moeder gezocht in heerhugowaard en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pwentje, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pwentje

pwentje Lid

8 mrt 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik ben pwentje en ik heb een zoontje van 2,5. het lijkt me leuk en gezellig om te kletsen met moeder in heerhugowaard en omgeving en mischien binnenkort eens afspreken om leuke dingen te doen met de kids.

2. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Hoi, ik woon ook in omgeving hhw, ik heb een zoon van 2 maanden

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik woon hier ook.

4. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Hoi abri, wat leuk dat je gereageert hebt, hoe gaat het ermee

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja, alles gaat prima hier. Heerlijk genieten van onze drie meisjes.

Hoe is het met jou? Gaat alles goed met je en jullie kleine mannetje?

6. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Ja gaat heel goed, hij groeit als kool ahahah, hij is al weer 58 cm en 5,5 kilo, hoe gaat het met jou kids

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hihi, dan zit het tempo er lekker in. Krijgt hij de fles of bv? En jij.. Werk je of ben je thuis?

Hier gaat alles zijn gangetje. De middelste wordt volgende maand alweer 3 en heeft het heerlijk naar haar zin op de peuterspeelzaal een ochtend en middag in de week, de jongste wandelt heerlijk het huis door en de oudste heeft net Cito-toetsen achter de rug en krijgt morgen haar eerste rapport: toch wel weer bijzonder ;)

8. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Ja het gaat heel hard, iedereen zegt altijd dat het snel gaat maar je kan je het niet voorstellen zolang je het niet zelf hebt meegemaakt, ik geeft flesvoeding, heb de eerste ongeveer 5 weken wel borstvoeding gegeven maar hij weigerde steeds meer dus zijn we overgestapt, ik vind het ook makkelijker kan mijn vriend ook voeding geven, hahahah

Ik ben nog thuis ga vanaf maandag weer aan het werk, ik ga 3 dagen werken, mijn vriend is 1 dag vrij, en de andere dagen gaat hij naar mijn schoonouders en tante, dat is perfect geregeld zo,

Werk jij ook ???

9. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi, ik woon ook in de omgeving van hhw. Heb een dochter van ruim 14 maanden en zwanger van de 2e.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ bloementuin: dat hebben jullie goed geregeld met de opvang en zorg zo. Heb je zin weer aan de slag te gaan of kijk je er wel tegenop?

Ik ben thuis hier, mijn man werkt 32 uur per week in de gehandicaptenzorg en werkt veelal middagen en avonden, dus we hebben echt heel veel tijd als gezin: heerlijk!

@ humava: gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed?

11. Humava

Humava Niet meer actief

Thnx! Ja ik voel me heel goed. Net als mn vorige zwangerschap bijna nergens last van. Alleen heel moe maar niet zo goed kunnen slapen. Ook krijg ik al wat last van mn rug en bekken dus binnenkort maar een afspraak maken met de fysio.

Wat leuk dat je man zoveel thuis is bij jou en de kinderen.

Ik werk zelf 3 dagen waarvan vl 2 dagen thuis is, de maandag en zaterdag. Mijn moeder past ook 1 dag op in de week. Ik vind het super dat onze dochter niet naar het kinderdagverblijf hoeft. Al vind ze andere kindjes wel reuze interessant.

12. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Ja heb heel veel zin om weer aan het werk te gaan, ben het thuis zitten wel een beetje zat, maar ja is gelukkig maar voor 3 dagen

@ huvama, gefeliciteers, leuk dat je gereageerd hebt.

13. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

ik woon ook in hhw, heb 2 kinderen. 1 jongen van 1 jaar en een meisje van 4 jaar.
    het lijkt mij leuk om af en toe eens afspreken, of lekker een stuk te wandelen met de kids in de wagen ofzo.

groetjes

14. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Hoi noa80

Leuk dat je je ook hebt toegevoegd, wat leuk dat je ook in hhw woont, hoe gaat het ermee, en gaat alles goed met je kinderen

15. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Was jullie even uit het oog verloren!

Hoe ging je eerste werkdag weer bloementuin? Ritme al een beetje gevonden?

@ noa: hoi! :)

@ humava: klinkt als ideaal geregeld!

Hoe is het nu met je bekken? Al bij de fysio geweest?

En onze kindjes zijn van dezelfde leeftijd.. Bij jullie ook zo lekker aan de wandel en aan het 'kletsen'?

16. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Was heerlijk weer om weer aan het werk te zijn, weer een beetje een ritme oppakken, vond het ook erg leuk mijn collega's weer te spreken.

Dus ik ga maandag met heel veel plezier weer aan het werk

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Fijn dat het zo goed bevallen is! :) Met de kleine ook alles goed gegaan zo zonder mama?

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    hoi meiden
    ik woon niet in hhw , maar woon er ook niet heel ver vandaag:D
    heb een dochter van 16 maanden

19. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier alles goed, al was Collin vandaag wel wat koortsig, ik hoop dat deze koorts veroorzaakt werd door doorkomende kiezen en niet dat hij echt ziek gaat worden.
    Yara super lief voor en bezorgd om haar kleine broertje.
    @abri Collin is ook van januari, hij loopt lekker langs de randjes van de tafel en bed. ook lekker aan het kletsen inderdaad

20. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    @jmay, welkom, gaat alles goed met je dochter

@abri, alles is goed gegaan hij is op zondag naar opa en oma gegaan heeft daar lekker geslapen konden papa en mama even lekker uit eten.

@noa80, wat vervelend dat collin koortsig is, hoop dat het snel weer over is.

Hebben jullie nog wat leuks gedaan het weekend, wij hadden zaterdag een kinderverjaardag van vrienden en vandaag lekker in schoorl gewandeld was echt lente zo

Deel Deze Pagina