Hoihoi Ik ben de opleiding aan het doen tot nagelstyliste en het lijkt me super leuk om met andere collega's of medestudenten te kletsen! Ideeën opdoen, tips geven, zakelijke dingetjes enzenz.... Maakt natuurlijk niet uit of je een hele salon hebt of dat je het parttime vanuit huis doet!! Hopelijk zijn er meiden met interesse!!
Oh leuk!! Ik heb zelf een opleiding nagelstyling gedaan, was in een enorm creatieve bui en leek me onwijs leuk! Naast m'n studie psychologie toen parttime in de salon van mijn toenmalige nagelstyliste en goede vriendin gewerkt en nu doe ik het gewoon lekker thuis bij mezelf en voornamelijk vrienden Waar doe je de opleiding? en bevalt het?
Hey leuk dat je mee komt kletsen! Het idee kwam voornamelijk uit hobby ideeën. Ben fulltime mama en zwanger van de derde dus een opleiding op school kan helaas niet. Dus ik zat te kijken bij de LOI en die had een cursus en een officiele opleiding met diploma. Er zat weinig verschil in qua geld dus heb toen gekozen voor de officiële opleiding. Ben inmiddels gestart en vind het super leuk!
Oh super joh! alweer zwanger van de derde zo he wat gezellig in huis moet dat zijn haha, hier nog bezig voor een eerste! en weet je al wat je er na mee wil doen? wil je gewoon lekker thuis beginnen of wil je echt een salon openen?
Nee geen salon openen hoor. Gewoon thuis denk ik. Ja het is best druk hier met 2 kleintjes en de derde op komst Als ze straks geboren wordt zijn ze 0,1 & 2 jaar oud Maargoed ik vond het wel super leuk hoor!! Ze kunnen zo mooi met elkaar spelen!
Oh wauw wat mooi zo dicht bij elkaar!! hebben jullie dat bewust gedaan? Heb je alle producten al in huis? van welk merk maak je gebruik?
Ik heb een pakket van de LOI gekregen. Weet niet wat voor merk het is. Zal morgen eens kijken Iemand in mijn dorp stopt met nagelstyliste beroep en wil graag wat verkopen. Ik heb er wel oren naar alleen hoe moet ik een prijs bepalen?? Geen idee!! Jij wel? Kinderen snel op elkaar: Wij hebben op onze eerste 5 jaar gewacht en uiteindelijk via ICSI zwanger geraakt. Daarom erna weer snel opnieuw gestart en bleek snel weer zwanger via ICSI. Er waren nog 2 cryo's over waarvan er 1 is terug geplaatst. (we wilden geen nieuwe behandeling meer, alleen opmaken wat er was) en bleek nu weer zwanger Nu dus nog 1 cryo over. We hadden niet gedacht dat de cryo's zouden blijven plakken maar de eerste die teruggeplaatst is dacht daar dus anders over
Oh wat fijn joh! er zijn een hoop dingen die onwijs handig zijn als je die (tweedehands) kan overkopen zoals bijvoorbeeld een machinevijl, (gel)nagellakjes die misschien nog ongebruikt zijn, uv/led lampen etc. Als je weet wat ze wil verkopen en hoeveel ze er voor wil hebben laat het me weten en dan kan ik je daar zeker wel mee helpen hoor En jeetje wat fijn van je kindjes, wat een geluk bij een ongeluk van 5 jaar wachten als ik dat mag zeggen! Zou je na deze nog meer kinderen willen of is 3 de max haha?
Ze zou foto's sturen maar helaas nog niks gezien En ik ben al zo'n jantje ongeduld In principe vinden we 3 kinderen voldoende hoor maar we willen geen embryo's weg gooien dus die laatste wordt nog wel teruggeplaatst. Maar als het dan niet aan slaat heb ik er wel echt vrede mee. Maargoed. Een kindje is een groot wonder dus uiteraard van harte welkom!
⥠overcompleet nagel set gel en acryl van Magnetic enz - Uiterlijk | Lichaamsverzorging - Marktplaats.nl Hoeveel is normaal denk je om hierop te bieden? De kleine lamp was al weg...
De grote lamp zit er nog wel bij? een uv lamp 2de hands kost meestal rond de 40 Ik zie op de foto geen nagel lakjes? Kan het kloppen dat ze die niet op de foto heeft gezet? inkoop zijn gel polish nagellakken vaak rond de 20/25 , vraag wel even na of ze nog redelijk vol zijn want zie bijvoorbeeld bij de cleansers (de flesjes met blauwe vloeistof) dat ze niet meer zo heel vol zijn, als dat bij je nagel lakjes ook zo is ( en vergeet vooral de top en base coat niet) dan is het een beetje zonde om er zoveel geld voor te bieden. Al met al heeft ze wel een hoop nuttige dingen, het ligt een beetje aan de hoeveelheid nagellakken die ze erbij heeft zitten. Wel handig om te weten is denk ik het merk dat ze verkoopt (magnetic) kun je als particulier niet kopen, hier moet je echt een bedrijf/kvk nummer voor hebben om bij hun te bestellen dus als er bijvoorbeeld iets op is of je wilt ergens iets van bij bestellen wordt het lastig... Ik denk als er een aardige hoeveelheid nagellakjes bij zit 250 zelfs eventueel 300 euro een prima bod zou zijn aangezien het wel een overname is, het is niet nieuw meer uiteraard kun je altijd een beetje laag beginnen
Ik heb inmiddels een ander mooi pakket gekocht en wat ik niet nodig had weer verkocht voor een mooi prijsje. Zou leuk zijn als hier meer nagelstylistes zich aansluiten! Gezellig!