Mama's in Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Daphiezz, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphiezz

Daphiezz Lid

31 jul 2012
    55
    0
    0
    Ik zag dat alle topics met moeders uit Groningen gesloten zijn dus ik doe een nieuwe poging:

Zijn er mama's uit Groningen (of omgeving) of mama's to be die gezellig willen kletsen?

Ikzelf ben 36 jaar, kom uit Groningen (stad) en heb een zoontje van 2 jaar. Daarnaast hebben wij 2 honden, 2 katten en een paard.

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Leuk! Ik ben 30 en woon met mijn man in Musselkanaal, we hebben 1 dochter en 2 katten. Leuk dat je een paard hebt, heb zelf een pony gehad en wedstrijden gereden tot ik 18 werd.

3. Daphiezz

Daphiezz Lid

31 jul 2012
    55
    0
    0
    Gezellig!
    Paarden zullen altijd een zwak van me blijven, denk dat jij dat ook wel hebt. Ikzelf rij geen wedstrijden (vroeger wel gedaan), meer voor ontspanning en recreatie nu.

Hoe oud is je dochter?

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hoi, ja dat heb ik inderdaad ook :) misschien dat ik het paardrijden later nog weer ga oppakken. Mijn dochter is 6 maanden nu, ze tijgert sinds kort (achteruit) en begint al een echte dondersteen te worden :D Er zijn trouwens nog niet heel veel uit Groningen die reageren haha.. ;)

5. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook uit Groningen (haren, maar nu in Hoogezand en straks weer terug naar haren)
    Ik heb twee dochters van 4 en 1.5 jaar.

6. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    He, zag deze topic toevallig voorbijkomen, leuk! Ook ik kom uit de provincie Groningen (Bedum), ben 23 jaar en heb een zoontje van (sinds gister) 3 maand oud.

7. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Hoi! Ik ben 29, en kom ook uit Hoogezand. Nog geen mama (en kan op dit moment nog niet zeggen of ik een 'mama to be' ben, mijn temperatuur schiet van onder naar boven en dan weer naar onderen...)

Woon samen met m'n vriend en onze 2 katten.

Enne, ik klets graag mee :)

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Oeh, spannend zeg!

9. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, hier ook een moeder uit stad groningen. Ik heb geen paarden, pony's, honden katten of andere dieren. Wel heb ik een zoon van 6 en een kleintje van een half jaar.
    Er lijkt nog niet zoveel gekletst te worden hier

10. Daphiezz

Daphiezz Lid

31 jul 2012
    55
    0
    0
    Leuk! Er zijn toch wel mensen uit t hoge noorden aanwezig ;)
    'T duurt gewoon wat langer haha.
    Echt druk is het hier nog niet maar daar kunnen we met zn allen verandering inbrengen toch?

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier ook een mama uit groningen (stad) en heb een zoontje van 2.

12. Jeanetvdl

Jeanetvdl Lid

7 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hoi,

Hier ook mama uit groningen. Heb een zoontje van 1,5. En zou graag een tweede kindje willen. Tips? hahaha

liefs

13. MCE

MCE Lid

10 aug 2014
    47
    0
    0
    Hoi! Ik ben helemaal nieuw op het forum. Lees al wel een tijd mee. Werd nu wel tijd om me aan te melden ;)
    Ik woon dus ook in de omgeving Groningen. Ben 23 , heb een dochter van 3 en nog een dochter op komst. Ben 30 weken zwanger. Hopelijk word hier straks wat meer gekletst 😄

14. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik doe mee. Ik woon in de stad, ben 33, heb een dochter van net 1 en zit m'n nagels op te vreten tot ik mag testen of er een brusje komt.... Zondag mag ik. En ik heb al twee dagen allerlei krampjes, steekjes, plopjes in m'n buik... En een enorme eetlust.... En zwabberende emoties.... Spannend spannend!

Heel lijkt me leuk om tijdens een tweede zwangerschap wat leuke contacten op te doen in de buurt. Dat heb ik de eerste keer best gemist. Samen zwanger en alle kwaaltjes evalueren bij de thee is toch veel leuker?

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @februari dame, je mag hier ook delen hoor! wij delen lekker mee ook al zijn we niet zwanger.

hier lekker druk met mijn nieuwe hobby, haken! ben met van alles bezig, maar net een tutteldoekje gemaakt voor kraamkadootje.

16. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Haken! Een keer raden wat ik de hele avond heb gedaan...

Ben aan het aftellen, ik word vast ongesteld. Vandaag hagelwitte test.... :(

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ah leuk! is best verslavend he dat haken..... met hoeveel projecten ben jij momenteel bezig? hier net kraamkadootje afgemaakt, vest voor mezelf en grote CAL deken voor mijn zoon. en ondertussen breien aan het proberen....
    balen van je witte test!

18. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi hoi, hier nog een rasechte uit de provincie!

19. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik probeer het aantal haak projecten te beperken... Maar het zijn er ook maar 2 nu. Deken voor dochterlief en mutsje voor een nog nader te bepalen baby :D En breien is ook leuk hoor. Heb ik (hum) ook nog drie projecties van lopen. Met de herfst voor de deur krijg ik wel echt weer zin in.

Wat goed dat je gewoon een heel vest voor jezelf gehaakt hebt! Ben je doorgewinterd?

Test-technisch dubbel nieuws: heeeel licht positief op dinsdag en nu vrees ik dat ik toch ongesteld word... GGGRRRRR.... Feestje van korte duur vrees ik. Dan gaan we er weer een nieuwe ronde aan wagen. Ook best gezellig...:p

20. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Hier ook een mama uit Groningen(stad) en heb een dochter van 20 maanden oud. Hebben 2 katten en 2 konijnen.

Deel Deze Pagina