Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Slaap lekker, Bren!
    Tot morgen!

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..!!

Ben steeds zo vroeg wakker..!! Grrrrr
    Heb al een wasje opgeruimd er zit nu een was in de wasmachine en de vaatwasser leeg gehaald...
    Ga zo n

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ga zo nog even lekker me bedje in..!!!
    Fijne dag allemaal

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen meisjes,

Anni, heel veel sterkte op de begrafenis vandaag! Ik hoop dat het weer een beetje meezit.
    Bren, goed dat het een nuttige avond was. Wat ben je weer actief deze ochtend! Lekker nog even slapen!
    Denise, lekker tot rust blijven komen. Inderdaad aftellen voor jou. En natuurlijk tellen wij mee :).
    Jody, ik hoop dat je meisje je een beetje met rust gelaten heeft vannacht en dat je vandaag een betere dag hebt.

Geniet van het weekend! Wij gaan er zo lekker vandoor naar Luxemburg. Slecht weer, maar lekker toch een superluxe hotel dus dat maakt niets uit. En natuurlijk lekker uit eten vanavond en morgen :D.

5. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje dat is inderdaad wel erg vroeg, Bren!
    Hoop dat je nog in slaap bent gevallen daarna!

Anni, heel veel sterkte vandaag...

Ik heb zeker een stuk beter geslapen dan gisteren!! Wel vaak wakker om te plassen, maar kwam steeds gelijk weer in slaap en had om 9 uur mijn wekker gezet en die heb ik doorgesnoozed tot 5 minuten geleden... Nu ga ik er toch echt maar uit, want ik moet zo de wekelijkse boodschappen halen en nog wat andere dingen doen.

Jullie verder nog plannen vandaag?

6. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    En Redhead jij heel veel plezier met je weekendje weg!
    Geniet er van!!!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Anni sterkte vandaag

Hier net een half uur uit bed, heerlijk zeg uitslapen.......
    Mag niet te veel doen dus heb geen plannen vandaag, ik zie wel wat er komt

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Veel plezier dit weekend Redhead.

En aftellen is het nu zeker, echt raar vanaf dat je thuis bent je gaat tellen.
    Ik zal jullie straks in geuren en kleuren de bevalling vertellen hihi

9. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Nou, ik ben erg beniewd wanneer het allemaal mag gebeuren voor jou!! En hoe de bevalling zal verlopen... Erg spannend!! Geniet nog maar even van je rust, want die zal je straks bijna niet meer hebben als die kleine er is...

Ik heb trouwens alle seizoenen van Gooische vrouwen gedownload voor de verveelmomentjes. :) dus daar ga ik maandag maar eens mee starten! :D

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Redhead wens jou een heel fijn weekend..!! Lekker genieten..!!

Jody succes met de boodschapjes.!!

Hier net pas wakker heerlijk....

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier net gedoucht, bollie uitgelaten em lekker een tosti gemaakt en gegeten, als ik dan naar mijn lijf luister was dit wel weer even genoeg :(
    dus ik ga nu maar weer rustig op de bank hangen,
    ga zo wel een pot thee zetten, dan hoef ik niet steeds op te staan......:)

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Zo jij hebt lekker lang geslapen, Bren!
    Ik heb net mijn boodschapjes gedaan. Liep langs het koelvak waar de poffertjes lagen en na het bericht van Redhead gisteren kon ik mezelf niet weerhouden van poffertjes meenemen. Dus net lekker een zooitje naar binnen zitten werken. Heerlijk, maar ben nu wel een beetje misselijk...

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ze staan bij mij ook op het boodschappen lijstje van morgen mmm

Net een beetje geluk gehad, ging bollie uitlaten maar normaal loopt ie altijd los, nu dacht ik, ik laat hem een keer vast, zal ie straks met kinderwagen soms ook moeten, precies nu kwam er zo'n handhavingsfiguur met z'n bonnenboekje aanrijden, heb ik mezelf toch een bekeuring bespaard hihi

14. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Zo daar heb je idd geluk mee gehad! Maar mogen honden daar niet loslopen dan??

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nee, hier in de buurt mogen ze bijna nergens los, er is een klein stukje aan de engelandlaan, bijna aan het einde, daar is het best druk op die weg dus niet bepaald veilig, een stukje bij de italielaan, ook een eind lopen en een stuk bij het novacollege, langs de drukke weg......degene die deze plekken verzonnen hebben, hebben vast zelf geen hond

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik had gister trouwens een programma opgenomen, dat heet over de streep op nl1, nu heb ik dat net af zitten kijken maar wat een mooi programma is dat zeg

17. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat achterlijk he, dat ze daar niet over nadenken!! Ik zou mijn hond ook echt niet los laten lopen bij een drukke weg... hell no!

Waar gaat dat programma over dan?

Wat is het hier trouwens weer rustig!! Waar is iedereen??

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Het gaat over een groep schoolmensen die zichzelf geheel bloot geven in een bepaald programma, daardoor zie je wat eronder een bepaald uiterlijk of persoon zit

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat is altijd wel interessant, ja! Ik zal het eens in de gaten houden, de volgende keer als het komt ga ik het ook wel kijken.
    Ik heb net de allereerste aflevering van Gooische vrouwen gekeken. Geweldig! Echt zo'n leuke serie vind ik dat!

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Serie heeft me echt nooit getrokken, ik neem nu gewoon heel veel programma's op van 's avonds en die kan ik dan overdag kijken en ik heb geluk met uitzending gemist.

Ik wilde ook gaan kijken of kan gaan downloaden maar de pc begeeft het net, gelukkig deed ik bijna alles al op mijn mobiel maar we gaan morgen maar even een laptop kopen, dan kunnen we de pc nog even uitstellen en heb ik nog iets buiten mijn tel.

Deel Deze Pagina