Hoi hoi, Ik ben op zoek naar leuke, gezellige mama's (of mama's to be) in de omgeving 0165. Om lekker hier te kletsen, via whatsapp/Facebook en/of zo eens af te spreken. Ik ben zelf 29 jaar, woonachtig in Roosendaal, getrouwd en mama van 2 kindjes. (Zoon bijna 4 en dochter van net 1 jaar) Veel van mijn vriendinnen zitten niet in dezelfde levensfase als ik of wonen te ver weg, dus vandaar dit topic! Kom je uit de buurt en lijkt het je leuk om gezellig wat te kletsen, meld je dan
hoi, hoi, ik ben 31, woon in Zevenbergen en heb 3 kinderen. een zoon van 5, dochter van 3 en een zoontje van 10 maanden.
0168 ook goed?? Hier sinds gisteren officieel overtijd, dus de kleine moet nog komen... Voor nu 5 katten en een hond
Hoi hoi, leuk dat jullie reageren regio Roosendaal is natuurlijk ook prima, dat zijn geen afstanden natuurlijk! @ mama van kyano; gezellig 3 kindjes! Is het erg druk of goed te doen? Werk je ook nog of ben je thuisblijfmama? Leuke plaats Zevenbergen, mijn man werkt daar. Onlangs nog gaan winkelen voor ons kleine meisje. @ Claudia88; spannend zeg! Al iets aan het rommelen of nog helemaal niks? Overtijd lopen met deze warmte is ook niet alles... (al is het gelukkig iets minder nu) bij mijn dochter ben ik ingeleid met 41+1, het was toen ook zo warm. Ik was er toen wel goed klaar mee! Leuk die beestenboel, wij hebben ook 2 katten en een konijntje. Hebben jullie beiden veel vriendinnen met kinderen? Ik heb hele lieve vriendinnen maar helaas zonder kinderen, onze hobby's en bezigheden zijn dan ook behoorlijk verschillend. Ik hoop dat dit topic gaat lopen en dat ik er leuke nieuwe contacten uit haal, lijkt me erg gezellig
Hoi! Ik ben, zoals je onderaan kunt lezen, net zwanger en woonachtig in Kalmthout. Ik heb altijd in Utrecht gewoond en ben voor de liefde naar België vertrokken. Ik werk in Roosendaal en ben 34 jaar. Mijn sociale leven is een beetje in de randstad blijven liggen en wil dolgraag nieuwe meiden leren kennen. Dus, ik doe heel graag mee!
Ik kom ook uit Roosendaal. Ik ben 32 jaar en heb 2 lieve zoontjes! De oudste wordt eind augustus 3 en de jongste is nu ruim 5 maanden...
3 kinderen is druk, maar wel te doen. ik vond eerlijk gezegd de overgang van 1 naar 2 kinderen groter, dan van 2 naar 3. de 3e gaat gewoon mee in het ritme. ik werk 4 dagen. (manlief 3, dus hebben maar 2 dagen opvang nodig) bevalt prima Zevenbergen is idd leuk, kom uit de buurt van Zwolle, maar de mentaliteit van het Brabantse bevalt goed!! ik vind het wel lastig om een vriendenkring op te bouwen hier. @Claudia; spannend!!!!! is het nog vol te houden met dit weer?
Ik wil ook graag meekletsen als dat mag. Ik woon nu een jaar of 6 in Essen en daarvoor altijd in Roosendaal gewoond. Heb 2 zoontjes 1 van 2jr4mnd en een uk van 2 weken. Best veel uit de regio zeg 😊 leuk!
Gezellig, nog meer reacties @zonnetje; dat lijkt me best heftig, alles achterlaten en naar België verhuizen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed? @janneke; leuk, ook uit Roosendaal! Ook nog een kleintje, al een beetje in het ritme met 2 kindjes? @mama van kyano; dat heb ik vaker gehoord inderdaad. Ik kan me er zelf niet veel bij voorstellen, vind 2 af en toe al behoorlijk druk lijkt me wel super gezellig, ben er zelf ook nog niet helemaal uit of het bij 2 blijft.... Goed geregeld qua werk zo! Ik werk zelf 3 dagen, mijn moeder past 2 dagen per week op en de 3e dag gaan de kids naar het kinderdagverblijf. Ik vind het ook niet bepaald makkelijk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben wel een makkelijke prater maar toch niet het type dat gewoon ergens bij gaat staan. Op de een of andere manier kom ik niet veel moeders tegen die een praatje willen maken, iedereen (lijkt) het altijd druk te hebben. Daarnaast ben ik met mijn bijna 30 veruit de jongste moeder op het kinderdagverblijf van mijn kinderen, ik vind het lastig om aansluiting te maken bij moeders die elkaar al heel lang lijken te kennen. Jammer eigenlijk...
Hoi hoi, ik kom ook mee kletsen ik woon ook in roosendaal sinds 5 jaar kom eigenlijk uit de Andere kant van Brabant heb een zoontje van ander half
Ja hoor, hier al een prima ritme! Ik heb gelukkig twee makkelijke kindjes! Ik werk 3 dagen en mijn man 4. Dus ook maar twee dagen opvang.. Een dag naar de oppas en de andere dag naar mijn moeder. Maar ik werk in het onderwijs, dus nu lekker vakantie!!!
Leuk, nog meer reacties! @Sab1988, leuk dat je hier ook komt! Vind het toch grappig dat wij elkaar al blijken te kennen en elkaar dan hier op het forum tegen komen @mamakuh85; gezellig! In welke wijk woon je in Roosendaal? Gaat je zoontje ook naar een kdv toevallig? @Janneke; fijn dat je jongste ook al een goed ritme heeft! Onze zoon was zo makkelijk maar ons dochter... die slaapt pas sinds een maandje of 2 door, dat viel toch vies tegen na onze zoon die met 5 weken al door sliep haha! In het onderwijs, leuk! Nu dus heerlijk lang vakantie, gaan jullie nog weg? @Mamsie2010; welkom bergen op zoom, leuk om te winkelen vind ik! Gaat je zoontje al lang naar school? Hoe bevalt het? Na de vakantie is mijn grote man aan de beurt, maak me er stiekem toch wel een beetje druk om...
Hoi hoi ik woon in langdonk en mijn zoontje gaat naar een gastouder. Leuk ik werk in bergen op zoom! Ohh heerlijk zolang vakantie.. Wij moeten nog 5 weken werken dan ook lekker vakantie we weten nog niet of we weg gaan hebben dit jaar 2 bruiloften waarvan ook 1 van zusje incl 4 vrijgezellenfeesten haha tikt lekker door... En jullie?
Ja heerlijk al die vakanties! Zeker met kinderen!! Wij gaan overigens niet weg. Mijn man heeft in februari (toen de jongste is geboren) veel opgenomen en in de laatste week van mijn verlof had hij ook vrij. Hij heeft wel elke maandag vrij (zijn papa-dag ). Wel gaan we dagjes weg. Naar de dierentuin bijvoorbeeld. Ik vind het niet zo erg dat we niet op vakantie gaan. Wij zijn niet echt vakantiegangers...
Hoi meiden, mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ik woon in Hoogerheide en heb een zoontje, die in September 2 wordt.
Mijn zoon gaat sinds april naar school. Ik heb er wel tegenop gezien maar hij vindt het heel leuk, hij vindt het alleen lastig om vriendjes te maken Dat zeggen er meer dat het een leuke winkelstad is maar eerlijk gezegd vind ik het niet veel aan, veel leegstand enz Dat is inderdaad lekker in het onderwijs al die vakanties Ik zal blij zijn als deze week voorbij is dan hebben wij vakantie! Wij gaan wel op vakantie, even helemaal niks doen Dagjes weg is toch ook heel leuk, er is best veel te zien/doen in Nederland Waar werk je in bergen?
Hoiii! Mag ik ook mee kletsen? Ben 24 jaar en dochtertje van bijna 1,5 en woon sinds 3,5 jaar in Roosendaal