Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier eindelijk de laatste dingen aan het inpakken :) morgen de laatste dingsels regelen. Nijntjes zitten al in hun opvang :) Er was voor beide een 1 meter hokje gereserveerd, tot de verzorgster Berta zag, die kreeg toch een wat groter hokje van haar :)

Vandaag naar zwolle geweest om lief zn trouwpak op te halen :D

Mooi dat er gereserveerd is :D dat ze rekening houden met zwangeren betekent dus dat ik mag bitchen als het niet goed is ? ;)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas succes met de laatste dingen inpakken!

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heb ik eindelijk een bezigheid gevonden voor in de avonduren, is het hier ineens wel druk! Potverdikkie ;).

Succes met inpakken, Sas! Wanneer gaan jullie ook alweer weg? Ik vergeet het steeds :(.
    Verveel je je al minder, Anni?

Zo, ik heb alle tweedehands kleertjes op maat gesorteerd en er pakketjes van gemaakt. Zo zijn de de doos ingegaan. Daarna de nieuwe kleertjes ook op maat in pakketjes er bovenop. Slaapzakjes en de knuffels hebben we er net ook bij gestopt en dat is precies een verhuisdoos vol.
    Morgen ga ik alle verzorgingsspulletjes uitzoeken. Ook veel gekregen en wat spulletjes nieuw en die moeten ook in een doos.

Misschien veel nesteldrang, maar het kamertje wordt wel steeds netter boven :D.

4. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    overmorgen :)komt goed, als het goed is heb ik iig wifi op de 2e camping (waarom? ach...) dus dan kan ik via mn phone nog ff meelezen...

wifi op n camping.... ik weet niet helemaal zeker wat ik daar dan precies van moet vinden hoor.... vondt het altijd wel een geweldig excuus om ff naar de mac te rijden op vakantie(ja wil me mail checken en daar hebben ze gratis wifi)

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Heb ik ook altijd hoor, Sas. Niet dat van de Mac dan, maar internetten doe ik niet op vakantie. Misschien een keer mail kijken, maar daar houdt het mee op.

Maar morgen ben je nog een dagje bij ons op ZP ;)

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    zeg dames welterusten :) ik probeer morgen nog n gaatje te vinden om ff langs te wippen! fijne avond :D

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik ook!

Trusten meisjes!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    BBQ was heerlijk en gezellig!

Oh heerlijk Sas, lekker weg straks!!

Als je voelt dat je dat moet doen, dan moet je dat lekker doen. Anders zit je er ook maar de hele tijd mee in je hoofd dat het nog moet gebeuren. Ik moet zeggen dat ik nu ook veel meer rust heb! :D

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas weltrusten..!!! En tot morgen..!

Redhead heerlijk zeg..!

10. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Sas en Redhead: Weltruste en tot morgen!!

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nah lekker dan, ben ik thuis... gaat iedereen pleite!!
    Ik ga zo ook lekker slapen!

Tot morgen!

12. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weltrusten allemaal, ik ga ook zo lekker slapen! Lig al heerlijk in bed..

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Welterusten meiden.
    Ook ik ga naar bed toe, morgen weer werken tot 21.00u (helaas...)

Tot morgen! :)

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jullie hebben helemaal gelijk!
    Ik ga er ook zo in!

Tot morgen!

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Poeh, wat een onrustige nacht! Ik droomde erg over baby's en verhuizen en had het ontzettend warm! Net begonnen de meeuwen (als iemand ze nog voert, ga ik uit m'n dak vandaag!) als een malle te schreeuwen. Toen het wat rustiger werd, was het al 6.00 uur en kon Bob niet meer slapen. Die is nu dus de deur uit naar zijn werk.

Had de halve nacht ontzettende honger, dus ik eet nu maar even wat en drink een kopje thee en dan ga ik nog even twee uurtjes slapen. M'n jochie is ook lekker druk bezig, dus ik hoop dat hij zo ook uitgeraasd is :).

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gister 'weer' te druk gehad haha.
    Hele dag gewerkt, 's middags wel even geslapen, daarna even gegeten, sla met kip cordon bleu mmmm, en 's avonds mochten we op kraamvisite bij een collega van mij, wat een supermooi ventje wat het zeg, ik wordt er nog nieuwsgieriger van.
    Toen ik hem op schoot had werd mijn kleine dametje helemaal rustig, het was zo raar, ze voelen het toch aan denk ik.

wel een rotnacht gehad, was klaarwakker, had het warm en heb elk uur voorbij zien komen.

Vandaag weer druk aan het werk, maak er lekker een half dagje van.............:D

17. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poehh redhead daar wordt je inderdaad niet vrolijk van nee..!!! Hoop dat je nu nog lekker slaapt..!!

Denise werkze...

Ik heb eigenlijk best wel lekker geslapen ga zo boodschapjes doen en even me plas laten controleren heb een beetje last van me buik even kijken of ik geen blaasontsteking heb....

Vanmiddag ga ik naar de opa en oma van me vriend, zijn opa is jarig en daar eten we....dus wel even gezellig..!!

Fijne dag iedereen

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zo, toch twee uur slaap erbij kunnen tellen! Jij vanmiddag vast, Denise. Lekker een half dagje doen, inderdaad!

Zo even wat verf bijwerken van een van schoonzusjes (ik blijf verven!) en vanmiddag weer lekker sociaal doen met een vriendinnetje.

Ben nog steeds een beetje onrustig van binnen. Misschien toch iets teveel slaap gehad de afgelopen anderhalve week :)

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ohjee Bren, is het niet weer toch een harde buik waar je last van hebt? Ach, beter een keer teveel kijken dan een keer te weinig!

Veel plezier bij de opa en oma van je vriend :).

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee het is niet ze harde buik die herken ik wel..haha
    Het zeurt in me buik het kunnen ook me darmen zijn, maar wil dan even voor de zekerheid me plas nalaten kijken..!!

Jij ook veel plezier..!

Deel Deze Pagina