Mama's en zwangere meiden omgeving Haarlem

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jody1985, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Helemaal leuk!! Gefeliciteerd!!! :D

2. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha ja ik ook! Erg grappig!

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    pffff. nog steeds steekjes in mn buik... gelukkig wel n stuk minder dan gisteren maar toch :(

Wel blij dat ze duidelijk aan de zijkant zitten anders was ik me stiekem toch een beetje zorgen gaan maken ;)

4. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve sas het hoort er echt bij, er gebeurd zoveel in je buik, ik heb het nu nog....
    Je baarmoeder die uitrekt...organen die verschoven worden....

5. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja ik weet het ook eigenlijk wel.... mja ik zit nog zo in dat "gevaarlijke" stukje dus dan is het soms gewoon erg irritant. Vooral als het dan zo lang aanhoud terwijl ik dat helemaal neit gewend ben...

6. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tuurlijk snap ik ook hoor, vond de eerste weken verschrikkelijk..!!
    Dus heel logisch dat je er soms onzeker van wordt.! Maar er gaan meer zwangerschappen goed dan fout...

7. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Welkom Jenny! Wat leuk dat je ook mee komt kletsen!

Goedemorgen allemaal!
    Dank je Bren, was erg leuk en gezellig maar het was echt veel te veel op het moment. Ik had onwijze last van mijn heupen en was vreselijk moe (uitgeput) op het eind. Maar dus wel erg leuk gehad verder!

Het schijnt trouwens dat die kleintjes al kunnen horen nu in de buik, dus ik hoop dat ze er wat van heeft meegekregen! ;)
    Ik had wel verwacht dat ze van zich zou laten horen maar dat heeft ze niet gedaan gisteren tijdens concert. Maar dat wordt vanmorgen ruimschoots goed gemaakt!! Ze is me toch aan het bewegen!!

Sas, ik zit eigenlijk heel stiekem een klein beetje te hopen dat die van jou ook een meid wordt! Anders zijn Denise en ik wel in de minderheid met de meiden! ;)

8. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ja! maar 10% in mijn leeftijdscathagorie! en ik zit al in de 6 weken dus t komt helemaal goed!

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb volgens mij een blaasontsteking teminste het lijkt erop..!
    Moet alleen maar plassen onderin buik is gevoelig..alleen geen pijn bij plassen.
    Ik ben alleen heel dom was even vergeten dat het vandaag vrijdag is en ik dus morgen mijn plas niet kan laten controleren en zit nu op me werk ik wacht wel tot maandag.
    En als het erger wordt zou ik dan ergens anders mijn plas kunnen laten controleren weten jullie dat? Huisartsenpost ofzo?

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha jody hebben jullie meiden wel bodygards :)))))

11. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Je moet maar zo denken: die steken zijn juist goed! Dat is een teken dat je baarmoeder aan het groeien is. Juist heel goed dus!
    Niet zoveel zorgen maken, meis! Ik snap het wel hoor... Ik had het ook wel in het begin dat ik me om ieder ding zorgen maakte.
    Als ik je 1 tip mag geven: ga niet alles wat je voelt googlelen. Dan kom je meestal op de raarste dingen uit terwijl het 99 van de 100 keer een heel onschuldig iets is. Ik heb mezelf ook gek zitten maken op die manier en het enige dat ik er mee bereikt heb is stress... En dat terwijl er niks aan de hand was...

12. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Wat vervelend!!
    Yep! Collega van mij (die wel pijn had) was naar de eerste hulp gegaan. Ik zou ff bellen naar het Spaarne!

13. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Dat dan weer wel! Heel goed! :D

14. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik kijk het wel even aan, vind het zo moeilijk, ik voel soms ook echt een trap op me blaas....
    En de kleine is lekker druk nu...haha
    Als het erger wordt bel ik wel gewoon of meer last krijg..!!

Ja toch is ook wel fijn?? onze knulletjes die jullie prinsesjes bewaken hahaha zie het al voor mij...

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    hehehe :) ben toch bang dat het een jongen wordt omdat ik zelf eigenlijk ook wel graag een meisje wil ;)

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    als het echt een blaasontsteking is dan hoeft het niet eens met ochtendurine, dan kan je gewoon een plas naar de assistent brengen, ik zou toch gewoon ff de HA bellen

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nog steeds in de zevende hemel hier. Het is zo echt geworden nu :) Ik had echt even een boost nodig!

Jody: Fijn dat het leuk was. Wel vermoeiend ook inderdaad. Nu helemaal op zeker?

Bren: Vervelend... Kun je niet gewoon een plasje inleveren bij het lab in het Spaarne?

Sas: Ik sluit me volledig bij Jody aan. Vooral niet teveel info opzoeken, want je gaat je onndodig zorgen maken.

18. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    gnffl :) komt goed, ik ga me er verder ook heel bewust geen zorgen over maken, punt.

Nu lekker aan t werk. Fijne dag allemaal!

19. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Haha herkenbaar! Ik wilde in de eerste instantie een jongen en kreeg een meid! ;) inmiddels helemaal gewend aan het idee van barbies en haren vlechten hoor! Zie mezelf nu ook helemaal als meidenmoeder! :)

20. Jody1985

Jody1985 Fanatiek lid

10 feb 2011
    3.705
    0
    0
    Heemskerk
    Werk ze Sas!

Deel Deze Pagina