Hallo allemaal! Ik ben Nathalie Duinkerken. Ik woon in Harderwijk en ben 27 jaar. Afgelopen juli ben ik voor het eerst mama geworden. Zijn er andere mama's die contact in de buurt willen? Groetjes Nathalie
Ik ben consulente bij Ladiesnight Homeparties en geef superleuke partys voor groepjes dames ! Lijkt dit je leuk om met je vriendinnen te doen? Stuur dan even een pb !
Sorry enna! Ik zit niet zo vaak op deze site hihi! Maar van harte met je zwangerschap en leuk dat je al een kindje hebt van 6.. Gaat het goed met je zwangerschap? Hoi Sara, Wat leuk dat je ook in juli een kindje hebt gekregen, welke datum? Jongetje? Meisje?
hallo ik kom uit ermelo 28 en mama van een jongen van 2,5 jaar en een dochter van 8 weken. weten jullie dat er een facebook groep is vrienden/vriendinnen 0341 hier zitten ook een hoop mama's die op zoek zijn naar contact met andere mama's. Weet niet of ze dat ik hwijk ook hebben maar in ermelo heb je elke eerste dinsdag van de maand mama's cafe, voor mamas met kindjes van 0 tot 4 jaar
Hallo, Ik woon in zeewolde, niet heel ver van harderwijk dus. Ben 24 en mama van een kindje van 2. Ben zwanger van mijn 2e. Het lijkt me leuk om met jullie mee te kunnen kletsen. Hoebevalt het moederschap jullie?
Oh ik zal eens eventjes spieken op Facebook leuk dat je 2 kindjes hebt Gezellig dat je mee komt kletsen, Zeewolde is inderdaad niet heel veel weg gefeliciteerd met je 2e zwangerschap Het moederschap bevalt mij echt super
Hoi! hier ook een zeewoldenaar! ben zelf mama van een jongen van 3,5 en verwacht de tweede in juni 2016 Ik kom ook even meekijken als dat goed is
Hoi gezellig Volgens mij zijn we allemaal niet zo actief hier hihi.. Leuk dat je al een zoontje hebt en dat de 2e op komst is.. Gaat het goed met je zwangerschap?