Mooi dat je het leuk hebt, Redhead! Haha, ja... controle op tassen inpakken is een must als je man dat heeft gedaan. Dat kan bijna niet goed gaan, natuurlijk Mooi dat jullie zo lekker sushi hebben gegeten. Hmmm, als ik daar over praat, dan krijg ik ook weer zo'n trek daarin!! Ennuh... 2x10 rondes samen... laf hoor!
En 6 kilo is inderdaad netjes! Ik dacht dat het bij mij ook allemaal wel mee zou vallen met hoe snel ik zou aankomen, want ik kwam voorheen ook niet zo snel aan.... valt dus niet mee!
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoeveel je aan moet/mag komen... Ben liever niet teveel met m'n gewicht bezig, omdat ik daar een beetje onzeker van wordt. Ben nou eenmaal al niet smal gebouwd. Best laf eigenlijk he... Maar ze waren best groot! En bij de meeste die we bestelden waren het er meteen 2 of 3. Helpt dat al een beetje ?
Gemiddeld is: 12 kilo in de hele zwangerschap. Ik zit er 10 weken te vroeg al 5 overheen... Ja, zeker laf!! En nee, dat helpt niet. Die rondes neem ik ook altijd, met 3 stuks. En vrij grote stuks ook nog, haha.
Oeh, als ik em er dan onder hou, zijn we samen weer gemiddeld . Komt wel goed hoor, schatje! Jij bent dat straks zo weer kwijt! Ok, ok, ik geef toe! De volgende keer neem ik jou mee naar het sushi-restaurant en dan eet jij op wat ik niet op kan. Hoef je meteen minder te bestellen . Ik ga lekker slapen meiden, ben moe door de sauna!
Ik heb nog maar 1 keer op de weegschaal gestaan bij de vk, ze zijn daar helemaal niet mee bezig, het is eigenlijk ook nooit gebvraagd, ik zit inmiddels ook aan de 17 kg hoor en ik ben maar 1.58 Ik eet nu ook een stuk minder, weet niet waar het aan ligt maar ik heb gewoon minder trek Klinkt lekker ontspannen hoor Redhead, geniet er lekker van
Ik ga zo ook lekker mijn bedje opzoeken, Daaf heeft net voetbal zitten kijken, lang leve Eredivisie live Ben het nu dus een beetje zat..... Slaap lekker meiden
Slaap lekker Redhead en Denise! Ennuh Redhead: dat is goed! Ik wil met sushi best voor vuilnisbakkie spelen, hoor! Geen probleem! Ik merk trouwens wel dat ik minder echte honger heb. Zit nu nog steeds vol van het avondeten, dus daar ben ik op zich wel blij mee. Het is alleen dat snoepen dat ik gewoon niet moet doen! Hier net ff de hydrofielluiers en washandjes gewassen en opgevouwen. Ook die liggen nu dus al klaar in de kast op de kleine te wachten.
Denise verschrikkelijk hè dat voetbal..!! Mijn vriend is ook helemaal verslaafd aan voetbal, en ben dan ook lekker al me bedje in gegaan..!!!!! En dan gaat je morgen weer naar Ajax..!!! Pffffff
Ben nu lekker film aan het kijken, gaat vriendlief halverwege naar bed toe! Lekker gezellig (not!)... Zijn jullie ook al naar bed toe?
Nope! Mijn vriend zit naast me een film te kijken, dus ik ben maar weer een afleveringetje Gooische vrouwen aan het kijken. Nu nog maar 1tje kijken en daarna lekker naar bedje. Ben wel moe aan het worden nu... Is de film zo saai dan Anni, dat hij naar bed toe gaat? Haha
Nee hij was moe, dus hij had geen zin meer om de film af te kijken. Maar de film is al een half uur geleden afgelopen, en ik ben nu ook wel moe aan het worden. Dus ook ik tijg naar mijn bedje toe Welterusten meis, tot morgen!
Hij gaat gelukkig niet naar Ajax (geen seizoenskaart)maar we hebben wel eredivisie live, morgen dus wéér voetbal Ben al een tijdje wakker maar ik moet verplicht tot 12 uur in bed blijven, krijg zo hier koffie en ontbijt. Volgens daaf ben ik té eigenwijs en hij heeft dan ook gister mijn oma gebeld, die was dus ook boos dat ik nog te veel deed.
Goedemorgen Drukke dagen erop zitten Dus even weinig tijd om te forummen helaas Laatste babywas zit hier erin Morgen naar gyn en een groeiecho: ben benieuwd Ook kom mijn moeder morgen de wieg opmaken, daar ben ik echt heel benieuwd naar Hier ook geen voetbalfan maar een motorracefan da's gelukkig maar eens in de 2 weken Volgens mij gaat het best redelijk met iedereen Dat is fijn om te lezen Nog 4 weekjes werken maar heb steeds minder zin Ga vandaag lekker een beetje rommelen met mijn scrappapiertjes Want de harde buiken gaan hier helaas ook toenemen Iedereen een fijne zondag!
Denise pas nou goed op jezelf, je bent er bijna Anders ouden dit soort vervelende klachten straks alleen maar langer aan (BI)
Ja meiden, ik luister echt, ben lekker in mijn bed blijven liggen, zit nu even achter de com, grote tenten bestellen bij de h&m aangezien ik straks behoorlijke tijd vloei (zeggen ze) En ga zo lekker van het zonnetje genieten op mijn balkon. Vanmiddag komt mijn moeder, ze gaat koken en daaf gaat zo bollie kammen en stofzuigen................alles is dus al gedelegeerd
Goedemiddag! Heerlijk uitgeslapen, straks naar housewarming toe. Maar ik moet even mijn ranzige verhaal kwijt aan jullie Ik had toen ik beneden kwam, een vlieg doodgeslagen. Irritant beest. Nu komt vriendlief net beneden, zegt ie; wat kronkelt daar in de vensterbank dan? Lagen er allemaal kleine maden op mijn vensterbank! Bah! Zwangere vlieg blijkbaar... Voel me nu wel een beetje schuldig, maar gadverdamme zeg! Waarom leven die beesten gewoon door? Nu aan mijn ontbijtje bezig, maar die smaakt gelijk minder lekker....