Aaaaah, dank je, daar heb ik wat aan . Denk dat het wel op gang gaat komen, ik lek nu al af en toe 's nachts...
Tuurlijk..! Ja oké maar wie zegt dat er genoeg voedingsstoffen in zitten?? Ik zou echt even wachten met dat aan te schaffen tot je zeker weet dat je mannetje genoeg binnen krijgt en goed aankomt..want ze zijn echt duur....
Ja, daar heb je helemaal gelijk in! Ik ben blij dat ik dat ding niet meteen hoef te hebben, want ik werd helemaal duizelig toen ik ging kijken wat er is... Heb er hier een van een collega liggen, die hem twee keer heeft gebruikt en daarna niet meer. Er mist alleen een onderdeeltje... Zou een hoop geld schelen als ie te maken is!
Hallo! Wat fijn dat er gereserveerd is, hij staat in de agenda genoteerd. Ik moet even kijken of ik de auto in de garage zet of bij mijn pa in de werkplaats. Volgens mij is dat namelijk maar een klein stukje lopen, maar dat ga ik even uitdokteren Vandaag was het weer rete-druk op het werk, maar nu is vriendlief sporten, dus heb tot 10 uur de laptop voor mij alleen! Dus dat word heerlijk de hele avond ZP-en
Aanschaffen van kolf idd pas uitstellen tot na geboorte. Je hebt zo'n advieswinkeltje in Amsterdam, dan kan je kijken wat het best geschikt is voor jou... En ik zou eerst huren om te kijken of het allemaal wel lukt. Net lekker gebbqt bij mijn moeder en stiefvader. Hebben zo'n grote tent in de tuin staan dus de Bbq daar onder en eten maar! Net heerlijk marshmallows er boven gehangen... Genieten!! Nu aan het wachten op de koffie, dus ff tijd om het forum bij te houden en de rest zit ook allemaal met hij iPhone te kloten, m'n broertje, zusje, stiefvader en moeder hebben er allemaal 1. Haha dus er moeten altijd weer ff nieuwe dingen uitgewisseld worden. Hebben jullie ook lekker gegeten?
Meiden, ik las net pas de vorige pagina.... Word helemaal blozend van jullie haha! Maar het zou wel leuk zijn tegen die tijd dat ook ik me mag aansluiten als zwangere. Ach, het komt als het er de tijd voor is En ik heb heerlijk Pizza gegeten! Heb je nog wat marshmallows over Jody? Ik lust ook wel
Toch een bbq, Jody! Wat een mazzel . Tsja Anni, we blijven gewoon met je mee duimen hoor! Kolf niet kopen dus, fijn te weten. Kan ik weer wat anders zoeken om me druk om te maken!
Gniffel... Net Bob alle babykleertjes van boven laten halen en nou ga ik ze allemaal op maat ed. leggen en in dozen doen. Dan kan ik het straks zo in de commode leggen! Hoezo, nesteldrang? Ik, echt niet!
Goedenavond Moe vandaag Wel lekker gewerkt maar druk! Boodschappen gedaan dus morgen lekker bijtijds naar huis en vroeg aan mijn weekend beginnen Heb een kolf van een vriendin dus hier geen zorgen maar ik zou idd pas kopen na bevalling 25e vrije middag geregeld Ga zo lekker op tijd naar bed Tot later!
We hebben nog wat marshmallows over hoor, Anni! Jammer dat ik ze niet ff kan mailen naar je. Haha Ik heb mijn kleertjes al gewassen met Neutral in de kast liggen, haha. Ook al een paar weken. Ik had het volgens mij ook heel erg met 24/25 weken de nesteldrang.
@Redhead: Ja ik had het door! Alle beetjes helpen, dus dat duimen ook! @Maaike: Wat goed dat je vrij hebt, dat is fijn Dan zijn we zeker weten met z'n 7en En, alvast welterusten!
Nee, jammer hè?! Anders had ik de overige wel aan je opgestuurd. Ze waren erg lekker, moet ik zeggen!!
Haha dat geloof ik graag Ik verveel me een beetje... Wat zal ik es ondertussen gaan doen? Er is namelijk geen zak op tv...
Geen idee... Het is hier ook weer een beetje stil, hè?! Ja, ik zit ook bij mijn ouders dus ik kan ook niet constant online zijn... Ga ff facebooken!
Ja maar er is niks spannends gebeurd op FB. Dus dat schiet ook niet echt op... Maar ik snap dat jij ook niet iedere keer kan kijken haha. Heb wel zin in de high-tea zeg!
Anni tuurlijk blijven we door duimen voor jou..!! En er is inderdaad niet veel op tv, echt vakantie hè... Redhead hahah jij bent echt goed bezig.. Jody lekker bbq heb je het naar je zin gehad??