Herkenbaar! Ik (en mijn vriend uiteraard) zou het ook wel fijn vinden om mijn normale zin in sex weer terug te hebben en weer alles te kunnen eten en drinken wat nu niet mag/ niet goed is. Ik zou ook zo'n trek hebben in een borrel! Heerlijk een rood wijntje of een bruine rum met cola light! Weet je wat ik een goed idee vind?? Straks als we allemaal zijn bevallen een keertje afspreken met z'n allen in de stad om een welverdiende borrel te drinken!
Stiekem via fb gekeken waar je werkt en het lijkt me inderdaad een leuke winkel! Ik sluit me bij Brenda aan! Ik zou kijken hoe het op het andere filiaal bevalt, en mocht het je na een paar maanden (weken) niet bevallen, kun je altijd nog weg!
Ja ik wil wel eerst deze kans aangrijpen, kan altijd nog switchen. Maar ik heb er wel een beetje mijn buik van vol dat ik al bijna 4 jaar hier werk, en gewoon word afgedankt alsof het niets is. Motivatie is wel erg ver te zoeken... Gelukkig is het bij jou wel zo gegaan Bren, alleen ik tref dat geluk helaas nooit? Maar als het echt niet uit te houden is dan ga ik wel op zoek naar iets anders. Net als Jody zegt, voor hetzelfde geld duurt het nog 2 jaar en dan zit ik daar ongelukkig te wezen Meiden, ik heb weer pijn in mijn linkerbeen. For the record, dat had ik ook in maart toen ik zwanger was. Laten we hopen dat het wat betekent!
Jaaaa jody lijkt me een goed plan..! Ik vind dat we dat dan wel verdiend hebben..!!! Ik ben dan ook van de party gezellig..!! Anni Spannend hè wanneer mag je testen???
Ooooh, Jody, dat is een goed idee! We gaan de stad in met z'n allen en lekker aan de cocktails of zo. Ik heb er nu al zin in! Oef... en straks heb ik na de bevalling helemaal geen zin in seks meer. Dat lijkt me zo erg... Ik hecht er best veel waarde aan in een relatie.
Pijn in je linkerbeen?? Dat is een bizar zwangerschapsteken! Nog nooit van gehoord!! Ik hoop het zo voor je, An! Zou wel echt super zijn!!! Als ik terug denk aan het eerste teken dat ik kreeg is het bandenpijn geweest. Ik snapte er niks van wat voor rare pijn ik had daar, nooit eerder gevoeld... en toen stond ik er absoluut niet bij stil dat het wel eens bandenpijn zou kunnen zijn... Toch wel! haha
Gniffel, ik bedoelde het stukje van Bren nog op de vorige blz, maar was tijdens het typen weer met m'n vent aan het kletsen geraakt. Natuurlijk sluit ik me ook bij jou aan, Jody
Ja dat risico zit er dik in... in ieder geval de eerste maanden na de bevalling. Ja, ik hecht er ook best veel waarde aan. Maar het scheelt wel dat mijn vriend super begripvol is en totaal niet zeurt of wat dan ook. Dat geeft me wel een goed gevoel erover, moet ik zeggen. Alleen soms een grapje hier of daar erover. Maar daar kan ik altijd wel om lachen... Yep, vind ik ook een supergoed idee! De ex zwangeren aan de cocktails! En dan hopen we natuurlijk dat Anni een alcoholvrije cocktail met ons mee drinkt!
Hahaha was ook een grapje hoor, Redhead! Was je vriend aan het klagen over de hoeveelheid tijd die je besteedt op het forum? Die van mij is de laatste avonden weer druk aan het leren en dat zal ook nog wel een tijdje duren, dus die hoor ik voorlopig niet meer!
Redhead snap heel goed wat je bedoeld ik heb precies hetzelfde en vind sex ook heel belangrijk in een relatie...!! Maar heb er wel vertrouwen in dat het na de bevalling weer goed komt..!! Ik mis het nu namelijk best erg, alleen vind het nu gewoon echt niet fijn, gelukkig heeft mijn vriend daar wel begrip voor!
Zo kan ik het ook bekijken, Jody! En ik zit me hier schuldig te voelen omdat ik geen zin heb. Zo leer ik hier elke dag weer wat . Cocktails met toastjes zalm en tonijn!
Ja natuurlijk drink ik alcoholvrij mee! Moet waarschijnlijk toch terug rijden hihi Oh, en waar ik kom te staan laat ik jullie wel later weten via FB als het zo is, ivm bekenden zet ik het liever niet hier neer. De pijn is trouwens niet in mijn been, maar in mijn heup. Een soort bekkeninstabiliteit lijkt het wel (heb het even gegoogled ) Testdag is 20 augustus, dus dat word dan de 21e, dan is het zondag, lekker thuis blij of verdrietig zijn (ligt aan de uitslag) Meiden, het spijt me voor deze ongezellige avond van mijn kant, maar ik ga naar bed. Heb een bloody hoofdpijn, en heb wel wat slaap nodig na deze emo-avond. Welterusten voor straks. En heel erg bedankt voor het luisterend oor! Jullie zijn de allerliefsten! *knuff*
Mijn vriend kan zich er soms heel erg aan storen dat ik veel op het forum zit en de andere keer zegt ie niks hahahha..! Hij denkt ook heb ik ook ff rust.!
We gaan weer hard duimen! En zo ongezellig vond ik je niet, hoor!! Kan me voorstellen dat je hoofdpijn hebt na je zo druk gemaakt te hebben, dat heb ik dan ook altijd. Slaap lekker, doe rustig aan!! *knuf knuf*