Kijk dat is mooi! Tuurlijk, het belangrijkste is dat hij zelf niks heeft! Hebben jullie lekker gegeten? Ik wel, alleen heb nu weer honger...
Ik heb alleen een beetje salade gegeten en heb voor zo nog lekker aardbeien en hoop dat dat erin blijf..! Was het zwemmen nou morgen??
Dat hoop ik ook voor je meis! Heel erg vervelend dit voor je, zeg!! Yep, zwemmen is morgen! Uhm... Zullen we weer in Heemstede afspreken? Dat is voor Redhead ook dichterbij.... gaat dat jou lukken Bren? En Redhead, het banenzwemmen in Heemstede is van 11:00 - 12:00. Mochten we toch in Hoofddorp afspreken dan is het zwemmen van 12:00-13:00. In Heemstede is er overigens ook een bubbelbad waar we na het banenzwemmen nog even in kunnen relaxen! Dus ik hoop dat dat lukt!
Sorry maar dat gaat me nu niet meer lukken....heb morgen geen auto. Maar als jullie liever daar willen zwemmen dan kunnen jullie gewoon lekker in Heemstede zwemmen en kijk ik of ik volgende week wel de auto kan hebben.....
Oh dacht dat je dat misschien nog zou kunnen regelen gezien het morgen droog blijft. Maar dat maakt niks uit joh, dan spreken we toch gewoon in Hoofddorp af! En Redhead, laat je nog even weten of je dat lukt om morgen om 12:00 in Hoofddorp te zijn? Trouwens... nog een week en 2 dagen en dan hebben we de high tea al! Ik kijk er echt naar uit!!
Jody klopt alleen hij gaat vanuit zijn werk naar een vriend dus hij heeft de auto nodig..... Welke dag zouden jullie volgende week kunnen? Dan kan ik dat vast regelen dat ik de auto heb... Jaa gaat snel hè??? Ik heb erook veel zin in..!!
pffff af en toe word ik wel een beetje gek van mezelf hoor... Nou had ik 2 weken geleden besloten om die badbevalling te laten voor wat het is om verschillende redenen. Weet nou niet meer of ik dat hier nou had verteld, maar ik vind het risico van 50% om alsnog naar het ziekenhuis te moeten te groot, heb geen zin in die hele toestand van de troep in huis die ook weer opgeruimd moet worden en nog wat kleinere redenen... Ik ga er bij de eventuele tweede wel weer over nadenken, maar de eerste toch maar even niet. En nou zat ik op de een of andere manier vanmiddag toch ineens te dubben over het ziekenhuis. Heb even op de website van het Kennemer Gasthuis gekeken en ze hebben daar kraamsuites en het zag er allemaal heel goed uit. Dus nou ben ik daar weer over aan het twijfelen. Pffff zo lastig allemaal!!!
Is toch prima! Dan gaan we deze week in Hoofddorp en volgende week in Heemstede. Volgende week zou ik dinsdag of woensdag kunnen.
Ik zie dat we over 9 berichten al op de 5000 berichten zitten, meiden!!! Ik denk dat ik straks een nieuw topic moet openen!! Dan weten jullie dat ook alvast en dat jullie je daar ook ff op abonneren!
Thanks! En allemaal voor de lieve reacties Werk nu tot 14:30 en dan eerst lekker slapen en dan wordt mijn buik weer lekker zacht Trouwen, je kan het idd zo duur maken als je zelf wil Onze heeft ong 1800 euro gekost maar we hadden dan ook geen locatiekosten Nog max 10 weken, dat vind ik een fijn vooruitzicht, hoewel ik het nog helemaal niet zat ben en ook redelijk doorheengerold ben tot nu toe Maar ben zo nieuwsgierig naar de kleine man
Jody ik snap heel goed je twijfels, al dacht ik zelfs al dat je het bad al besteld had toch?? Je moet echt op je eigen gevoel afgaan....waar jij denkt dat je het fijn vind om te bevallen...poehh wel moeilijk hè???? Jaaa een nieuw topic wow..!!! Ik wacht rustig af...!! Kunnen we dan volgende week woensdag zwemmen dinsdag moet ik namelijk naar de verloskundige...
En hoeveel uur maak je nu dan op een dag, Maaike? 1800 euro is niet veel nee! Dat doen weinig mensen jullie na denk ik!
Woensdag is wat mij betreft prima! Zou jij dan ook eventueel mee kunnen, Denise? En Redhead, zou jij dan ook kunnen? En dan gaan we in Heemstede?
En ja inderdaad... het is supermoeilijk... Het bad heb ik nog niet besteld, had 'm alleen gereserveerd, maar ik heb het afgezegd. Ik vind het echt verdomd moeilijk om die beslissing te maken, maar begin steeds meer serieus na te denken over het ziekenhuis...
Ja Heemstede is dan goed, zorg dat ik de auto heb dan en mijn vriend op de scooter naar zijn werk gaat... En als de rest niet op woensdag kan dan sla ik wel een keertje over....
Kan me trouwens goed voorstelln dat de keuzemoeilijk is thuis of zkh Ik hoef gelukkig niet te kiezen met een MI Maar zou het ook echt niet kunnen kiezen