Maaike wat leuk zeg dat je zelf de geboorte kaartjes maakt.!! Werkze vandaag ik ben ook aan het werk maar blehh zo geen zin. Hoeveel dagen blijven jullie werken als je bent bevallen? Ik zelf 3 dagen.
Dank jullie wel! Ja, ik zit er zelf nu ook steeds meer over na te denken dat ik misschien maar in het ziekenhuis moet bevallen... maar ik weet het echt nog niet. Wat creatief idd van jou, Maaike! Je eigen geboortekaartjes maken... nou, ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd! Ik ben niet zo creatief, dus we ontwerpen wel iets en dat brengen we naar de drukker. Als ik ben bevallen dan ga ik ook 3 dagen werken. Mijn vriend zou eerst ook een dag minder gaan werken maar door meerdere redenen hebben we besloten dat ik 2 dagen minder ga werken. Hij heeft een passie voor zijn werk, vind het echt leuk wat ie doet en ik heb echt geen passie voor mijn werk. En in zijn werk is het moeilijker op parttime te gaan werken, bij mij moet dat veel makkelijker lukken. En dan natuurlijk het borstvoedingsverhaal. Dat kolven op werk zie ik ook niet echt zitten, dus dan maar liever zo weinig mogelijk... haha Pffff meiden, ik kan echt niet wachten tot vanavond!! Het is nu 17:09, nog 3,5 uurtjes en dan weet ik het eindelijk!! Ik heb superslecht geslapen vannacht! Gedroomd dat de baby z'n beentjes over elkaar had en dat ze het niet konden zien en vervolgens droomde ik dat het uiteindelijk wel lukte en dat het een meisje was. Ik was erg verbaasd en toen ik wakker werd moest ik ook echt even nadenken of het nou echt was of niet! haha Nou, ik ga lekker eten. Ik houd jullie op de hoogte! Liefs!
Oh en ik ga niet naar twinkelster, maar naar Marja Schouten. Zij biedt een combinatieecho aan van een 2d en een 3d/4d echo (dus 2 afspraken). Dus de 2d echo gebruiken we voor de geslachtsbepaling en de 3d/4d echo doen we in week 27/28, dus in de 3e of 4e week van juli. Deze combinatie kost 120 euro, terwijl je bij twinkelster voor alleen de 3d/4d echo alleen al 110 euro betaalt. Dus ik vond dit wel een mooie aanbieding! Liefs!
Ja kan ik me heel goed voorstellen...!!! Het is ook zo spannend,nog iets minder dan een uur en dan weet je wat je in je buikje hebt gek he????? Geniet geniet
gefeliciteerd! heel leuk! ik heb zelf echt geen flauw idee nou ja we zien wel mijn jurk is echt heel bijzonder geworden dus dat is mooi straks even naar mama en naar zumba dus tot later maar weer
Jody je hebt gewoon een meisje in je buik...!!!! Zo gaaf omdat te weten. Maaike vast een speciaal moment je jurk halen, veel plezier vandaag
Heee meiden! Pfff wat een dag vandaag... 3 moeders af geweest. Mijn moeder, schoonmoeder en stiefmoeder. Dus de hele dag op pad geweest... Ik ben blij dat ik thuis ben! Ja ik ben ook echt heel blij!! Lekker gericht op zoek naar spulletjes, leuk hoor! Leuk dat je jurk zo mooi is geworden! Lijkt me ook echt zooo leuk om daarmee bezig te zijn!! Echt een supertijd moet dit voor jou zijn! En zwanger en trouwen!! Echt heeel leuk!! Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Ik wel hoor, heb natuurlijk aan iedereen de dvd van de pretecho laten zien. Vol trots op mijn kleine meid. En gisteren een flinke bestelling met stoere meidenkleding bij Prenatal gedaan in verschillende maten. Is nog best ff een uitzoekwerkje met die maten enzo. Ze wordt natuurlijk omstreeks 18 oktober geboren, dus t/m 5 maanden daarna kleding met lange mouwtjes en vanaf 6 maanden korte mouwtjes. En dan de maten erbij zoeken... maar ik ben er uit gekomen en helemaal blij met mijn bestelling!! Heb ook zo'n superschattig joggingpakje van nijntje besteld, echt geweldig!! Liefs!
Goedemorgen dames...!! Hier ook een lekker dagje gehad gister ben heerlijk bij mijn ouders geweest mijn vriend is een echte ajax fan dus die was naar de wedstrijd toe. We waren vrijdagavond bij zijn ouders geweest, zodat ik gister lekker relaxt bij me ouders kon zijn en niet heen en weer hoefte te rijden. Me zus was erook met haar 2 kleintjes heb een neefje van bijna 4 en een nichtje van anderhalf ben zo gek op hun...!!! Morgen weer naar de verloskundige en het hartje luisteren,kijk daar nu al naar uit. Ik ben alleen nog zo moe ga morgen voor de rest ook niks doen denk ik. Ohhh leuk Jody shoppen voor je meisje,.ze hebben zulke leuke kleding voor meisjes dus je kan lekker los gaan...!!!!!
Oh dus jij hebt gisteren ook een leuke dag gehad! En gelukkig niet te druk. Ik was ook zoooo moe gisteren einde van de dag... pfff Ja shoppen voor de kleine meid is zooooo leuk!! Ik ben helemaal in de wolken! Ik ga straks ook denk ik ff naar het winkelcentrum, de v&d en de h&m even checken! Leuk dat je morgen weer het hartje kunt luisteren! Ik heb gelukkig thuis ook een doppler, dus ik kan wanneer ik wil het hartje luisteren. Kostte echt niks en het is zooo leuk! De angelsound heet het, je moet maar even kijken als het je wat lijkt. Voor rond de 30 euro heb je er 1! Liefs!
Ohh leuk Jody..!!!!! Nog meer shoppen ik kan ook niet wachten. Ja ik ken de angelsound alleen aangezien ik vrij onzeker was wilde mijn vriend niet dat ik het zou gebruiken als ik namelijk het hartje niet zou kunnen vinden zou ik echt in de stress schieten. Me zus heeft er 1 dus als ik bij haar ben luister ik wel even heerlijk he dat geluid. Ben wel blij dat ik morgen naar de verloskundige moet even vragen wat die steken inhouden heb nu echt al een week zo een geiriteerde buik doet geen pijn maar het gevoel is wel aanwezig. Jody veel plezier met shoppen!!!
Ja ik vind het heel fijn om het zo nu en dan even te kunnen horen. Maar ik was in het begin ook lichtelijk in paniek wanneer ik het niet hoorde. Maar nu heb ik het iedere keer heel snel gevonden. Zo leuk!!! Maar gelukkig heeft je zus er 1 die je zo nu en dan ff kan gebruiken. Wat raar van die steken, dat zou ik idd ff navragen ja! Of bedoel je die steken waar je het eerder ook over had? Ik heb af en toe die steken in mijn vagina, beetje gemene scherpe steken. Maar dat is gelukkig heel af en toe. Alleen mijn borsten blijven wel echt pijn doen. Dagelijks steken en mijn tepels zijn onwijs overgevoelig (ook pijnlijk). Hebben jullie dat ook?
Ja ook heel herkenbaar, en inderdaad die hele fele steken zo nu en dan. Ja ook die steken bedoel ik maar ook een gevoelige onderbuik, ik heb wel het idee dat het er bij hoort heeft denk ik te maken met de groei want me buik is afgelopen week echt gegroeid me navel is ook al een stuk groter hhaha
Ja die steken in je baarmoeder! Dat heb ik ook af en toe. Mijn verloskundig zei dat dat bandenpijn is. En dat komt inderdaad door de groei van je baarmoeder. Ik hoop dat mijn buik in de aankomende week net zo hard zal groeien! Vandaag zulke leuke rompertjes gehaald!! Bij de v&d was er vanalles in de aanbieding. Heb onwijs leuke nijntje sokjes, hello kitty rompertjes en gewoon lege rompertjes in het roze gehaald. Daar word ik helemaal gelukkig van! Ik vind het nu echt nog leuker dan shoppen voor mezelf! x