Happy, heb je al geboekt? En al iemand voor de tuin gevonden? En hoe voel jij je Lottel? Is het nog uit te houden met de warmte? Wij zijn nog altijd niet uit de jongensnaam maar wie weet is het ook niet nodig. Nog een week, dan is de 20-wekenecho en zullen we het weten. Vind het zó spannend! We gaan hier op onze slaapkamer een soort halve babykamer maken, daar is genoeg ruimte voor en vinden we fijner dan het rommelkamertje weer om te bouwen tot babykamer. Kindje zal eerste maanden toch bij ons slapen dus dan is dit net zo handig. En nou kan Lief van het rommelkamertje een legokamer maken, kan hij ook spelen
We hebben idd geboekt! Gaan lekker een weekje naar Drente, in een Roompot park!!! De tuin blijft een hoofdpijndossier. Zijn nu in gesprek met Verhoeven, gisteren is de meetman gekomen en dan blijkt dat wat wij willen toch eigenlijk niet kan... pfff... Ach ja het houdt je van de straat zullen we maar zeggen Vandaag berekend dat ik dit jaar nog maar 28 dagen hoef te werken !!! en okee als ik wil (maar dat geloof ik eigenlijk van niet) kunnen er nog 8 dagen bijkomen!
Oow heerlijk, Drenthe is zo mooi! Ben je er inmiddels al uitgekomen voor de tuin of nog niet? Lastig joh, zou toch fijn zijn als het geregeld kan worden. Dat is lekker joh, nog maar zo weinig werken. Of je moet het zo leuk vinden dat je het heel erg gaat missen maar als je die 8 dagen extra niet perse erbij wil dan zal dat wel meevallen Ik schreef vandeweek nog dat Lief een legokamer wilde maken van het kleine kamertje he... nou, ik zie hem amper meer Hij zit de hele tijd boven te spelen met zijn blokjes, hahaha Lijkt mijn vader wel; die heeft ook zo'n legokamer en daar zit hij ook vaak. Mánnen
Ook hier even vertellen; we krijgen er een 3e zoon bij En hij is helemaal goedgekeurd, we zijn hartstikke blij
Even niet geweest. Alles even terug gelezen, maar te veel om overal op te reageren Wat leuk mamavanf!! En zo fijn om te horen dat alles er goed uit ziet! Een naam kiezen vonden wij ook ontzettend moeilijk!! Drie jongensnamen lijkt me al helemaal een klus! Hihi En ook hier een achtertuin die helemaal opgeknapt moet worden. Momenteel nog een zandbak! (Nieuwbouw)
Lottel, spannend!! Laatste loodjes!! Of is er al nieuws inmiddels?? En Happy, jij mag lekker gaan aftellen tot je verlof! Heerlijk hoor! Of ga je het wel missen?
@mamavanF: Leuk, gefeliciteerd!!! @werk: Gezien de vorige keer denk ik niet dat ik het ga missen hihi. Ik zou die 8 dagen graag nog blijven werken, maar dat is meer om dan daarna meer te kunnen genieten/wennen met ons meisje. Bij de eerste lukte het niet, die lag te veel in de weg en had toen eigenlijk geen tijd meer om goed over te dragen op mijn werk. Dat was wel irritant. Heb nu dus gezegd dat ik 6 weken van tevoren stop en altijd nog iets langer kan blijven werken als dat gaat. Aangezien ze toch niet echt vervanging voor mij regelen (baas gaat mijn taken overnemen) is dat geen probleem. Maar nu krijg ik 14 juli een groeiecho (want zoals de vk zei, de eerste was OOK maar klein...) is er ook een kans dat ik toch nog eerder moet stoppen. En eerlijk is eerlijk, heel erg zou ik dat dan ook weer niet vinden. Vakantie was wat nat, maar wel lekker. niet helemaal tot rust gekomen als ik wilde, maar okee... Tuin blijft een hoofdpijn dossier... Verhoeven is het ook niet helemaal... dus we moeten weer opzoek naar iemand anders... Als jullie nog leuke tips hebben?