Ja vies he? Ben ook zo bang dat die dingen nog blijven leven, ondanks ik ze heb dood gemaakt. Zeker nu met dat heerlijke warme weer... Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?
Ik heb net lekker in het zonnetje gelegen en lig nu lekker even af te koelen op bed Hebben jullie ook een lekker dagje?
Jeetje wat is het hier weer rustig geweest!! An, ik was al misselijk en na jouw verhaal voel ik me helemaal ziek worden! Gadverdamme!! Ik HAAT maden, vind dat zo onwijs ranzig!!! Enneh, daar zou ik me dus mooi niet schuldig om voelen, hoor!! Hetzelfde verhaal met andere insecten en spinnen. Als ik die zie moeten ze dood en dan zeggen sommige mensen: dat is zielig! En dan denk ik echt: nee, dat is niet zielig! Lekker dood gaan, vieze beesten!! Was de housewarming leuk, An? Gelijk heb je, Denise! Lekker genieten van het zonnetje en alle taken lekker delegeren. Zo hoort het ook als je hoog zwanger bent, toch!? Wij zijn net terug uit Amsterdam. Naar de Prenatal geweest, want ik had nog kortingsstickers liggen die t/m vandaag te besteden waren. Dus we hebben nog ff een extra dekentje gehaald, een extra kruikzak, een hoeslakentje voor in de reiswieg en 2 voedingsbh's. Voorgevormd en zonder beugel. Erg mooie van het eigen merk. Dus we zijn weer een heel stuk opgeschoten met het nog te kopen lijstje. Nu nog even een beetje schoonmaken en zo aan het eten beginnen. Gaan jullie nog wat lekkers eten?
Wat een rust hier meiden vandaag! Housewarming was erg gezellig, waren pas later thuis dan voorspelt. Daarom hebben we lekker vette hap gehaald Haha, helemaal los bij de Prenatal he Jody? Volgens mij heb je zo aardig alles compleet...! Wat is het geworden Denise? Enne, meestal kunnen alle mama's lekker koken, dus waarschijnlijk iets lekkers Ik heb vandaag al 4 wassen gedaan, best goed toch? Morgen heb ik bruiloft van schoonzus, dus ik hoop op lekker weer!
Mooi dat het gezellig was! Oh leuk, een bruiloft! Altijd leuk!! Valt mee, hoor! Maar we hadden nog stickers voor 15% op elk willekeurig artikel en 20% op kleding (dus die van 20% heb ik op de voedingsbh's kunnen plakken) In totaal iets van 16 euro korting, dus dat was wel de moeite waard en we waren er even uit vandaag, want dat vond ik op zich ook wel ff lekker. Nu nog ff wat babywasjes aan het draaien en ondertussen het geboortekaartje nog even goed aan het bekijken. Er mist nog iets, maar kan er niet helemaal mijn vinger op leggen wat het precies is. Dus ben even goed aan het bedenken wat datgene is waardoor het kaartje voor ons perfect is straks.
Sinasappelkip, was de eerste keer maar echt super lekker.............moeder mag vaker komen koken. Net een rondje buitengelopen en de pijn is al minder, scheelt echt wel die rust
ik zal morgen wel even recept vragen, de eerste hap was echt wennen, heel sinsappelig hahaha maar erg lekker
Ja dat verklaart de kookkunsten van je moeder natuurlijk wel! Haha Heerlijke keuken, Surinaams!! Arrggghhh, ik kom er niet uit met dat kaartje. Zo lastig!!!
Thanks Denies! Ik zie hem wel tegemoet komen @Jody: Irritant is dat he? Misschien kom je er later wel op, als je in bed ligt ofzo!
Soms moet je het even loslaten. Ik gebruik nu mijn moeders e-reader voor te i-netten op de bank maar dat is echt wennen zeg, lukt tot nu toe wel aardig