Ja vervelend hè?? Ik heb normaal best vaak migraine, maar zins ik zwanger ben gelukkig niet meer en bij mij begint nu de hoofdpijn niet heel erg maar meer zeurend dus is wel te doen... Ja ga straks ook nog patat eten heb er zo een trek in..! En dan eten we morgen rotti..! Ik ben vandaag zo moe moet echt me best doen om niet in slaap te vallen, ga echt vroeg me bedje in vanavond
Trouwens de laatste 2 avonden als we gegeten hebben en ik op de bank zit gaat echt me hele buil te keer dat zie je gewoon heen en weer gaan..!! Zo gaaaf...!! Redhead hoe is het met de spanning ? Je mag bijna...
Ooooh wat lekker!! Als je nog roti over hebt dan hoor ik het wel! Ja ik zou willen dat ik dat ook kon zeggen dat ik vroeg me bedje in ga vanavond... Ik ben ook zo moe... Maar goed, komt wel goed!
Dat is inderdaad zo leuk om te zien!! Ik heb het nu ook een paar keer gezien en dat geeft me dan zo'n gelukkig gevoel van binnen! Redhead, veel plezier bij je echo! Maak je geen zorgen, alles komt goed!
Ja tuurlijk bewaar ik dan voor je..!! Ahh erg is dat hè?? Maar als je er eenmaal bent is het vaak wel heel leuk en dan morgen lekker uitslapen..!
Hallooo! We zijn geslaagd voor een heeel superdeluxe bed! Alleen niet zo'n superdeluxe prijs, maar wel waar voor ons geld. Wij eten vanavond lekker broodje kipshoarma! Maar dat van jullie klinkt ook errug lekker. Veel plezier vanavond Jody! Maak je nog een mooi kiekje bij je vader op z'n nek?
Wow, wat ging het weer hard hier! Ik was een beetje afwezig vandaag, hard gewerkt... Nu lekker (en snel) aan een broodje paling, daar had ik zo'n zin in! Volgens mij heb ik alle facebookaanvragen geaccepteerd nu en kan ik jullie vanavond of morgen eens gaan bekijken . Dit weekend naar mijn schoonzusje om de kinderen te vermaken. Moet eigenlijk nog zoveel aan werk doen... Denk dat ik de computer maar meeneem. Zondag nog lekker niets gepland, dus ik denk dat ik mijn allerliefste vriendje (man went nog steeds niet) strik voor een pyjamadag. Hoofdpijn, daar heb ik steeds vaker last van trouwens. Ik had bijna nooit hoofdpijn en sinds ik zwanger ben al vaker waarvan twee keer heel erg. Heeft toch te maken met opgezette bloedvaatjes? Wat is barra? Zo, me nog een uur en vijf minuten druk maken om straks...
Wat fijn Anni (Mandy toch?), en wat voor soort bed is het geworden? En vergeten te zeggen, domdomdom; Veel plezier vanavond, Jody!
Ok, ik kom morgen ff bij je langs om roti te eten, Bren! Bren, lekker patatjes gegeten waar je al de hele dag naar uit keek? Hier idd de zuurkoolschotel gegeten! Was weer heerlijk! Ik zit nu trouwens bij je om de hoek, in overbos! Dank jullie wel, dames! Dat gaat vast goed komen! Mooi dat je bent geslaagd voor een bed, Anni! Redhead, nogmaals heel veel plezier straks!!! Ik kom vanavond nog wel ff spieken of het idd een jongetje is! Laat je het vanavond ff weten hier?? Ben erg benieuwd!! Nou meiden tot morgen!
Het is een Mérens geworden. Beetje het idee van Hästens bedden maar dan stuuukken goedkoper Over maximaal 12 weken staat ie bij ons thuis, dus wij blij! Succes Redhead! Ben heeel erg benieuwd hoe het is gegaan En wat het word natuurlijk!
Jaaa ik heb heerlijk patat gegeten zit nu heel vol..! Hahha Jody heb je me zien zwaaien?? )))) Geniet lekker hè..!! Anni wat goed dat jullie geslaagd zijn, wat zullen jullie lekker slapen hmmmm Redhead je hebt als het goed is nu je echo en je bent nu lekker aan het genieten..!!! Laat je weten hoe het was ben zo nieuwsgierig...!!! Broodje Barra is Surinaams en heel lekker, moet wel zeggen dat ik er maagzuur van kreeg maar maakt niet uit het smaakte lekker haha
Alles is goed, het duurde wel lang zeg! Ik heb bijna drie kwartier gelegen en ze bleef maar van alles opmeten. Alles zat erop en eraan en als laatste kwamen we ook het piemeltje tegen. Een heuse vent
Het is geen staatsgeheim hoor, maar ik heb het liever niet op facebook... Zo, en nu eerst rustig ademhalen!
Jeeej wat fijn om te horen..!! Helemaal toppie..! Een jongetje wat leuk zeg..!! En nu lekker genieten hè.... En hou wijs mijn mondje...op Facebook
hehe is goed! zal mn bek ook dichthouden dan de volgende keer dat ik je zie in de pitch *adem in.... adem uit*
Leuk he! Ik kan alleen maar lachen En je hoeft je mond niet te houden in het echie hoor, Sas. Ik wil alleen niet alles verklappen op fb...