Ja ik was toch maar eens even aan gaan kleden, daarna naar de visboer gereden en mezelf getrakteerd op een Holandse Nieuwe, broodje zalm en Zweedse haring. Moest toch naar de visboer voor zalm, want ik heb weer lekker sushi gemaakt. En daar ben ik nu dus net klaar mee. Dus daar ben ik wel even zoet mee geweest... Ik vind het helemaal niet gek dat je je moeder in de buurt wilt hebben, dat hangt maar net er vanaf wat jij prettig vindt. Ik wil alleen mijn vriend erbij hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige meiden hun moeder in de buurt willen hebben. Alleen kan ik me niet voorstellen dat sommigen hun moeder daadwerkelijk bij de bevalling willen hebben. Mijn moeder zou ik denk ik wel in de buurt willen hebben als ik in het ziekenhuis zou bevallen, want dan hoeft het niet persé bij de bevalling te zijn, maar kan ze ook daarbuiten wachten... Maar ik denk vooral dat je je niet druk moet maken om wat eventueel gek zou zijn, maar doen waar jij je het prettigst bij voelt. Want dat is toch wel het allerbelangrijkst op dat moment, toch?
Mijn moeder en schoonmoeder zijn in de huiskamer als ik ga bevallen, dus die zijn er hier wel erbij, het is voor allebei het eerste kleinkind en vind het wel van waarde dat ze in de buurt zijn
Dank je, Anni . Lekker, die bubbels! En jullie ook Jody en Brenda! Ik moet doen wat ik prettig vind, en als dat is dat mijn moeder in de wachtkamer zit, dan doe ik dat .
Heb net drie kwartier poffertjes staan bakken. Ik lijk wel gek. Maar ze waren wel lekker en ik zit ongeveer vol . Nu even naar Hillegom. Straks nog even spieken!
Lekker poffertjes! Met boter en poedersuiker!! Dat zou ik ook wel lusten! Goed idee voor binnenkort een keertje!! Wij hebben heerlijke sushi gegeten, ook erg lang mee bezig geweest. Maar wel heerlijk gegeten! Denk ik zo maar even op de bank liggen, want ik ben echt gesloopt. Zo verschrikkelijk moe... pfff Veel plezier in Hillegom! Inderdaad Redhead, zo is het maar net. Niks is gek, zo lang jij maar 100% op je gemak bent tijdens je bevalling, toch?! Bren, heb je een leuke dag gehad met je zus en neefje? Denise, hoe is je eerste verlofdagje bevallen?
Moest wel even wennen, ben ook zeker nog te druk geweest vandaag, morgen voor het eerst uitslapen dat zal een hoop schelen denk ik
Dat ga je wel waarderen denk ik dat je kan uitslapen! Voor jou zijn het écht de laatste loodjes nu, he?! Spannend hoor!! Jij komt steeds dichter bij het punt waarop het ieder moment kan gaan gebeuren... En dan ga je je kleine meid gewoon ontmoeten!!!
Sorry Anni, helemaal over jouw berichtje heen gelezen: sterkte op de condoleance. Al zal die nou inmiddels wel afgelopen zijn...
Wordt nu inderdaad spannend, ga nu ook wel aftellen, nog 5 weekjes, misschien 7 je weet het niet. Ik denk wel dat de rust me goed gaat doen, voelde me stuk minder opgelaten in ieder geval
Tuurlijk gaat dat je goed doen! Alles is beter dan geen rust, toch!? Enneh... misschien ook wel 3 weekjes...
Dankjewel meiden! (geeft niet Jody, kan gebeuren!) Ik ben net thuis, was een fijne condoleance. Kende niet veel mensen, maar dat ze toch komen om oma laatste eer te bewijzen vind ik wel een fijn gevoel. Morgen de begrafenis, dat word nog een zware pil....
Mooi dat het fijn was, Anni. Alvast heel veel sterkte morgen op de begrafenis... Hoop dat het een mooie uitvaart wordt!
Dat hoop ik ook. Zeker wat betreft het weer, mag ik hopen dat het droog blijft. Het is namelijk ook een behoorlijk stukje lopen vanaf de kerk naar de begraafplaats. Ik ga nu ook naar bed, morgen word een emotionele dag helaas. Hoop van het weekend weer gezellig mee te kletsen. Welterusten meiden!
Hè meiden ben ik weer, na een lange maar gezellige dag.. We hebben het hartstikke leuk gehad en zo leuk en lief om te zien hoe me neefje en nichtje genieten, daar doe je het voor.. Was dus zeker een geslaagde dag. We zijn net terug van de borstvoedingsavond, ben nu helemaal gesloopt..!! Maar wel interessant.. Anni ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen en geef je een dikke knuffel..!! Jody was het wel gezellig met je vriendin?? En hmmm lekker sushi..!! Redhead gefeliciteerd met de verkoop van het huis, heerlijk zeg en dat is echt heel snel, helemaal in deze tijd..!! Heerlijk hoor..!! En wat betreft de bevalling moet je zeker doen waar jij je het prettigst bij voelt dat is heel belangrijk..! Ik wil het ook alleen met me vriend doen en bellen onze ouders als het geboren is.... Denise geniet maar lekker van je verlof je hebt het verdiend..!!
Mooi dat je een leuke dag hebt gehad, Bren!! Nog nieuwe info gehad bij de borstvoedingsinfoavond? Wat werd er een beetje verteld? We hebben een andere keer afgesproken. Ik voelde me zo verschrikkelijk vanochtend en dan ben ik ook niet echt gezellig. Dus heb het maar ff verzet.
Poehh er werd heel veel uitgelegd, en een filmpje gezien...gewoon de standaard dingen eigenlijk.. Dat bijvoorbeeld het beste is dat je kindje binnen een uur na de bevalling wordt aangelegd voor de beste resultaat. Maar je hebt straks ook echt veel aan je kraamzorg..! Je hebt helemaal gelijk, je hebt dus lekker rustig aan gedaan heerlijk
Mooi dat het nuttig was! Ja, lekker rustig aan gedaan. Nog even terug naar bed gegaan, maar niet echt meer veel kunnen slapen. Dus om 14:00 er maar eens uit gegaan en naar de visboer gegaan. Eenmaal bedtijd heb ik toch wel weer wat meer energie... stom is dat altijd. Maar ik voorzie alweer problemen vannacht... die kleine is weer druk aan het kickboxen de hele avond. Dus ik hoop dat ze zo lekker gaat slapen!!
Hahah geweldig hè...!! Ze worden steeds groter en sterker...ik heb eigenlijk nog geen last van mijn mannetje als ik ga slapen of slaap.....ik hoop dat je vanacht lekker kan slapen..! Ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen. Ik wens iedereen een fijne nacht toe..! Tot morgen