Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zit aan de crackers.!!

Uhmm maagzuur is de ene keer heel erg de andere keer heb ik er geen last van, maar het is nu eigenlijk wel elke dag....

En misselijk ben ik alleen s'morgens vaak moet ik dan ook spugen en dan is het ook weer weg gelukkig.....

En heb jij nog last van maagzuur??

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb gelukkig al een paar dagen geen last meer van maagzuur. Het lijkt wel alsof ze al een beetje is ingedaald, heb ook meer lucht en een minder drukkend gevoel tegen mijn maag...

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn zeg..!!
    Dat kan heel goed inderdaad als ze indalen krijg je er minder last door...

4. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja maar dat zou wel erg vroeg zijn met 30 weken... ik zal het morgen eens vragen bij de vk. Moet morgen weer voor controle...

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat verschilt per persoon denk ik...

Want mijn verloskundige kon voelen dat mijn mannetje ook al aan het indalen was....
    Dat kunnen ze voelen.

Hoelaat moet je?? Wel weer even fijn hè??

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ja, volgens mij is het na de 36e week normaal bij de eerste. Maar ze hoeft voor mij ook niet hoger te gaan liggen, hoor! Vind het wel prima zo eigenlijk! ;)

Ik moet om 14:40 morgen. Zeker weer ff fijn!

Was het nog gelukt met het huishouden vanmiddag? Ik heb mezelf gelukkig wel een schop onder mijn hol kunnen geven om te gaan stofzuigen. :)

7. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee bij mij niet echt... Ik heb de vaatwasser leeg gehaald, een wasje gewassen in in de droger gedaan en daarna ben ik in slaap gevallen op de bank..haha
    Dus ik ga hier morgen hard aan de slag...pffff wordt al moe als ik eraan denk..!!

Maar wel hartstikke goed dat jij wel hard gewerkt hebt in het huishouden...!!!

8. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ohhh je hebt wel wat gedaan! Ik heb alleen maar de benedenverdieping gestofzuigd, dus dat viel ook wel mee. haha
    De vaatwasser zit nog vol met schone vaat, maar ik heb er geen zin in gehad! Morgen weer een dag! ;)

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken! Tot morgen!

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk alles op zijn tijd..!!

Slaap lekker en tot morgen..!!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen meiden!

Ik werd pas om 9.50 uur wakker! Ik wilde eigenlijk al een uur eerder opstaan...

Mmmm, lekker Jody! Ik ga die muffin ook proberen. Nog een beetje kunnen slapen na die suikerbom? Fijn dat je niet meer zo'n last van je maag hebt. Misschien moet je elke dag even tegen je meisje zeggen dat ze lekker moet blijven liggen zo!

Dan wel weer vervelend dat jij er wel zo'n last van hebt, Bren. Zelfs zo erg dat je moet spugen :(.

Ik merk wel dat er steeds minder in mijn maag kan, maar het is nog niet zo erg als bij jullie (was).

Nu lekker nog even voor de tv hangen, dan de bovenste keukenkastjes maar eens aanpakken en dan lekker douchen. Heerlijk zo'n dag dat je niet het huis uit hoeft :D.

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben vanochtend ook nog ff 2 keer in slaap gevallen. Nu net een half uurtje wakker ofzo. Heerlijk!
    Moet alleen straks naar de vk, maar verder ook niks buitenshuis te doen, dus dat scheelt.

Ben gelijk in slaap gevallen eigenlijk gisteren, dus dat viel mee! Haha

Ik merk ook wel dat ik iets minder kan eten nu, maar ik blijf wel veel snoepen... Haha

Ik ga maar eens even ontbijten!

Succes met de keukenkastjes, Redhead!

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    hoi meiden,
    ik ben alweer druk aan het werk, nog een uurtje en dan ga ik mijn bed in.
    Heb vandaag zoveel pijn in mijn schaambeen dat ik bijna niet kan lopen, gelukkig vanmiddag naar de verloskundige.

Zit ook niet echt lekker in mijn vel doordat ik zo weinig kan dus vandaar dat ik wat minder aanwezig ben, lees nog wel lekker mee hoor dus ik blijf op de hoogte

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wat naar Denise...
    Ik ben benieuwd wat je vk zegt.
    Logisch dat je niet lekker in je vel zit.

Voor jou ook een virtuele knuffel vanaf hier!

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat onwijs naar Denise!
    Je hebt helemaal gelijk, lekker naar bed gaan!

Succes vanmiddag bij de vk! En laat even weten hoe het is gegaan!

Knuffel voor jou!

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dank jullie wel meiden, jullie zijn schatten

16. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè meisjes..!!

Denise wat ontzettend klote zeg.....doe maar lekker rustig aan en ben benieuwd wat de verloskundige zegt...!!!!

Jody jij ook succes bij de verloskundige..!!

Redhead ben je lekker aan de schoonmaak??

Anni heb je een beetje kunnen slapen?? ik hoop dat je je vandaag iets beter voelt..!!

Hier heb ik ook schoongemaakt dus alles is weer schoon..!!
    Merk wel dat ik veel minder energie heb pfff ben gesloopt hahha

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Wow, ik dacht lekker een hele dag thuis te zijn en na de keukenkastjes ook nog de koelkast te gaan doen, maar toen werd ik gebeld door mijn liefste collega of ik poffertjes kwam eten op de Grote Markt. Ze heeft een zoon van net een jaar en kan me zoveel vertellen :).

Daarna nog even wezen shoppen en bij de V&D (echt een aanrader!) een rompertje en twee broekjes gekocht. Deze vond ik toch wel zooooo leuk, en hij heeft joggingstof van binnen.
    Bekijk bijlage 173449

Hoe was het bij vk, meiden?
    En logisch dat je minder energie hebt Bren. Geeft niets!

Lieve Bob kwam eerder thuis vandaag en is me aan het helpen inpakken nu. Helemaal gezellig thuis!

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou meiden,
    ik ben terug,
    alles was goed, alleen slecht nieuws over mijn bekken :(
    Ik moet stoppen met werken en het is zeker bekkeninstabiliteit.
    Doordat het zo laat is in de zwangerschap (wat dan wel weer goed is) heeft therapie nu weinig nut meer, dus het is een kwestie van rust rust rust.
    Nu heb ik zelf vroeger heupdysplasie gehad en een sprijdbroek en dit is ook wel 1 van de redenen dat mijn bekken nu opspelen.
    Net mijn chef gesproken, en ik ga morgen nog heen voor werkoverdracht en dan begint dus al mijn verlof :)

Verder was alles perfect, bloeddruk goed, dame groeit en beweegt goed dus das wel weer mooi :D

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Mooi dat het met je meisje goed gaat, maar wat naar dat je nu met je bekken zit :(. Rust inderdaad, verder niets aan te doen :(.

Wel fijn dat je baas zo begripvol is!

20. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denise fijn dat morgen je laatste dag is en nu lekker za. jezelf denken..! En ook fijn dat je baas er begrip voor heeft , al heeft hij natuurlijk geen keus..!!

Redhead heerlijk poffertjes, dus je hebt een heerlijk en gezellig dagje gehad..!
    En wat een lief broekje zeg heel schattig, ik ga er zeker even kijken..!
    En fijn dat jullie gezellig samen aan het inpakken zijn succes...

Jody fijn dat alles goed was bij de verloskundige..!

Deel Deze Pagina