Hallo! Ik plaats dit bericht omdat het mij leuk lijkt om (aanstaande) mama's te ontmoeten uit omgeving Hoogvliet/Spijkenisse! Ik ben zelf een kersverse mama van een zoontje sinds begin augustus. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere mama's om gewoon gezelligheid te delen en uiteraard ervaringen!
Heej ik kom uit spijk,tenminste,woon er nu 7 jaar. En jij? Leuk zo'n klein frummeltje,er is hier genoeg te doen gelukkig. Ben benieuwd of er nog meer zijn
Hoi Ik kom ook uit Spijkenisse. Ik heb een zoontje 8 maanden en nu zwanger van ons tweede kindje een meisje. Ben 25-2-2015 uitgerekend.
Hoi bleu. Van harte met je zwangerschap. Zit je ook bij de linde voor je vk? Ik doe daar centering erg leuk. Hoe gaat het met je zwangerschap? Groet Lotus
Ik woon ook in Spijk Woon er nou zo'n 3 jaar, officieel gezien dan, want on-officieel al wat langer. Heb een zoontje van bijna 15 maandjes.
Hoi dragonbaby, Leuk een zoontje.hoe heet hij? Ik woon ruim 10 jaar in Spijkenisse en werk daar ook. Uit in welke wijk woon je?
Ja he Hij heet Casper. En die van jou? En gefeliciteerd met je zwangerschap Ik woon in de Akkers, jij?
Bedankt, leuke naam. Ons zoontje heet jayson. Ik woon in waterland. Waar heb je hiervoor gewoond? In kom uit den haag. Moest wel even me draai vinden. Maar toen ik werk had hier ging dat snel. Hoe oud ben je?
Dankjewel, die van jou ook. Ik kwam uit Zoetermeer. Dat is een beetje dezelfde richting haha. Fijn dat je op die manier je draai heb gevonden. Wat doe je voor werk? Voor mij viel het wel wat mee, maar ik denk dat dat meer door de situatie kwam, mijn vader was het namelijk niet eens met mijn relatie en maakte het nogal lastig, dus vluchtte min of meer weg daar. Dan ik was meer geneigd te zeggen dat ik daar niet wou zijn maar hier wel. Maakt het dan toch wat makkelijker om er echt weg van te zijn. Heb dan de eerste 4 jaar hier bij m'n schoonvader soort van gewoond en daarna eindelijk gaan samenwonen met m'n vriend. Maar merk toch wel even nou laatste tijd dat ik het jammer vind dat ik hier niet kan zeggen dat m'n zoontje naar bijv dezelfde school kan gaan als mij of dat ik dingen nog herken van mijn schooltijd ofzo, ergens mooie herinneringen van 'toen' te hebben. Ik ben 24 jaar, en jij?
Ja grappig Zoetermeer/ den haag. Wat een nare situatie van je vader. Is die nu hersteld of staat hij er nog steeds niet achter? Fijn dat je bij je schoonvader terecht kon. En nu lekker jullie eigen plekje. Ik werk bij een woningbouw en zit daar in de buitendienst. Ik ben wat ouder. Ik wordt over een paar weken 35. Heb jij werk?
Nee het is niet hersteld en denk ook niet meer dat dat gaat gebeuren. Hij heeft wel één keer m'n zoontje gezien, daarna hadden we een nieuwe afspraak staan, maar toen kregen we weer opnieuw ruzie via mail en is hij zonder het te laten weten niet komen opdagen. Dus dat hoofdstuk is voor mij gewoon helemaal gesloten. Ja dat scheelt wel een klein beetje ja Nee wegens bepaalde omstandigheden heb ik op dit moment geen werk. Ben er nou wel al mee bezig met een bepaald traject, maar dat loopt nog even niet zo vlot.
Jammer erg jammer van je vader. Heb je wel contact met je moeder? In wat voor soort werk wil je straks iets in gaan doen?
Ja dat vind ik ook. Ja met mijn moeder heb ik wel contact, was ook een tijdje niet zo, maar die woont ook een heel stuk verder weg. Dus daarmee is het vooral mailcontact en dan eens per zoveel tijd spreken we dan af. Verder moeten we het hier blijkbaar niet echt van familie hebben.. Alleen wat minimaal contact met schoonmoeder en mijn twee zussen. Verder is er helemaal niemand meer die zelf ook eens initiatief toont voor contact. En bij jou, is dat wel een gezelligheid met familie? Nouja daar ben ik nog niet helemaal over uit, dat is ook één van de redenen dat het nog niet zo helemaal vlot loopt.. Dus dat ben ik ook nog aan het uitzoeken.
Haha familie gezelligheid. Hier bijna het zelfde.... Geen contact met ze. Wij een prachtig gezin. En volgende jaar een dochter erbij, hoe mooi. We hebben een paar lieve mensen om ons heen en dat is voor ons veel waard dan de familie die we niet zien. Oke nog zoekende welke kant je op wil kwa werk. Ja dat kan best lastig zijn. En ook nog een mindere tijd kwa werk gelegenheid. Succes daar mee. Heb je ook Facebook?
Ook al zo'n fijne familie dus. Ja dan zijn die het dan meer waard inderdaad. Hoop dat hier ook eens een keer te vinden in de komende paar jaren Gezin is sowieso altijd het meeste waard van alles, zou ook echt niet meer zonder kunnen, hoewel het laatste tijd echt even heel pittig is omdat hij ineens zo lastig aan het doen is, maarja hij is de enige die er mee weg komt haha. Ja dankjewel, het is inderdaad erg lastig, zeker als testen met hele rare uitslagen komen en dus ook niet echt mee helpen. En qua werkgelegenheid is het inderdaad ook al erg lastig, dus de keuze is ook niet zo ruim. Nee hier geen facebook.
Oh wat leuk, nog iemand erbij Heb alleen geen flauw idee waar dat ligt haha. Wel ooit eens van gehoord, maar geen flauw idee meer waar en waarover.. Even spieken op de kaart hoor.. Ohja, dan zat mijn gok wel goed die kant uit.. Dat ligt dan niet zo heel erg ver weg inderdaad. Maar het is hier verder niet zo heel erg druk he? Je zou haast denken dat er geen moeders hier in de buurt wonen hihi.