Weltruste alvast en veel plezier met je film! Ik ben ondertussen wat foto's van vroeger aan het doorkijken. Zo leuk! Hahaha sommige foto's zijn echt verschrikkelijk! Mijn kleding en mijn haar, niet normaal meer...
Ja echt niet normaal meer. En mijn moeder maakte zelf allerlei dingen voor ons... haha sommige dingen waren echt vreselijk!! hihi
Ah meiden Ik had een heel verhaal getypt, maar toen ging de telefoon. Nu kom ik terug, is alles weg! Potverdikkie...
Anni klote is dat hè ? Brrrrrr Hahaha en had je ook een kuif??? Lig lekker op bed met een kruik op me buik..heb vandaag weer veel last van harde buiken...lekker relaxen
Ja soort van kuif, mijn pony recht omhoog met haarlak. Erg grappig. Wat raar dat je nou weer harde buiken hebt! Lekker rustig aan doen dan! Hoop dat het snel weer over is!
Ja bizar eigenlijk dat dat vroeger leuk was... ik werd net zo hard uitgelachen door mijn vriend om mijn haar vroeger. haha
Haha zo herkenbaar wat jullie schrijven. Er hangt bij mijn oma een foto, Oh My Freaking God! Vriendlief zei al; als je er nu nog zo uitzag, hadden wij geen relatie gehad hoor! hahaha En ik heb alles gehad wat zooo lelijk is, maar toen zoooo in de mode was Skibroek (incl. bandjes voor onder je voeten), tuinbroek, wafeltjes in je haar (met zo'n tang), een paarse jas met fluffy voering.... Ghehe, verschrikkelijk Nostalgische dingen zijn best leuk om op te rakelen
Ik weet zeker dat ik je versla met sommige dingen! Whahaha Maar in die tijd was dat blijkbaar normaal... Ik liep ook in een blauw, roze, wit trainingspak, rare broekrokken, mintgroene jas met blokjes en dan dat vreselijke haar er bij. Erger kán gewoon echt niet, hahaha
Hahaha, geweldig! Zo denk ik ook altijd over mijn oude foto's! Gelukkig had ik geen kuif... Mijn moeder breidde altijd van die grote wollen truien met een grote hond, voetbal enz. erop. Ook geen gezicht. En natuurlijk de bekende tuinbroeken . Poeh, onrustig geslapen. Wat een wind! En allerlei dromen door elkaar. Bob was ziek en moest naar huis, maar woonde ineens in Lisserbroek. Daarnaast droomde ik over geldproblemen wat vast te maken heeft met de koop/verkoop van het huis. De bevalling begon door alle stress veel te vroeg en ik kon mijn eigen ontsluiting voelen. Beetje maf... Vandaag maar echt een dagje thuis en alle huishoudelijke klusjes doen voordat we morgen wel twee en een halve dag weg kunnen. Mijn schoonzusje gaat hier de boel bewonen, want ik kan mijn kat met diabetes niet alleen laten.
Jij ook al zo slecht geslapen? Ik ook... Pfff Zo misselijk de hele nacht omdat die kleine lekker tegen mama's maag aan zit te trappelen. Letterlijk de halve nacht niet geslapen, kan nu ook niet meer slapen. Ben wel onwijs moe en nog steeds misselijk. Ook hele rare dromen gehad, dat ik op de kermis was met een meisje met wie ik vroeger in de klas zat en toen ineens in mijn eentje in een onbekende buurt was, bij het huis van de tante van mijn vriend die in het echt in Amerika woont en nu ineens hier woonde. Ze vroeg mij om een gedicht te maken voor de slachtoffers van 9/11. Heel vaag ook! Rare zwangerschapsdromen! Succes met je keukenkastjes vandaag, Redhead! Ik heb straks met een vriendin/kennis afgesproken, dus dat komt lekker uit nu ik me zo klote voel... Maar goed, misschien dat als ik zo heb ontbeten dat het beter wordt. Dus dat ga ik maar ff doen dan!
He bah, jij ook al! Ik heb alleen onrustig geslapen, jij dus helemaal slecht . Toch vervelend dat ze tegen je maag aan schopt! Maar die dromen zijn wel altijd amusant . Wat een avonturen beleven we 's nachts he... Misschien is het juist wel even gezellig! Komt ze naar jou of moet je de deur uit? Misschien vanmiddag nog even slapen? Ik kijk nog even de aflevering af en dan ga ik maar eens aan de slag. Natuurlijk met steeds een pauze .
Goedemorgen! Hier nog een slechte slaper, maar dan van alle zorgen... Heb geloof ik in 4 etappes het uit kunnen rekken tot half elf, maar dat was het ook wel... Pijn in mijn buik van alle zenuwen, word er hondsberoerd van van al dat gedonder op mijn werk Het staat me nu zooo tegen om naar mijn werk te gaan, bah. Misschien vandaag alvast advertenties en vacatures opzoeken... In ieder geval ook leukere dingen te melden Vanmiddag ga ik met mijn zusje een jurk shoppen voor een bruiloft. Dus even een verzetje Nu zit ik lekker aan mijn ontbijt! Who wants some?
Oooooh, jij ook al! Logisch dat al die zorgen door je koppie spoken. Bah, ik kan er nog steeds boos om worden! Gezellig shoppen, daar is het wel weer voor . Ontbijt hoef ik niet meer, dankje. Inmiddels al gedaan en zelfs nog 3 overheerlijke bonbons gegeten. Foutfoutfout!