Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah ik vond ze alle 3 wel leuk..! En ben inderdaad ook opgegroeid met Ajax en heb toevallig ook een vriend getroffen die voetbal gek is... Àch het wend, al vind ik Ajax niet zo erg maar de rest kan me echt niet intresseren!!!

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha gelukkig maar, ik zou er niet aan moeten denken om steeds dat voetbal aan te hebben staan! Alleen met EK/WK ben ik een fanatiek NL elftal aanhanger, maar clubvoetbal interesseert me niet. :p

Ik ga lekker mijn bedje in! Tot morgen! Weltruste!

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker jody en tot morgen..!!

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Zo ik zit weer fris en fruitig op mijn werk,
    ben weer benieuwd hoe het loopt vandaag

Wij hebben de fotoshoot laten doen met 31 weken, betaalde 95 euro het uur en dan los voor de foto's, onze fotografe zit in Hilversum (corina bouweriks)

Wij hebben 2 jaar terug ook zo'n geintje gehad van de zorgtoeslag, van toen ik nog in een winkel werkte, ik verdien nu het dubbele.........dus jah, als je moet betalen passen ze het wel aan als ze je minder moeten geven dus niet. Wij hebben het nu helemaal stop gezet.

Qua high tea maakt het mij echt niet uit, heb helemaal geen ervaring in Haarlem, buiten zitten vind ik wel een goed idee!

Bedankt voor het stemmen meiden, en een derde plek is niet verkeerd, het is een mooie waardering voor je buik hahah

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Succes vandaag, Denise!! Hopelijk gaat het vandaag wat beter!
    Wat betreft de high tea: we zouden eventueel kunnen vragen of we bij Nobel buiten zouden kunnen zitten als het lekker weer is.

Wie willen er graag buiten zitten? In ieder geval Sas en Denise.

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ze hebben een terras (tenminste, op de foto's op google) dus ik stem voor Nobel!

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Had ik een heel stukje getypt, is het allemaal weg :(.

Wat een nare geldzaken komen er voorbij! Ik heb het vorig jaar gehad, net als Denise. Moest ik ineens 560 euro terug betalen... Nu niet meer gelukkig, maar ik krijg ook niets terug. Straks hebben we twee huizen, dan zullen we wel wat extra terug krijgen.

Al die oude voetballers, nostalgie :). Ik keek met mijn vader mee. Die keek alleen Studio Sport en af en toe een wedstrijdje. Mijn broertjes en bij Bob in de familie geeft niemand er echt om. Gelukkig gaan ze met het EK/WK wel los! Volgend jaar lekker met een bbq in de tuin kijken :D. Kunnen we onze kleintjes in het oranje hijsen!

Volgens mij kun je gewoon reserveren, Jody. Het maakt mij niet uit of we binnen of buiten zitten!

Zo, nu op naar de verloskundige! Ben benieuwd hoe het met m'n bloed was...

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Denise hoop dat je je beter voelt.!

Stja stop zetten dat hebben we ook gedaan staat ook in het systeem, maar moet wel 399 euro terug betalen..!
    Ben er echt boos om, je doet er alleen niks tegen....

Binnen of buiten zitten met de high tea maakt me opzich niet uit, alleen als het te warm is vind ik buiten zitten niet zo lekker kan er echt veel minder goed tegen nu....

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes redhead ben inderdaad benieuwd..!!

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    nee idd te heet is ook niet goed, maar zoals vandaag, heerlijk in het zonnetje, of een parasolletje, moet goed komen toch.

toch vandaag weer last, geen harde buiken ofzo, maar rond mijn schaambot zeg maar, vanmiddag even de vk bellen, ik denk zelf dat het indalen is maar je weet nooit. Ik laat de meiden die er wel zijn voor mij lopen hahah, dus zit rustig op mijn gat vandaag, zo houd ik het wel vol, kan alleen vanmiddag niet te lang met bullie wandelen, dat vind ik wel jammer

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Waar werk jij ook alweer Denise? Wel lastig hoor, maar goed dat je zo op jezelf let! Ben benieuwd wat de vk zegt!

Ik ben weer helemaal goedgekeurd! Suikerwaarden waren perfect en mijn ijzergehalte ook. Gewoon veel te lang doorgegaan dus voor de vakantie. Daar ga ik na de vakantie echt goed op letten! Verder was de kleine man keurig gegroeid, ik ben zowaar trots op hem :D!

Vlak onder mijn borst in het midden heb ik al een tijd een soort pigmentvlek, voor mijn zwangerschap al. Nou heb ik dat soort dingen vaker, dus was ik hier niet echt van onder de indruk. Maar de afgelopen twee weken kreeg ik pijn onder die plek en was ik bang dat er iets mis was met mijn huid. Toen ik het net vroeg aan de vk vertelde ze me met een glimlach dat mijn maag daar vlak onder zit en dat er door de verplaatsing aan de spiertjes ervan worden getrokken en dat het vast voelde als een grote blauwe plek. Ik ook weer gerust gesteld! De onderkant van mijn bh drukt er alleen precies op en 's nachts met omdraaien kan het ineens pijn doen. Maf hoor :).

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed dat je opjezelf past Denise is heel belangrijk..! En laat inderdaad die meiden maar lekker voor je lopen.!

Redhead fijn dat alles goed was..!! Is altijd een heerlijk gevoel hè..!

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ja, zeker fijn :).
    Ben ook zo blij dat ik de dagen weer doorkom zonder zo ontzettend moe te zijn. Inmiddels slaap ik niet meer 11 uur, maar 9 uur.

Ik ga maar eens beginnen met inpakken... Het moet toch echt gaan gebeuren.

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik zit bij het ict/administratieve gedeelte van de politie

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Kijk, als ik dat geweten had, had ik wel onthouden :).
    Moet je veel lopen/staan, of kun je nog wel zitten?

Ik knijp em wel een beetje voor straks na de vakantie. Ik hoef maar 4 weekjes te werken, dat scheelt, maar wel fulltime en natuurlijk veel staan/lopen.

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het is in principe meer zitten, maar ja ik loop zelf wel veel, naar de printer, naar het archief, naar van alles.
    Ik dacht ook na mijn vakantie hoef ik maar 4 weekjes, maar het valt mij zeker zwaarder als verwacht. Zoals vandaag zit wel de hele dag maar toch............moet zo thuis natuurlijk ook gewoon nog

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Redhead, succes straks bij de vk! Laat je ff weten wat de uitslag was?

Inderdaad lekker de anderen voor je laten lopen, Denise!

Ik wilde net gaan bellen naar Nobel om te reserveren, maar omdat ik best kippig ben de laatste tijd wil ik even checken met jullie of we inderdaad met 6 personen zijn. Niet dat ik iemand vergeet ofzo...

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jody volgens mij ben je niet kippig en zijn het er inderdaad 6 personen..! Hahha of we zijn dan samen kippig

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ja, het lijkt mij ook pittig, Denise! Thuis maar zoveel mogelijk rust nemen... Het enige voordeel dat ik wel heb, is dat ik als duo start naast degene die mij overneemt als ik met verlof ben. Ik heb dus niet meer in mijn eentje e verantwoordelijkheid, maar de luxepositie van de twee anderen die (eigenlijk meer) medeverantwoordelijk zijn voor de klas.

Vanmorgen was ik geweest, Jody :). Alles was goed, ook mijn suiker- en ijzerwaarden. Even denken hoor... ik kom op 7 uit:

Jody
    Brenda
    Maaike
    Denise
    Anni
    Saskia
    Astrid

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0