Ja ik bel anders als ik thuis ben wel even het ziekenhuis.. Ben nu namelijk op me werk in Amsterdam....
Goedemiddag! Vandaag gaan we vouwgordijnen bestellen, en alvast tegels kijken voor de achtertuin (die we in september doen). Meiden, werk ze vandaag! Ik ben vanmiddag weer terug!
Ga zo toch de dokter bellen, ze hebben nu lunchpauze... Ik kijk wel wat hun zeggen, het zit me toch niet lekker... Ik weet niet zeker of het echt zo is maar laten ze het toch maar even nakijken.
Ik zou zeker het zekere voor het onzekere nemen, Bren. Tijdens de zwangerschap kan een blaasontsteking gevaarlijk zijn, dus geen risico nemen hoor! Laat je ff weten hoe of wat? Ik heb trouwens super goed nieuws!! Die vriendin van mij die al 4 jaar bezig is om zwanger te raken heeft vanmorgen haar laatste IVF poging gehad. Dwz dat er vanmorgen eitjes zijn weggehaald bij haar, morgen krijgt ze dan te horen hoeveel er bevrucht zijn en maandag krijgt ze haar terugplaatsing. Weet je hoeveel eitjes er zijn weggehaald? 13!!!! Ik ben zo blij voor haar!!!
Ik heb gebeld en de assistente adviseerde me om vanavond de huisartsenpost te bellen en dan kon ik daar me plas na laten kijken dus dat is ook wat ik straks ga doen.... Wow jody dat is zeker mooi nieuws..! Wat goed zeg..! Wat zal je vriendin ook opgelucht zijn, viel de punctie mee? Word er helemaal vrolijk van..! Toppie
Heel goed! Ahhh je bent een lieverd, Brenda! Ik werd er ook helemaal blij van!! Het viel idd mee deze keer. Ze was alleen een beetje misselijk... Oh ik hoop het zo voor haar!!! Ik denk dat ik echt in tranen uit barst als ze zwanger is!!
Fijn om te horen dat de punctie mee viel, het is niet niks..! Wanneer hoort ze hoeveel er bevrucht zijn?? Mijn duimen draaien..!! Er moet er nu zeker 1 bij zitten die 9 maandjes warm in haar buikje wil wonen..!!! Laat ze er 2 terug plaatsen??
Morgenochtend wordt ze gebeld! Ja, ik hoop ook echt dat er 1 bij zit die voor 9 maandjes in d'r buik wil zitten. En misschien wel 2, omdat het al zo lastig is voor haar om zwanger te worden. Dan heeft ze er meteen 2... Ze laat er idd 2 terugplaatsen!
Nog steeds op werk... Jody, wat een vrolijk nieuws. Ik krijg er helemaal nieuwe energie van! Bren nog gebeld? Ik wil nog een paar oudergesprekken opslaan in de computer, m'n klasje schoon krijgen en dan ga ik eindelijk naar huis!
Ja ik ben ook erg blij met het nieuws! Lief dat jullie zo meeleven! Succes nog even op je werk... Nog even en dan lekker weekend!
Ohh ik had het volgens mij al gepost.! Ik bel de huisartsenpost als ik thuis ben en dan me plas weg brengen..!! Krijg ook pijn in me onderrug...... Nog even spannend dus...maar 13 eicellen is veel dus we moeten positief zijn..!! Ja laat ze inderdaad maar lekker alle 2 warm zitten!! Redhead nog heel even je hebt een lange dag gemaakt zeg..!
Haha ik had niet helemaal begrepen dat je thuis pas zou bellen... Daarom, ik heb echt goede hoop! Lig nu op de bank dr Phil te kijken (groots fan van hem) en mijn buik beweegt alle kanten op... Zo leuk!
Ohh sorry..!!! De assistent zei dat ik moest bellen als ik thuis was want dan kon ik eventueel gelijk komen.... Ahh heerlijk mooi om te zien hè?? Het blijft echt een wonder dat dat kan..! Dat er een klein mensje in je buik zit..!!
Haha sorry?? Waarvoor dan joh!? Haha Ja ik ben er echt door geobsedeerd op het moment... Ik ga het echt missen straks als ze er uit is!
Goedemiddag! Daar was ik weer! Oh Jody, wat een supergoed nieuws zeg! Ik hoop echt voor je vriendin dat het deze keer wel mag lukken. En als het er dan 2 zijn is dat helemaal geweldig! En 13 eitjes, dat zou toch goed moeten gaan zou je denken? Ik hoop voor je dat je geen blaasontsteking hebt Bren! Maar wel vervelend zeg, ik had het tijdens mijn miskraam in maart. En een pijn dat ik had Gelukkig mag je gelijk bij de HA op bezoek!