Ooit al eens suikerbrood geprobeerd? Ook een aanrader Hier ook alleen in bijzondere omstandigheden witbrood En dus nu ook over
Nee, suikerbrood nog niet geprobeerd. Maar dat komt omdat ik al 17 kilo ben aangekomen inmiddels en caloriebommetjes probeer te vermijden. Als ik straks weer op gewicht ben na mijn zwangerschap dan ga ik dat wel een keer maken! Zag van de week ook overheerlijke boterkoek liggen... wat had ik daar zin in!! Maar gelukkig heb ik het kunnen weerstaan!!
Nee da's niks leuks Ik speel nl vals wat betreft gewicht Deze week weer alles afgevallen wat ik. Mjn vakantie was aangekomen Maar probeer me maar niet te duk te maken Beeb pakt als het goed is wat hij nodig heeft en ik kan het nog wel missen Maar ben toch een beetje bang dat ht advies wordt Nog meer rust.... Ga zo maar eens naar hoofddorp om te shoppen met het meissie Wil nog een klok in babykamer Lasagne klinkt goed moet nog evn denken wt we gaan eten Anni werk ze
Ja wat vreemd he dat sommige mensen afvallen tijdens de zwangerschap! Veel plezier in Hoofddorp, Maaike!
Shopze Maaike Nou, mijn twee klungelige broertjes zitten in de trein naar Eindhoven, omdat superzus een enkele reis naar Budapest kon regelen . (Zie pagina 454) De kijkers die er vanmorgen waren willen het huis hebben voor 150.000 euro... Het staat nu te koopt voor 164.500. Pfff, nou weet ik niet zo goed wat we moeten doen. Ik wil ook wel heel graag van dit huis af.
Ik zou sowieso een tegenbod doen dat een stuk dichterbij jullie vraagprijs ligt. En dan kijken of ze akkoord gaan. Het eerste bod is altijd ver beneden de vraagprijs en zij zullen er ook vast niet vanuit gaan dat ze het daadwerkelijk voor die prijs kunnen krijgen. Ik denk dat als jullie een tegenbod doen van 162.000 dat zij misschien weer een tegenbod doen van 155.000 en jullie misschien uiteindelijk op 157.000 uit kunnen komen? Ik zou in ieder geval niet gelijk akkoord gaan!! Mochten ze 150.000 echt als hoogste bod willen doen en jullie gaan daar mee akkoord, kan dat later altijd nog...
En wat goed dat je je broertjes uit de brand hebt kunnen helpen, zeg!! Ze zullen waarschijnlijk erg blij met je zijn!!
Zo ben ik weer....lekker met de voetjes op de bank) Anni ik hoop dat je dagje snel gegaan is...nee ik moet pas over 2 weekjes naar de verloskundige maar vandaag gaat het goed gelukkig bijna geen harde buik gehad..! Jody ik ga dus gewoon lekker mee zwemmen, heb alleen geen cakeje voor je want die hebben we niet gemaakt. Ze is wel geweest maar ze moest ook weer optijd naar het ziekenhuis, ze is vorige week geopereerd aan nierstenen maar ze blijft bloed plassen dus ze moet even langs haar arts...dus de volgende keer beloof ik dat ik er 1 voor je bewaar goed?? Redhead wat kunnen je broertjes blij zijn met jou zeg..! En ze zijn wel lekker snugger hahahhahaha En weet je al wat jullie doen met het bod??
Mooi dat het vandaag zo goed gaat met de harde buiken, Bren! En gezellig dat je morgen mee gaat zwemmen! Zal ik dan naar Hoofddorp komen? Het zwemmen is van 12:00 tot 13:00. Dus zullen we dan rond 11:45 afspreken voor het zwembad?
Hahha nou ik baalde best wel, had me er echt op verheugd...!! Ja helemaal goed, kom ik lekker op de fiets....
Lekker zwemmen meiden . Ik hoop dat ik eindelijk een oplossing vind voor mijn zwemprobleem... We hebben gereageerd en een tegenbod gedaan. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Die mensen beweerden dat ze niet meer dan 150.000 kunnen betalen. Maar we hebben in elk geval een bod en daar ben ik erg blij mee . Al de hele middag in de weer met papieren en mappen. De administratie is bijna bijgewerkt en daarna maar eens beginnen met de lasagne!
Helemaal goed! Gezellig! Jammer dat je niet mee kan, Redhead! Ik ben ook wel benieuwd wat die mensen nu gaan doen, of ze nog een tegenbod gaan doen! Ik hoop het voor jullie!! Eet smakelijk alvast!
Hebben jullie allemaal lekker gegeten?? Ben ook heel benieuwd redhead spannend hoor. Jammer dat je niet mee gaat, maar wel logisch de volgende keer misschien?? Ja helemaal goed jody, ik zorg dat ik er 11:45 ben..! Gezellig
Wat goed dat de lasagne lekker smaakte, zie je dat je het wel kan..!! Ben zelf trouwens ook geen keukenprinses..!
Ja, ik ga volgende keer mee . Ik bestel gewoon een broekje die wel goed zit en dan gewoon maar een hemdje van normale stof. Goed he! Ik heb maar gewoon wat gedaan en het was best lekker! Volgende week ga ik m'n recept verbeteren en dat hou ik net zo lang vol tot het perfect is .