Hahaha wat een sukkel ben ik! Ik was mezelf vergeten! Wel 7 dus! hehe Ik heb de reservering gemaakt voor donderdag 25 augustus om 14:00 bij Nobel. Spaarne 36, Haarlem. Bijna letterlijk naast Nobel zit parkeergarage de Appelaar waar je eventueel je auto kwijt kan. Ik heb doorgegeven dat 6 van de 7 zwanger zijn, dus of daar wel rekening mee gehouden kan worden. Dus we krijgen geen carpaccio en geen gerookte zalm. De jongen bij wie ik de reservering maakte zei dat hij zichzelf vrij zou roosteren die dag vanwege het bezoekje van zoveel zwangeren, haha. Ik ben trouwens net terug van zwemmen, probeer nu 1 keer per week even een uurtje te gaan zwemmen en dat is me nu al 5 weken achter elkaar gelukt! Ik ga volgende week maandag of dinsdag weer, dus als jullie zin hebben... het banenzwemmen is tussen 12:00 en 13:00, is weer ff goed voor de beweging!
Goed, dat gaat lekker. Gelukkig was ik zonder jouw oplettendheid er al achter dat ik mezelf was vergeten mee te tellen. Maar dat berichtje over je goedkeuring heb ik helemaal over het hoofd gezien! Excuses!!! Ik denk dat het chloorwater me naar mijn hoofd is gestegen... Maar gelukkig was alles goed, meis!
Herkenbaar! De meeste mensen vergeten zichzelf mee te tellen . Lekker, dat zwemmen! Misschien ga ik inderdaad ook wel mee. Eerst op jacht naar zwemkleding!
Weltrusten! Ik heb vandaag al een kast opgeruimd en de rest van m'n normale kleding uit de kledingkast verwijderd. Alles wat we de komende twee maanden niet meer gebruiken heb ik uit die kasten ingepakt. Nu maar beginnen met de "rommelkast" beneden... Daarna ga ik eens alle babykleertjes sorteren. Alles ligt door elkaar en ik heb last van ordeningsdrang... Gewoon nesteldrang is dit zeker? Vreemde gewaarwording hoor!
Herkenbaar! Ik heb ook het liefst gisteren alles al af... Dutje doen zit er helaas niet in voor mij... Heb net ff gedouched, maar als ik heb gezwommen dan was ik natuurlijk ook mijn haar daarna en ik heb van dat rothaar dat geföhnd en gestyled moet worden. Dus daar ben ik nog wel ff zoet mee. En daarna door naar mijn moeder en stiefvader want daar eten we vanavond. Hoop op een Bbq, maar dat zal wel niet. Keek net op buienradar en er komt me toch een regen aan! En vanavond ook onweer... Maareh gezellig dat jullie mee willen. Mij komt dinsdag het beste uit, dus denk dat ik dan ga. Ik hoor wel of jullie dan mee kunnen!
Voor mij wordt het pas mee zwemmen in mijn verlof,cverder werk ik natuurlijk fulltime En ik hoop dat we tegen die tijd 7 zwangeren hebben........
Eet smakelijk . Hebben jullie al enig idee over of/hoe jullie gaan kolven? Geen idee of ik een handpomp of een elektrische in huis moet halen...
Was het lekker redhead?? Ik zou die pas gaan kopen als je bevallen bent en je zeker weet of de borstvoeding op gang komt en of het allemaal lukt, teminste dat gaf de mevrouw aan die hier was voor de intake van de kraamzorg