heb net heeeerlijk een driedubbele boterham tomaat weggewerkt... was helemaal vergeten hoe lekker dat eigenlijk wel niet is
Goedemiddag alweer! Astrid ik heb je toegevoegd op FB! Als je denkt; wie is dat dan weer? Dat ben ik Vandaag gaat de jacht op een bed verder! Hopelijk gaan we nu iets vinden wat een beetje in het budget past @Jody: Ik had de afgelopen 2 dagen ook al hoofdpijn. Zoo vervelend is dat. En ik ben ook niet van de pilletjes, dus probeer het altijd weg te slapen... Ik ga even douchen enzo, vanmiddag ben ik waarschijnlijk wel terug. Tot straks!! *knuff*
Heerlijk sas mijn broodjes zitten er ook weer in en nog steeds honger....hahaha Anni succes met de bedden jacht hoop dat jullie slagen voor een leuke prijs..!
bah.... honger.... Net op baby op komst getest of mijn dieet zwangerschapsproof was... ze adviseerden me serieus om maximaal 2 stuks fruit te eten omdat ik op gewicht wil blijven.... Dat 3e stukje fruit dat eet ik zodra lief aan zn chips begint dus die blijf ik gewoon eten. Volgens mij is dat fruit beter dan die chips
Ik word om 18:00 opgehaald. Hoofdpijn is wel al iets minder gelukkig! Echt jammer trouwens dat het niet gaat lukken om in Heemstede of Hoofddorp te gaan zwemmen!
Ja vind ik ook echt jammer hoor..!!! Maar ik ben dan net thuis...als het begint..!! Mijn vriend kwam net een broodje barra brengen hmmmmmmm
Ja ik ook! Ik heb daar tijdens mijn zwangerschap heel lang last van gehad en het was net beter aan het worden... Hopelijk komt het niet weer terug!! En ga je vanavond alsnog patat eten na je barra kip?