Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo! :)

@Jody: Ondanks geen front-foto, vind ik het toch mooi hoor.
    Waarschijnlijk houd je meisje meer van een en profil foto :D

@Redhead: Ach meis toch. Wat vervelend zeg.
    Hoop voor je dat je snel weer in je leuke gezellige periode zit!
    Stomme hormonen ook he?

@Bren: Ja ik moest vandaag weer werken helaas.
    T was zooo rustig, en dan gaat de tijd zo langzaam.
    Ben blij dat het WEEKEND is! :D

@Sas: Fijne vakantie meid! Geniet er van!

@Denise: Hoe is het bij jou? Nog maar een paar weekjes meid! :)

@hier: Volgens mij, heb ik nu al mijn ei?
    Had gister alle symptomen, dus heb vriendlief maar even bij zijn broek gegrepen gister! :D haha
    Maar dat zou wel vroeg zijn op dag 12?:(

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi hoi het gaat op zich wel redelijk, vandaag een lekker rustig dagje.
    Wel onwijs last rond mijn schaambeen zeg maar, kan niet eens normaal op staan en lopen. Woe gelukkig weer naar de vk

Misschien heb je een lekker vroeg ei, mijn duimen draaien weer voor je, en hard ook

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dankjewel! :)
    Ik hoop het ook, een korte cyclus is toch een stuk prettiger dan die cyclussen van bijna 2 maanden!
    Nog 2 dagen en dan ben je alweer 34 weken meis.
    Dus als we gaan hightea-en ben je 37 weken zwanger.
    Dan mag je officieel bevallen :D
    Wow, het gaat echt zo hard nu!

Gelukkig mag je woensdag weer naar de vk, want die pijn lijkt me ook niet fijn hoor meis! Weer even check, check, dubbelcheck :D

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja idd, en googlen heeft ook geen nut, krijg allerlei verontrustende berichten over bekkeninstabiliteit te zien :(

Ja dan ben ik idd bijna 37, gaat hard he, ik hoop dat dit voor jouw voorlopig je laatste cyclus is ;) en dat we dus met 7 zwangeren zijn

Ga je verder nog wat leuks doen vandaag of morgen?

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Hee meiden!

Lijkt me echt klote om op zaterdag te moeten werken, Anni! Maar gelukkig is het nu lekker weekend!
    Wat klote dat je zo'n last hebt, Denise! Lekker rustig aan doen inderdaad!
    Hier een lekker dagje niks gedaan. Vanmiddag nog ff lekker een power napje gedaan, maar nu alweer moe... Ik heb ook echt nergens zin in. Zit een beetje in de nergens zin in modus al de hele dag. Alleen zin in eten, maar het is voor mij wel heel vreemd als ik geen zin heb in eten....

Heb je een leuke verjaardag gehad van je neefje, Bren?

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    We zitten nu film te kijken.
    Morgen gaan we naar mijn nichtje toe, die is van de week 4 geworden, dus we gaan taart opeten wat nog over is van vandaag ;)

En jullie? Nog leuke plannen dit weekend?

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Welke film zijn jullie aan het kijken?

Nou nee, we hadden wel redelijk wat plannen dit weekend maar we hebben eigenlijk niet zo'n zin om de deur uit te gaan. Dus we blijven lekker thuis!

En gaan jullie morgen nog wat leuks doen?

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    En wat voor taart gaan jullie opeten?? Lekker, daar heb ik ook wel trek in!! :D

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    We zaten Guess Who? te kijken.
    Vind dat wel een grappige film.
    Vriendlief zit nu total K.O. te kijken, dus ik kruip maar weer achter mijn laptopje om te kunnen zp-en :D

Mijn schoonzus heeft taart laten maken door een vriendin, dus durf niet helemaal te zeggen welke smaak.
    Maar in ieder geval iets met marsepein denk ik...
    Lekkuuuuur! :D

Lekker zo'n weekendje niks he?
    Ik hou er van, lekker luieren en filmpjes kijken.
    Wat betreft het weer hoef je er toch niet uit ;)

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Als het lukt stuur ik wel een stukje taart via de mail ;)

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hee meisjes,

Toch stiekem nog even spieken hier, ook al ben ik kapot...
    Wat zou het fijn zijn als het je ei al zou zijn Anni :D. Wie weet, mijn duimen draaien weer hard!
    Denise, ik hoorde van mijn vk dat het totaal normaal is als je nu last hebt van de plek rond je schaambeen. Googlen werkt meestal alleen maar averechts he, ga je nog meer zorgen maken. Al die nare verhalen ook!

Mijn emo-buien zijn ook niet zo heel vreselijk hoor, maar ik typ het dan toch graag even in, zodat ik het kwijt ben! Ik mag mezelf gelukkig prijzen met de mensen in mijn omgeving en dit forum :D.

Vandaag de hele dag op Castlefest rond gelopen en echt een ontzettend leuke dag gehad! Weg met de emo-bui :D. Wat een mafeketels bestaan er toch :). Maar ook prachtige mensen. Ik zal jmorgen wel uitgebreid vertellen. Nu vieze voeten, een harde buik en slaperige oogjes, dus lekker naar bed en morgen lekker luieren!

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Inderdaad! Heerlijk, ik ben ook best een huismus en nu helemaal!
    Ik lig nu gewoon een beetje op de bank te hangen en we gaan ook zo een film kijken. Eigenlijk niet zo'n zin in maar nu lig ik ook maar een beetje op de bank te staren naar mijn buik, haha.

Ik heb ook trek in taart! Maar ik hou niet van slagroomtaart. Ik heb wel trek in een Bosche bol, appeltaart of cheesecake. :D Yummie!!

13. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hee meiden..!!!

Ik ben dan echt een mazzelkont heb gister en vandaag heerlijk taart gegeten hahha
    Was een heel gezellig dagje heb ook zo genoten van me neefje wat was ie blij met al zijn kado's heerlijk..!!
    Wel weer veel harde buiken, morgen ga ik echt niks doen..!
    Al moet ik wel zeggen dat het soms door mijn mannetje komt omdat hij zo draait dat echt me hele buik strak staat.....

Anni nu heb je ook lekker weekend en morgen ook lekker taart eten hmmmmmmm.
    En je ei gehad?? Hartstikke goed en hopelijk je laatste...

Denise ook een lekker dagje gehad, doe maar lekker rustig aan.

Redhead fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad ga nu maar lekker slapen!

Jody heerlijk geluierd en ik geef je helemaal gelijk, lekker..!! Welke film gaan jullie kijken??

14. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    haha laten we inderdaad hopen dat dit de laatste ronde is!
    Zou toch geweldig zijn als ik bij de high tea mag melden dat is misschien dan zwanger ben! :)
    Maar goed, zo ver is het nog niet.

@redhead: klinkt als een leuke dag, ben benieuwd naar je verhaal! :D

@bren: nog steeds last van harde buik? Wat vervelend zeg.
    Wel lekker, gewoon 2 dagen taart smikkelen!

@jody: welke film staat er op het programma?
    En die taart die jij opnoemt klinkt veeeeeel lekkerder :D

K ga slapen meiden, ben best wel beetje moe.
    Welterusten en tot morgen!!! :)

15. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker anni..!!!

16. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Redhead, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!
    En gelukkig is je emo bui weg! Ik denk dat je 'm aan mij hebt doorgegeven. We zitten dus nu net die film te kijken en ik had er eigenlijk al helemaal geen zin in en kan lastig mijn concentratie er bij houden. En zat ff te zuchten en toen zei mijn vriend: "als je geen zin hebt om te kijken dan hoeft dat niet, hoor!" En ik begin me toch te huilen! Geen idee wat er aan de hand is, maar ik voelde me ineens zo onwijs verdrietig... Echt een beetje belachelijk!

Mooi dat jij ook een leuke dag hebt gehad, Bren! En mooi dat je neefje zo blij was met z'n cadeau's!
    Maar wel vervelend dat je weer zo'n last van harde buiken hebt! Morgen maar lekker rustig aan dan, toch! Hoe is het met je maagzuur? Al wat beter?
    We zijn de goonies aan het kijken. Tenminste: mijn vriend nu nog en ik zit op zp. ;)

Anni, we gaan uiteraard weer heel hard voor je duimen. Hopelijk is het dit keer ook jouw welverdiende beurt!!!!
    Welterusten voor nu iig!!

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Maar Anni, heb je geen ovulatietesten gehaald dan? Dan weet je het zeker!!

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    goedemorgen!

Iedereen lekker geslapen?
    Ik wel, heb bijna 11 uur geslapen haha :)
    Ik heb wel ovu-testen liggen, maar wilde deze maand er niet mee bezig zijn.
    Vorige keer heb ik bijna gefrustreerd met die testen lopen klooien omdat mijn ei op dag 19 kwam, en mijn ongi op dag 59.
    Ik maak mezelf dan helemaal gek, en dat wil ik liever niet meer.
    Had gisteravond ontzettende kramp in mijn linkereierstok, dus volgens mij is ie nu echt gesprongen :)

Heb natuurlijk vriendlief heeeel verleidelijk aangekeken ;)

Wat gaan jullie doen vandaag? :D

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!!

Is heel goed te begrijpen anni, ik deed het op het laatst ook niet meer het brengt zoveel spanning extra met zich mee..en fijn dat jullie alle kansen benut hebben..!! Nu weer op het wachtbankje....wij houden allemaal je hand vast.!

Ik merk dat ik door de harde buiken echt heel onzeker wordt..het houdt soms gewoon een hele dag en nacht aan...slaap er slecht door en me humeur is ook niet zo gezellig..!
    Ik doe echt rustig aan doe bijna niks in het huis houden en dan nog harde buiken wat moet ik nog meer doen om ze niet te krijgen???

Sorry voor me geklaag maar wilde het even van me afschrijven!

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen meisjes :),

Bren, wat fijn dat het gisteren leuk was bij je neefje! Wel naar om te lezen dat je je zo onzeker voelt door al die harde buiken. Logisch, dat wel. Waarschijnlijk heb je al het idee dat je niets uitvoert en vervolgens zeggen de harde buiken dat je nog minder moet gaan doen. Erg frustrerend en daarnaast ook nog pijnlijk :(. Het akeligste is nu wel, denk ik, dat je er eigenlijk niets aan kunt doen... Heel rustig aan blijven doen, een warm bad, een hete douche, that's it. En het van je af blijven schrijven natuurlijk :)!
    In elk geval een virtuele knuffel vanaf hier!

Anni, wat ontzettend goed dat je je dit keer niet laat meeslepen door testen! Wie weet ben je zelf nu wat rustiger. Ik hoop dat het je ei was, en mocht er nou nog een keer iets zijn wat op een ei kan lijken; pak die vent van je bij zijn kladden ;)!

He bah, Jody. Sorry voor het overgeven van mijn emo-bui! Maar inderdaad, dat soort dingen bedoel ik precies! Vervelend he :(. Het is ook echt niet zo dat het ergens over gaat, of dat ik niet weet dat het de hormonen zijn, maar soms moet het er echt even uit... Als ik het tegenhoud, dan wordt het later alleen maar erger!

Deel Deze Pagina