bijvoeding en ontlasting

Discussie in 'Voeding' gestart door Steel, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hoi,

Sinds deze week zijn we begonnen met bijvoeding(onze uk is nu 5 maanden) Groentehapje lukt nog niet echt maar fruithapje pakt ze wel een paar lepeltjes. Maar nu heeft ze sinds 36 uur bij iedere verschoning een poepluier. Het ruikt heel zuur en het is dun(sorry voor de details) Moet ik nu gewoon doorgaan met het geven van een paar lepeltjes bijvoeding(want ze geeft vanzelf aan als ze niet meer hoeft) of is het beter om gewoon even een weekje over te gaan op de fles en daarna weer wat bijvoeding te proberen? Zodat haar darmpjes wat tot rust kunnen komen...?

Groetjes

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik zou even een paar dagen stoppen en kijken of het veranderd.
    Heb je ook gekeken of er geen verhoging oid is? Anders heeft ze misschien een virusje te pakken?

3. Alita

Alita Niet meer actief

het is normaal dat de ontlasting veranderd... ik zou niet weer gaan stoppen en dan weer opnieuw beginnen want dan wennen de darmpjes er niet aan, denk je niet?

Zure ontlasting kan ook van de tandjes zijn heeft ze daar geen last van?
    Hebben we hier nu ook namelijk, ook luieruitslag.

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    mm, wij hebben ook fruithapjes gegeven, maar hij kreeg er erge krampjes van. Nu geven we alleen groentehapjes en dat gaat prima! Onze uk had hiervoor last van harde ontlasting, maar nu heeft hij elke of om de dag goede ontlasting. Bovendien slaapt hij door sinds hij bijvoeding krijgt :D . Hier dus alleen maar voordeel.

Deel Deze Pagina