Maar heb je ook nog last van je tandvlees? Doet het ook pijn? Of is het alleen de bult nog die er zit?
Doet wel pijn, maar het is meer de bult dan de pijn op dit moment. Ik heb alle smaken van de wereld, dus zeg maar welke je lekker vind
Citroen of groene thee. Lekker! Ik heb net ook weer flink gezondigd. Net een zak m&m's naar binnen zitten werken samen met mijn vriend. Ben nu echt misselijk, haha
Ik drink ook meestal groene thee. Is goed voor je he! En natuurlijk lekkere koekjes erbij. Heb je nog wat M&M's over? Heb nog wel ruimte Ga nu maar een filmpje aanzetten, vriendlief is naar bed toe en ik ben nog lang niet moe...
Jaa grenzenloos verliefd wordt hier ook gekeken we kwamen er alleen te laat achter we zijn bezig met de adressen voor de geboorte kaartjes.! Mijn vriend kijkt op zondag veel voetbal dus dan mag ik grenzenloos verliefd kijken..! Hahah Anni slim dat je even de tandarts belt het zekere voor het onzekere..! Heb je nog een kopje thee over. ???
Mooi dat het gesmaakt heeft allemaal. En de m&m's natuurlijk ook . Hier weer een paar stukjes fudge gegeten. Zooooo lekker ! Is er nog thee over? Lijkt me lekker! Hier weer eens de spanningsboog van een goudvis... Bob heeft een film aan gezet, maar na een half uur was ik al de tafel aan het opruimen en vervolgens ben ik de echofoto's in mijn 9-maandenboek gaan plakken en het verder bij gaan werken. Hij probeert zijn best te doen om films te zoeken die we allebei leuk vinden, maar mijn smaak is momenteel echt anders dan normaal! Arme jongen...
Sterkte alvast bij de tandarts morgen, Anni! Ben benieuwd wat het is... Jody, wil jij echt naar Amerika verhuizen. Ik heb er diep respect voor dat je dat durft! Ik ben niet zo avontuurlijk en erg verknocht aan mijn familie en vrienden in Nederland.
Ik heb een hele grote pot thee gezet hoor meiden! Dus voor ieder nog wel een kopje hoor *geeft Bren en As een kopje thee met een lekker koekje* Zit nog even te dubben welke film ik ga kijken...
Hmmmm smaakte erg lekker anni thanxx..!!!! Gek hè redhead dat, dat nu zo kan verschillen.... Ik zou ook niet kunnen emigreren en me famillie hier achter laten vind het ook echt stoer als je het wel kan...
Heeeeeerlijk Anni, dankje Echt maf inderdaad. Had nooit verwacht dat dat mij zou gebeuren, maar ook ben echt een zwangere vrouw . Ik ga zo lekker lezen in m'n bedje. Morgen weer vroeg dag met de bezichtiging. Dan moet ik om 10.00 uur het huis uit zijn, dus op tijd eruit en boodschapjes doen. Slaap lekker meisjes!
Nee helaas geen m&m's over! Dat is eeg ongebruikelijk hier dat we iets lekkers overhouden! Haha Sorry Anni! Is het een beetje gelukt met de adressen op de geboortekaartjes, Bren? Grenzeloos verlieft was wel leuk, hè?! Overtreders vind ik een beetje matig de laatste afleveringen. Wat een overtreders, zeg! Niet echt spectaculair...
We zijn er wel uit wie we allemaal een kaartje sturen..!! We kunnen weer iets afstrepen heerlijk..!! Nou ik heb het dus gewoon gemist ik wist niet dat het al weer kwam, ik zag het toen het al bijna was afgelopen..!! Was het een leuke aflevering ? Slaap lekker redhead en succes morgen ochtend..!
Anni, sla je mij nou gewoon over met een koppie thee?? haha Redhead, nog niks is zeker maar het is zeker een mogelijkheid over een jaar of 10 ofzo, of nog langer. Maar aangezien het hard achteruit gaat met dit land, wil ik hier eigenlijk niet meer wonen nee... Maar ik vind het wel heel moeilijk om iedereen hier achter te laten en een nieuw bestaan op te bouwen. Maar ja, we zien het wel!
Ja is het ook! Zoveel keus ook! Goed zoeken, dan vind je vast snel het kaartje! Meiden, ik ga ook naar bed! Weltruste alvast en tot morgen!
Sorry Jody! Vergat jou er bij te zetten... Beginnende zwangerschapsdementie ofzo haha Succes met de bezichting meis, hoop voor je dat het wat oplevert! Ik ga ook naar bed toe meiden. Welterusten!