Hoi meiden Er is vandaag zo iets erg gebeurd dat ik graag hier mijn hart wil luchten. Ik raak er maar niet over uitgepraat en blijf de beelden van vanmorgen maar afspelen in mijn hoofd T volgende. We zijn de tuin opnieuw aan t betegelen. Kindjes wilde graag helpen....prima Ik was met mijn dochter de oude tegels met een hark aan t opwippen zodat mijn man ze meteen goed vast kon pakken en weg kon leggen. Ik zeg nog tegen mijn dochter.....leg m even neer want ik moet even snel iets pakken.... ik draai me om en hoor toch een vreselijke gil de vingers van mijn zoontje onder de tegel en bloeden Blijkbaar had mijn dochter de tegel niet neer gelegd en was de andere kant op gevallen. mijn man t hap gebeld en die vertelde oh t zijn maar vingers....even koelen en klaar. :x En ik haal die handdoek weg en wat ik toen zag......lijkbleek trok ik weg. 2 vinger topjes plat en alleen maar los vel dus snel in de auto van mijn zus gesprongen en naar t zh gereden. Mochten daar meteen op de eerste hulp door lopen en ze keken en toen bleek dat hij zsm geopereerd moest worden. Zijn ringvingertje heeft 1 breuk in zn topje en zijn pinkje is verbrijzeld. Zitten nu pinnen in en de plastische chirurg heeft de huid weer netjes aan elkaar gezet. Nu afwachten wat er uit gaat komen. Als de doorbloeding goed blijft dan zijn zijn vingertje gered anders worden ze alsnog geamputeerd mocht t gaan afsterven en de schade voor lange tijd....tijd zal t uitwijzen Maar oh oh wat voel ik mij een slechte moeder en oh zo vreselijk schuldig. Wil t allemaal zo goed doen en nu loopt hij met 2 giga fracturen in zijn handje en met gips wat volgende week vervangen wordt. De tranen blijven maar stromen en heb zo met mijn kleine mannetje te doen. Bedankt iig voor t eventueel lezen. Ben blij dat ik hier ook ff mijn verhaal kwijt kon
sterkte meid, wat vreselijk voor je. hopen dat het allemaal goed gaat met zijn vingertjes ik begrijp zo hoe rot je je voelt..
Wat zielig voor je kleintje sterkte met de kleine man en je bent daar door geen slechte moeder hij heeft veel pech gehad
Oh oh oh.. wat moet jij geschrokken zijn! Ik voel echt met je mee. Dikke knuffel en ik hoop dat de operatie succesvol is geweest!
dat is schrikken maar een ongelukje is nu eenmaal snel gebeurd. mijn zoon fietste op zijn 3wielertje een keer door de tuin en ik had de langwerpige grindtegels tegen de berging omhoog staan. en hij fietst er tegenaan.. en tegel valt in stukken op zijn tenen.. gebroken.. Toen voelde ik mij ook wel behoorlijk klote...
O bah bah bah sterkte! Mij advies praten praten en praten! Ik heb 2 weken geleden mijn oma gevonden na een mislukte zelfmoord poging en door heeeeel veel praten heb ik er nu geen moeite meer mee, ik heb het nu een plekje gegeven. (We weten niet of ze er ongeschonden uit is gekomen)
Oh meid je hart breekt he Noodlottig ongeval geef jezelf ajb niet de schuld. Deze dingen gebeuren in een split second. Heel veel sterkte en hoop dat het goed komt met zijn vingertjes. Knuffel!
Ach wat sneu. Kan het mij indenken dat jij je zo nu voelt. Maar snel loslaten het is een ongeluk geweest. Veel sterkte en een dikke knuffel voor je zoontje en dochtertje. Die zal ook vreselijk geschrokken zijn.
Heel veel sterkte en jammer dat de ha zo heeft gereageerd het zijn maar vingers. Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie mannetje en het helpen ja dat willen ze allemaal heel graag en soms gebeuren er ongelukjes daar kan je niks aan doen en ben je zeker geen slechte moeder door. Ik snap je schuld gevoel wel helemaal hoor
Wat zul jij geschrokken zijn! Goed dat je even hier je hart komt luchten. Noem jezelf alsjeblieft geen slechte moeder, je kunt ze nu eenmaal niet 24/7 in de gaten houden. Het gaat zo snel. Wees blij dat je direct goed gehandeld hebt en niet het advies van de HA opvolgde. Heel veel sterkte voor jullie, ik hoop dat hij zijn vingertjes mag behouden.
Alle ongelukken kunnen voorkomen worden als mensen iets anders doen dan ze gedaan hebben. Alleen werkt dat niet zo. Het is niet expres gebeurd, het was een ongeluk. Je bent geen slechte mama, echt niet!
Oh meis toch, wat een schrik. Vreselijk als je kinderen zoiets overkomt. Voel je niet schuldig hoor, iedereen kan zoiets overkomem en een ongeluk zit in een klein hoekje. Heel veel sterkte en beterschap, ik hoop dat het goed komt met zijn vingertje.
O wat zul je geschrokken zijn! Ik voel het in m'n buik als ik je verhaal lees. Maar dit had iedereen kunnen gebeuren. Een ongelukje zit in een klein hoekje! Hopelijk valt de schade uiteindeljk mee. Sterkte!
Dank jullie wel meiden... praten praten i know maar met wie he. Ik denk dat als mijn zoon uit t zh is ik even een afspraak maak met de praktijk ondersteuning. Die beelden blijven zich maar herhalen in mn hoofd. Heb t zo met m te doen. Gelukkig heb ik t advies van de hap genegeerd en zijn we meteen naar t zh gereden. Dat kan zijn vingertjes gered hebben maar dat weten we pas met een paar dagen tot weken. Wat wel een positief punt was, was dat de losse huid wel nog gevoel had. Maar jeetje. Steeds weer die beelden. Heb nog nooit zo iets engs mee gemaakt
Wat heftig zeg! Zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Je hebt in ieder geval super goed gehandeld door gelijk maar het ziekenhuis te rijden. Veel sterkte!
Pff het verhaal vind ik zo al erg heftig, laat staan dat je het ziet gebeuren bij je eigen kind heel veel sterkte! Hopelijk komt het helemaal goed met zijn vingertjes. En verstandig dat je met een professional gaat praten.
Wat erg meid! Ik kan me voorstellen hoe je geschrokken bent! Ik hoop dat het goed komt met de vingertjes van je kleine vent!
O wat een schrik! hopelijk komt het goed met zijn vingertjes! probeer jezelf geen verwijten te maken, zoiets kan elke moeder/ vader gebeuren!
Hoe zijn vingertjes gaan genezen is vooralsnog gissen. Ze kunnen er niks zinnigs op zeggen. Begrijp ik ook echt. Vind t ook zo sneu voor mijn dochter. Zij liet de tegel niet los en trok er juist aan en hoppa. Ze komt straks mee op bezoek zodat ze Max kan zien en dan kan ik haar even een dikke knuffel geven en duidelijk maken dat t echt niet haar schuld is want na t ongeluk kroop ze meteen huilend in de bank en voor ik t wist zaten we in de auto op weg naar t zh en heb ik mijn dochter niet meer gezien of gesproken