Oh dat is al een tijd geleden, hoor. Was al in 2009... dus daar ben ik wel overheen inmiddels Maar ik mis het bedrijf en daarbij de functie nog steeds wel, dat ga ik nooit meer vinden. Dat weet ik zeker! Ja, ik snap dat je vriend dat zegt, maar dat is natuurlijk niet hoe het bij jou over komt. Over een tijdje zie je dat misschien wel zo, maar nu natuurlijk nog even niet. Ik kon mezelf niet meer motiveren toen ik in mijn functie was teruggezet. Misschien dat jij dat wel kan, dan heb ik daar grote respect voor, maar mij is dat niet gelukt. Dus als jou dat ook niet lukt dan zou ik maar alvast op zoek gaan naar iets anders... de WAZO uitkering krijgt je werkgever toch vergoed van het UWV. Dus uitkleden doe je ze dan ook niet...
Maar probeer er niet teveel om te stressen. Probeer zo te denken: het is gebeurd en het zal er niet beter op worden als je gaat stressen. Ik weet dat het makkelijk gezegd is voor mij, maar je hebt echt alleen jezelf ermee. Maareh, ik ben ook in een vrij stresserige periode zwanger geraakt, hoor!
Tja, het is nu gewoon even niet te bevatten. Tis ook pas een paar uur vers, dus het moet nog even zinken. Het is na 3,5 jaar ook best wel een tik in het gezicht als alles wat je hebt opgebouwd achter moet laten zonder dat het je eigen beslissing is. Hopelijk word het vanaf nu beter, en kan ik straks lekker met zw-verlof als het zover is. Dan zijn ze me in ieder geval 4 maanden kwijt, en dan weten ze misschien wat ik allemaal voor ze doe...
Oh, en wat betreft het zwanger worden... Misschien omdat ik nu met andere dingen bezig ben wil het ineens wel lukken... Moet vriendlief wel raak schieten natuurlijk Haha
He gadverdamme, An. Wat een naar verhaal . Ik begrijp heel goed dat je je ontzettend afgescheept voelt. Bah, wat zijn bedrijven toch hard als het om geld gaat... Heb je nog wel geuit dat je dit niet aan zag komen en je er rot over voelt? Jeetje, Jody. Dat is voor jou ook heftig geweest toen... Goed dat je er nu overheen bent, maar toch. Wat kunnen bedrijven hard zin!
Dat is waar... zo jammer dat ze dat niet eerder inzien hoeveel je waard bent. Maar dat is jammer voor hun, want jij vindt dan echt wel weer een goede en leuke baan ergens anders! Inderdaad, hij moet zeker even binnenkort raak gaan schieten! Zou echt helemaal super zijn!!!! We zijn iig weer hard aan het duimen voor je!!
En wat betreft het zwanger worden; ik denk inderdaad niet dat het veel invloed zal hebben . Probeer je wel voor jezelf te zorgen en aardig voor jezelf te zijn? En mocht je nergens heen kunnen met je verhaal, ik heb vakantie en genoeg tijd om te luisteren!
Ja geld is eigenlijk altijd het enige wat telt... Was zeker heftig en zeker als je een supergoede, vriendschappelijke band hebt met je collega's en je zelfs een bedrijfsuitje naar Noorwegen hebt mee mogen maken met het hele bedrijf. Vaak feestjes bij het bedrijf en zelfs een pyamaparty met de meiden daar gehad. Was echt een supertijd die ik nooit zal vergeten... Baal nog steeds wel een beetje dat ik daar weg ben, want zo'n bedrijf vind ik nooit meer! Maar het is helemaal goed gekomen verder hoor, andere richting uit gegaan en in de tussentijd weer veel werkervaring opgedaan bij verschillende soorten bedrijven. Het resultaat: weet nu heel goed wat ik NIET wil!! En met Anni gaat het ook weer helemaal goed komen!
Wow, werk waar je je zo thuis voelt komt ook maar zelden voor, Jody. Dat moet echt een leuke tijd geweest zijn . Maar zoals mijn allerliefste opa altijd zei: Meisje, hoe erg het ook is, alles komt altijd weer goed.
Tuurlijk! Zoals mijn vriend altijd zegt: "everything has always a way of working out" en dat is ook wel zo. Het komt ook altijd wel weer goed, alleen soms wat minder goed als voorheen... haha
Anni wat een klote streek zeg bahhh, wat gaven ze als reden? Want er komt wel weer iemand anders om jou functie over te nemen?? mag dat zomaar?? En je mag hier alles schrijven daar is het forum voor, dus je hoeft echt geen sorry te zeggen kom hier maar lekker van je afschrijven..!! Het is heel logisch dat je je zo voelt, alsof al het werk voor niets is geweest bahh meissie..!!
Ik moest stiekem wel een beetje gniffelen. Wijze woorden op de dinsdagavond Hij (mijn regiomanager) gaf als reden dat ze het niet meer met mij zagen zitten als leidinggevende in het filiaal waar ik nu sta. Dus ik mag blij zijn met overplaatsing (ieder geval, zo kwam het over...) Weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Vriendlief zei al; ga op zoek naar wat anders! Maar als ik ontslag neem, krijg ik geen uitkering. En als ik dan een nieuwe baan heb, en na 3 maanden tegen mijn werkgever moet zeggen; ehm, nog wat anders, ik ben zwanger. Dan sta ik op straat En die kans wil ik niet lopen. Of zeg ik iets geks nu?
Het wordt steeds leuker . Ik voel me al minder rot van binnen als ie schopt en heb eindelijk meer tijd om het zwanger zijn bewust mee te maken. Ik raak steeds meer gehecht aan de bewegingen en als ie een dag rustig is, mis ik het oprecht! Ergens mis ik wel m'n pleziertjes nog hoor... Ik zou het niet in willen ruilen, maar ik zou toch graag 1 weekje weer een biertje/wijntje mogen drinken, laat opblijven, een lekkere film kijken en weer mijn gezonde zin in seks terug hebben... En natuurlijk mijn eigen, mooie bh's aan kunnen . Maar met het gevoel dat ik nu voor mijn kleine jochie heb, is dit het dubbel en dwars waard!
Ik begrijp het heel goed anni, alleen met je tegenzin ergens blijven werken is ook niet lang vol te houden. Ik ben zelf in november begonnen bij mijn baas en in februari was ik zwanger geraakt en heb gewoon een contract verleging gekregen...dus zo kan het ook...ik heb zelf geleerd dat ik niet meer ergens ga werken waar ik het niet meer naar me zin hebt want dat is gewoon slopend..! Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt dat is heel belangrijk
Bren, dat ben jij ook! Ja ik kan me je dilemma wel voorstellen... Maar als ik jou was zou ik ook lekker op zoek gaan naar wat anders en niet af gaan wachten tot je zwanger bent. We gaan er niet vanuit natuurlijk, maar realistisch gezien kan het ook nog even duren en dan zit je daar straks nog onwijs lang met tegenzin... en dat gebeurt wel vaker dat er iemand wordt aangenomen die niet lang daarna zwanger raakt. Daar zou ik me niet heel veel zorgen om maken, maar eerst aan jezelf denken. Maar je kan het natuurlijk ook eerst even proberen en kijken hoe het gaat. Misschien heb je superleuke collega's in het andere filiaal... (niet toevallig in Haarlem? )