Hoi meiden, Mijn vriend en ik wonen nu een jaar in drenthe. Nu merk ik dat ik toch best wel mijn contacten hier mis. Onze vrienden wonen nog allemaal in het westen en zien we tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar op verjaardagen. Of we moeten er echt een hele dag voor vrij maken om naar hun toe te gaan. In het westen kon er zo rond 6 gebeld worden: heb je straks koffie?! Zullen we even rondje koopavond doen?! En dat mis ik toch wel hier. Helemaal nu we bezig zijn met onze kinderwens lijkt het mij leuk om af en toe met een groepje meiden af te spreken, terwijl de kinderen met elkaar kunnen spelen! Dus wie o wie woont er in drenthe en vind het leuk om hier te gaan kletsen in dit clubje?
Hoi Vlinder1992! Ik kom ook uit Drenthe en het lijkt me gezellig om hier met een clubje drenthenaren te kletsen! Ik ben nu zelf 19 weken zwanger en ik zie vaak zwangere vrouwen maar soms voelt het toch alsof je de enige bent die zwanger is. Ik begrijp dat jullie proberen zwanger te worden??
ik ben 37, heb 2 kids van 7 en 10. getrouwd en woon in zuid-oost drenthe. gezellig een Drenthe clubje!
Leuk dat er meiden zijn uit drenthe!! Mariaah wat leuk 19 weken zwanger! Wij zijn inderdaad bezig voor ons eerste kindje.. 3 jaar geleden zwanger geweest van een tweeling, na 10,5 weken kreeg ik te horen dat het mis was gegaan, vervolgens een curretage gehad. Daarna wel weer geprobeerd om zwanger te raken, maar na 4 maanden trot ik het geestelijk even niet en ben ik weer aan de pil gegaan om aan mezelf te werken. Nu weer volop aan het genieten van het idee ooit misschien weer zwanger te raken.. en zijn inmiddels 7 rondes verder weer.
Misschien is het leuk om allemaal jezelf even goed voor te stellen.. Ik zal een begin doen: Ik wordt over paar maandjes 23 jaar, vriend is 30 jaar. Zijn verloofd en gaan volgend jaar trouwen! 7 maanden bezig aan onze kinderwens (+nog een verleden/onderschrift) Wonen 3,5 jaar samen en sinds 1 jaar in drenthe. En wegens slechte werkgelegenheid, studeer ik aan de pabo.
Heftig allemaal Vlinder.. Ik vertel zo openbaar liever niet te veel maar zoals te zien in mijn banner hebben we een dochter van 15 maanden <3
Anzza erg begrijpelijk, maar dacht dat het misschien wat makkelijker maakte, als we een beetje de leeftijden enzo wisten van elkaar, zodat we weten met wat voor vrouwen we aan het kletsen zijn maar wat leuk een dochter van 15 maanden!
Ja, het is een heerlijk meisje Ik ben 28 trouwens! Als er een aparte club oid wordt opgericht, hou ik me aanbevolen
Hier ook iemand uit Drenthe! Ik ben 36 jaar en heb 2 meisjes (4 en 2 jaar). Ik wil meer vriendinnen, dus sta ik open voor een clubje!
Ik ben net 35 geworden en zoals ik al gezegd had omgeving emmen mijn geschiedenis staat in mijn handtekening Ook ik sta wel open voor een clubje dames
Ik woon ook in omgeving Emmen .. Tjeetje wishfulthinking, wat een lijdensweg om een kindje te krijgen Respect!
Lief van je dds maar ik heb het er graag voor over gehad hoor! Ook al ging alles niet van een lijen dakje Eindelijk zijn we beloond!
Bij mij ook niet .3 1/2 jaar "gewerkt" voor ik zwanger werd van Julia. 1 jaar zonder MMM, 2 1/2 jaar MMM met een tweelingzwangerschap dat uitliep op een MA, curettage. Maar zoals jij zegt, wij hadden het er ook graag voor over.