afkomen, vrees ik. Maar als er meer voorstanders zijn van buiten zitten, vind ik het prima hoor! Maar ik moet zeggen dat de zitplaatsen en kaart van Nobel erg goed was, dus mijn voorkeur gaat daar naar uit. Ahhh Redhead, ga je daar geen spijt van krijgen, meis? Is wel echt leuk om buikfoto's te hebben van je zwangerschap, toch? Je kan ook alleen je buik fotograferen, zodat je de rest niet ziet. Denk dat je daar later wel erg blij mee zal zijn...
Ik vermijd geen foto's, maar ga niet poseren... Tenminste, nog niet. Misschien dat ik er nog wel 1 maak... Ik ga er maar weer over nadenken, want dikke kans dat je gelijk hebt . Ik ga maar weer afsluiten. Bob begint te piepen dat ik altijd maar met die computer zit 's avonds. Klopt ook wel, maar hij wil alleen maar tv kijken en daar heb ik geen concentratie meer voor...