Leuk broekje, Redhead! Erg schattig! Wat naar zeg Denise dat je nou bekkeninstabiliteit hebt! Maar fijn dat je chef zo reageerde en dat je verlof nou zo snel al begint. Is sowieso wel fijn om lekker je rust te hebben al, toch? Hier ook weer helemaal goed gekeurd bij de vk. Hartje klonk goed, ze lag nog steeds met haar hoofdje omlaag, mijn bloeddruk was goed en de uitslag van het bloedprikken was binnen: ijzer goed en suiker goed. Alles helemaal goed dus!
Dat mag je zeggen, ja! Het is echt onwijs rustig geweest vandaag! Ik heb heerlijk gegeten! We hebben lekker Mexicaans besteld. Dus een burrito met kip en een Mexicaanse patat. Lekker hoor! En jij ook lekker gegeten? Net nog lekker een cappuccino gedronken, heerlijk! Dus nu weer helemaal klaar voor een avondje zwangerschapspagina-en! Ik kreeg dit trouwens doorgestuurd van een meisje die ik ken: dacht kan geen kwaad om het even met jullie te delen.... Ouders Online - Opvoeding - Trouw-artikelen - Archief
Mmmm, klinkt lekker . Hier weer eens echte Hollandse pot met aardappels, snijbonen en een hamburger met augurkjes en kaas. Dat jij nog koffie naar binnen krijgt, joh. Ik lust dat al niet meer vanaf week 6/7... Mis het best wel een beetje eigenlijk! Straks maar weer eens mijn warme choco maken als vervanging! Inderdaad goed dat ik dat artikel lees! Wat zijn ze in Nederland toch onvoorzichtig! Zucht, ik ben nog steeds blij met mijn kleine MC Hammer broekje .
Sorry, maar dat kan ik helaas niet zeggen van jouw avondeten. haha Ik haat Hollandse pot, op zuurkool, witlof en verse spinazie na dan... Er zijn eigenlijk niet veel dingen die ik ineens niet meer lekker vind, of juist wel. Alleen bananen dan, die hoef ik niet meer. Bananencake daarentegen nog wel gewoon. haha Ja, ik vond het ook best schokkend, want volgens mij weten niet heel veel mensen dat. En het was dat ik het met haar op facebook over jam had, zij voor d'r kleine geen suiker in de jam wil doen en iemand anders kwam met het idee voor honing. Anders had ik het waarschijnlijk ook nooit geweten...
Maar koffie drink ik trouwens wel veel minder hoor nu. Was eerst denk ik wel een beetje verslaafd, maar nu drink ik misschien 4 keer per week een bakkie. En omdat ik minder trek er in heb, maar ook omdat het niet supergoed is voor de beeb. Schijnt dat meer dan 2 koppen per dag al kan veroorzaken dat je beeb eerder wordt geboren, maar hoeveel daarvan waar is weet ik ook niet want mijn stiefmoeder heeft 6 kinderen gehad en ze heeft bij alle zwangerschappen gewoon een normale hoeveelheid (en bij haar is dat vrij veel) koffie gedronken. En al haar kinderen zijn later geboren dan de uitgerekende datum...
Goedenavond meisjes! Hoe is het met jullie? Jullie zijn rustig geweest vandaag, 2 pagina's maar @Denise: Meis wat vervelend van je BI... Geniet lekker van je verlof en neem je rust waar nodig @Bren: Nog steeds zo misselijk? Bah meissie toch. Hoop voor je dat beeb straks echt naar beneden gaat zakken! @Jody: Lust je geen bananen meer? Hihi, dat is toch wel apart! En van die honing wist ik ook niet, goed om te weten! @Redhead: Lekker inpakken meid! Schiet het al een beetje op? Waar ga je eigenlijk naar toe op vakantie? Of heb ik daar over heen gelezen? @hier: Heb net mijn ouders gesproken op vakantie, en die zeiden dat ik het aan moet gaan vechten en niet akkoord moet gaan met wat ze nu doen. Denk dat ik dat ook maar ga doen. Stelletje eikels dat het zijn. Vanmorgen heb ik het al wel tegen mijn collega's verteld, die waren echt helemaal in shock. Begonnen ook allemaal te huilen, dat ze me gaan missen enzo. Maar ik laat het er niet bij zitten, wil helemaal niet weg uit mijn eigen filiaal. Enne, iets ander nieuws; volgens mij begint mijn baarmoeder op te zetten, en ik voel de hele tijd plopjes ofzo... En wat betreft buikpijn; alsof iemand aan elastiekjes in mijn buik staat te trekken! Wat kan dat zijn dan?
Nee, maar dat kan ook zijn omdat ik die gewoon te vaak heb gegeten in het begin. Dat heb ik wel vaker met dingen dat het dan op een gegeven moment m'n strot uit komt. Of eigenlijk er niet meer in komt. Als je denkt dat je een goede kans maakt en je daarna nog met plezier naar je werk kan (ze je niet tegen gaan werken) zou ik dat zeker doen. Alleen is het volgens mij zo dat ze je alleen niet terug in salaris mogen zetten, maar wel in functie. Maar ik zou het even bij je rechtsbijstandverzekering navragen (als je die hebt). Dan weet je tenminste zeker wat voor kansen je hebt. Maar ik zou het er ook niet bij laten zitten in jouw situatie denk ik. Ik hoop voor je dat alles goed komt! En wat betreft die plopjes in je baarmoeder en elastiekjes in je buik... ik hoop voor je dat het tekenen zijn van uhm... ik durf het eigenlijk niet eens voluit te schrijven, je weet wel waarvan. haha
Ja ik ga morgen even bellen met een adviesbureau, daar heeft mijn zusje ook contact mee gehad in haar geval (ook zo'n lastige zaak). Ze hebben namelijk ook eigenlijk geen geldige reden, dus ga wel kijken wat ik er tegen kan doen. And in the mean time, ga ik misschien toch maar kijken voor wat anders. Want denk dat ik hier echt niet vrolijker van ga worden. Maar eigenlijk zou ik het liefste ze helemaal uitmelken. Of me ziekmelden, moeten ze me wel betalen maar hebben ze me niet op de vloer staan. Stelletje eikels dat het zijn Pfff En wat betreft hetgeen wat we niet meer durven uitspreken... Nog 11 dagen!
Ja of bel het juridisch loket. Daar kan je gratis juridisch advies krijgen (heb ik ook al meerdere malen dankbaar gebruik van gemaakt): 0900-8020 En wat betreft het kijken naar iets anders: ik zou even de (minimale) 11 dagen afwachten voor je weet wel en daarna beslissen wat voor actie je gaat ondernemen. Godklere, wat hoop ik dat je deze keer een positief testresultaat hebt!!
Hahaha, dat kan hoor . Niet iedereen houdt van Hollandse pot. Gelukkig lust ik de meeste dingen ook nog wel. Alleen van pittig eten houd ik niet meer zo en shoarma krijg ik echt niet meer weg. Koffie dronk ik gelukkig niet zo vaak . Nu af en toe een glas cola, maar inderdaad weinig ivm de cafeïne. Tsja, al die verhalen die je hoort over wat je wel en niet mag... Sommige mensen bewijzen het tegendeel en anderen juist niet. Ik doe maar voorzichtig, maar ook niet te.
Ik ben wel echt supervoorzichtig met alles. Als ik al een keer heb gehoord dat het eventueel niet goed zou kunnen zijn dan neem ik het ook maar niet meer. Ik heb zoiets van: het is een paar maandjes even goed opletten, maar dan wel minder risico op afwijkingen en dergelijke bij de beeb straks. Sommigen in mijn omgeving vinden het maar overdreven... I don't care.
Wow An, volgens mij is het ingekickt! Het leest alsof je er goed over na hebt gedacht en volgens mij doorloop je de juiste stappen . Knap hoor! Verder sluit ik me compleet bij Jody (jaaaaa, echt Jody ) aan. Ik had vooral steekjes aan een kant van m'n buik. Ook een soort elastiekkrampjes. Wij gaan een weekendje naar Luxemburg in een luxe hotel .
Anni, ik vind het ook zo vaag dat jij weg moet en dat er iemand anders voor jou in de plaats komt met jou functie...als het zin heeft zou ik het zeker aanvechten..!! Enne spannend maak je het hoor, ik hoop het zo ontzettend voor jullie..!!! Morgen me neefje alweer 4 jaar, wat gaat het hard zeg! Ga morgen op tijd naar me zus toe en dan gaan we gezellig naar de hollebolleboom daar kan je zwemmen en er is een hele grote speeltuin, me neefje belde al op dat hij er zo een zin in had..!! Zo lief... Meiden wat denken jullie, ik zou morgen naar de borstvoedingsavond gaan maar sommige raden het me af, want de kraamzorg helpt juist zo goed......wat zouden jullie doen??
En jody fijn dat je het met ons deelt..!!! Ik wist het namelijk ook niet..! En ik ben ook wel erg oplettend en denk ook die paar maanden...daar voel ik me ook beter bij!
Bren, ik denk dat het geen kwaad kan om er wel heen te gaan. Bij mij zit het natuurlijk al bij mijn yoga in, dus ik ga sowieso. Maar denk dat ik anders ook wel was gegaan. Hoe meer je er over weet, hoe beter toch? Ik heb ook zo'n onwijze zin in onze midweek naar de Veluwe! Even er tussenuit, even weg van huis. Heerlijk!
Gefeliciteerd met je kleine "grote" neefje . Ik wil wel gewoon gaan. Waarom raden ze het je af? Is extra informatie niet altijd prettig?
Meisjes, ik ga lekker een filmpje kijken in bed. Zonder notebookje, anders krijgt mijn man weer geen aandacht... En de film trouwens ook niet . Slaap lekker en tot morgen! Dan wel weer een hele dag thuis!