Halloo! Hier zit de werkdag er eeeeindelijk op. Wat een flutdag zeg. Had net zo goed thuis kunnen blijven, wat was het rustig zeg Maar nu gezellig de hele avond weer tijd voor ZP, vriendlief is op sport! En ik zie allemaal lekkere baksels voorbij komen, dus kom maar op met die lekkere dingen! Heb alweer honger haha
Ja leuk redhead..!!! En echt heel goed dat het zo smaakte wat kan je daar blij van worden hè??? Anni wat duurt zo een dag dan lang hè, maar er is er weer 1 voorbij wanneer ben je lekker vrij?
Misschien dat je met dit weer beter geen vakantie kunt hebben... Jeetje wat een baggerweer! Wel lekker knus binnen. Ik ben al thee aan het zetten . Morgen toch maar naar Nencies om te kijken of ze me daar kunnen helpen aan een zwemoutfit. Dit frustreert wel een beetje. En stiekem ben ik iets te ijdel om zomaar wat aan te trekken...
Ik heb aardappelpuree met doperwtjes/worteltjes gegeten en een kipsateschnitzel. En jullie? Ja, zo'n dag gaat zooo langzaam helaas. Donderdag ben ik weer vrij, en vrijdagmiddag vrijaf wegens de begrafenis van oma. A.s. maandag ben ik ook vrij want dan gaat vriendlief zijn zusje trouwen. Zo bizar hoe leven en dood dicht bij elkaar staan... Meiden, ik heb een goed gevoel voor deze maand wat betreft het zwanger worden. Waarom? Geen flauw idee! Maar had dit keer weer een duidelijke eisprong, had écht zin om te klussen (soms was het ook wel es voor het verplichte riedeltje zoals jullie misschien kennen?) en heb nu echt ei-klachten. Had namelijk al de hele dag hoofdpijn, heb last van mijn striae op mijn benen (heb ik heel erg last van, zijn nu roder dan normaal.) Oh, ik hoop dat ik op de high tea mijn testje mag showen
Redhead snap het heel goed hoor, je lichaam veranderd al zo erg en dan wil je er wel nog een beetje leuk bij lopen.... Ik heb gewoon een bikini bij de Hema gekocht, maar die gaan niet tot heel groot, ik heb cup d en dat past net.....ik hoop dat je kan slagen voor een leuke prijs! Anni spannend weer hè....wij duimen allemaal voor jou en hopen heel erg met je mee dat je met de high tea jou mooie testje mag showen..! Wat zou dat gaaf zijn zeg... Meiden ik ga een filmpje kijken kom straks nog wel even spieken..!
Inderdaad, jij snapt het Bren . Kijk ze! Zo herkende ik mijn eisprong ook, An! Alleen dan had ik geen last van mij benen. En dat vruchtbaar slijm (bah, klinkt nog steeds vies...) kon ik zo goed herkennen! Ben zooooo benieuwd . Ik denk dat ik externe duimen ga kopen en die dan de hele dag laat draaien .
Whahaha, ik zie ze al staan op tafel As Draaiende duimen... Enne, dat vieze plakslijm. Net elastiek gewoon. Kan in ieder geval niet missen, dus dat scheelt. Maar waar je allemaal doorheen moet om zwanger te worden pfff. @Bren: Kijk ze! Welke film ga jij kijken? Ik zit nog steeds helemaal in mijn NCIS afleveringen
Wow wat is het hier stil..!!!!! Het was een dvd van een vriend van ons weet even de naam niet maar was een vage film......
Ja het is inderdaad errug stil hier! Ik haat vage films, vind het altijd irritant als het een open einde heeft of zoiets. Meiden, ik heb hongerrrr
Mooi dat de lasagne lekker was, Redhead!! Top Bren, gezellig!! Wat klote dat je zo'n flutdag hebt gehad, Anni! Morgen hopelijk beter! Wij hebben vandaag dus wel Thais besteld. Heb dus vandaag ook kunnen genieten van een heerlijke Thaise curry! Laten we het hopen, Anni!!!! Mooi dat je er zo'n goed gevoel over hebt en er zo positief in blijft staan! Dat vind ik best knap!! We gaan weer hard voor je duimen en ik hoop ook zo dat je bij de high tea een positieve test kan laten zien!!!!! Dat zou echt super zijn!!! Redhead, ga jij inderdaad even een goede zwemoutfit scoren! Dan ga je de volgende keer gezellig mee!! Ik ben vanavond even met een vriendinnetje wat wezen drinken in de stad, dus vandaar ff niet aanwezig geweest vanavond. Maar morgen ben ik er weer helemaal bij!! Denise, waar ben je trouwens? Heb je al een paar dagen niet online gezien....
Sorry maar ik ga jullie alweer welteruste wensen! Ik ben erg moe, dus ik ga gelijk door naar mijn mandje. Tot morgen!!
Welterusten Jody! Ook ik ga afsluiten en naar mijn bedje. Morgen weer werken, en 's avonds natuurlijk ZP-en Welterusten meiden!
Anni hèb je nog wat lekkers in huis???? Jody ik geef je helemaal gelijk, Weltrusten..! Hier hebben we ook nog de Thaise curry van gister opgegeten ik vond het gister zo lekker dat ik het vandaag nog een keer wilde eten..!!! Dus jody jij hebt heerlijk gegeten ook..!! Smaakt het goed??
hoi hoi ben ik weer, gister weer druk aan het werk geweest, daarna gelijk naar bed. Gisteravond beetje suf tv gekeken. Ook vandaag weer aan het werk, bij elkaar nog 8 daagjes en dan heb ik verlof. Ga vandaag wel even met mijn chef praten over andere werktijden 09.00 tot 14.00 ofzo, zodat ik even wat minder op mijn tandvlees loop. Zoals nu wordt ik helemaal boos en verdrietig dat ik nog zo lang moet terwijl eigenlijk alle anderen hier de kantjes er vanaf lopen
Heel goed Denise! Wat kunnen acht dagen lang lijken als je er doorheen zit he? Mooi dat het leuk was Jody, kwam je nog droog thuis? Het was zulk zeikweer! Wat fijn dat je weet hoe je wilt bevallen nu! We verbreken alle taboes als we zwanger willen worden, An! Dan hebben we het over rekbaar slijm, wel of geen zin in seks en welke symptomen je wel of niet hebt. Toen wij eraan begonnen wist ik echt helemaal van niets, tot ik me inschreef op zp... Poeh, dat was wel even schrikken . Inmiddels begint de vakantie een beetje in te werken en heb ik weer tijd om na te denken. Er is het afgelopen jaar weer zoveel gebeurd! Soms kan ik naar mijn trouwring kijken en daar echt even gelukkig mee zijn. Of ik kijk eens tien minuten lang naar mijn hobbelende alienbuik en kan alleen maar glimlachen . En stiekem is er ook wel wat angst (lees: ik schijt in mijn broek!) voor de bevalling. Dan kijk ik naar mijn steeds groter wordende buik en dan denk ik: "Moeder Natuur, dat heb je niet heel slim bedacht... Dit past simpelweg niet!" Gaan jullie nog naar een bijeenkomst over bevallen? Ik wil dat graag, maar weet niet waar ik me in moet schrijven.
Ik ben al naar zo'n bijeenkomst geweest, ik heb mij ingeschreven via mijn verloskundige. net afgesproken dat ik vandaag en morgen, voor de middag naar huis ga en hij is allang blij als ik er volgende week elke dag 4 uurtjes ben
Redhead wat schrijf je dat leuk zeg, ik zat even helemaal in je verhaal...en daar straalt heel veel geluk vanaf...!! Wat jij hebt betreft de bevalling ga ik nu ook krijgen, vindt het toch allemaal wel heel erg eng..!! Ik heb me ook bij de verloskundige ingeschreven en ga naar 2 avonden, eentje over de bevalling en eentje voor de borstvoeding.... Dus zou het zeker even aan je verloskundige vragen.! Denise heel goed dat je met je chef hebt gesproken en dat hij jou ook de ruimte geeft, zal je een fijn gevoel geven..!!
Top Denise! Dat moet wat lucht geven . En Bren, ik ben ook heel gelukkig . Zeker als ik er op zo'n moment bij stil sta! Ik dacht: "Dat moet ik hier ook eens delen! Alleen mijn zorgen delen geeft ook geen eerlijk beeld af. Ik ga het volgende keer even vragen aan de vk. Dan ben ik 29 weken, dat is wel vroeg genoeg denk ik.
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor redhead en doet jou ook goed..!! Ja is vroeg genoeg ik kreeg het ook toen pas te horen eerder heb je er toch niks aan.....