Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nou ik ben maar zo brutaal geweest om een nieuw topic te openen!!
    We kunnen weer verder!!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jeej :D abbo!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    en daar is deel 2 al weer!

Gezellig meiden!

Dat Deel 2 maar het deel van de thuiskomst van 'onze' kleine Viënna mag worden!!!

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Morning Girls!

Deel 2 alweer :D

@chantal, jeetje wat erg zeg! Ik zou ook echt woedend zijn, je kan een baby toch niet de hele dag zonder voeding laten??
    En dan lag ze al 2 uur te gillen, toen jij daar kwam :( echt verschrikkelijk zeg....
    Goed dat je er vandaag nog wat van gaat zeggen.
    Dikke knuff!!

@schildje, jeetje wat een bericht, ik heb er ook helemaal tranen van.
    Altijd zo naar je kindje in het ziekenhuis, je voelt je zo machteloos he?
    Hopelijk gaat het snel beter en mag ze snel weer naar huis.
    Dikke knuff!!

@the voice, hier ook gekeken, ik vond er hele goede bij zitten en idd die laatste!! Hier ook kippenvel (chickenskin whahahahahaha) hebben jullie ook zo gelachen?? :D

@marleen, waar ben je geweest? idd een erg kort nachtje zo ;)

@kaatje, gelukkig heeft ze wel goed geslapen en leuk een speelmiddag! Veel plezier!

@martje, oh wat vervelend, dat hij niet terug in zijn wieg wil, hopelijk was dat voor 1 nachtje..

Hier een goede nacht, hij had wat later de fles (wij gingen laat naar bed) geloof om 12.30/1.00 en toen hoorde ik hem pas weer om 7 uur.
    En daarna meteen weer verder geslapen tot 10.30! :D
    We hebben gister al de boodschappen voor het weekend gedaan, dus vandaag is even bedenken wat we zullen gaan doen :)

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja precies!

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Deel 2 alweer!

Schildje, een hele dikke knuffel voor jou!!

Leuk, cult en tumult is vandaag begonnen. Hartstikke gezellig alleen is het bij ons recht voor de deur, althans daar staat de grote tent en dat kan best lawaaierig worden :) ( lang leve het wonen boven een winkelcentrum ;) ). Achja, tis maar 2 dagen ;)

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Helemaal mee eens!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Daar ben ik het ook helemaal mee eens!

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Iedere keer als Emma haar luier helemaal vol poept, kijkt ze me als ze klaar is met een brede grijns aan. Alsof het een cadeautje is of zoiets. En vervolgens spuugt ze flink omdat ze moest persen. Ga dus maar weer luier verschonen en haar shirtje. Ze weet iedere keer naast haar slabber te spugen (of recht tussen m'n borsten).

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Merken jullie ook dat jullie kleintjes meer rechts of links is? Emma ligt momenteel op haar speelkleed. En ze probeert zeer geconcentreerd om een speeltje vast te pakken. Maar ze doet dit vooral rechts. Links gebruikt ze ook wel eens, maar het is toch echt vooral rechts.

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Allemaal een fijne burendag gewenst;) Hier vanmiddag koffie met de straat. Ik heb 2 cakes gebakken nu nog even boodschappen doen voor we op straat gaan hangen:).

Schildje wat zielig! Hopelijk knapt ze snel op en mag ze weer mee naar huis. Ik kan me goed voorstellen dat je moederhart breekt en je een potje mee huilt.

Chantal wat een k*t protocol daar in het zh. Ik hoorde gisteren op de wijk dat baby's onder de 3 mnd niet langer dan 10 uur mogen slapen (dus zonder voeding mogen zitten) omdat het anders heel slecht is voor hun bloedsuikerspiegel. En jouw meisje had gewoon al honger.... zo zielig! Snap goed dat je boos was/bent.

The voice gisteren ook gekeken en ook erg gelachen. Veel leuker dan al die andere.

Hier een meisje dat weer 550gr gegroeid was in 2 weken. We zijn beiden wel flink verkouden en ons muppie roggelt erop los. Wel zielig als ze moet hoesten van al het slijm in haar keel. Iemand tips?

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Henrieke Ik kan bij Romee nog niet merken of ze links of rechts is

Patriesja Ik ben gisteravond bij een vriendin wezen gourmetten, met 2 andere vriendinnen.
    De vriendin waar we waren is onlangs verhuisd naar een boerderij (met koeien) dus we hebben even koeien geaait :)
    Maar als wij met elkaar gaan eten word het meestal wel zo laat.
    Vanmorgen dus weer vroeg!
    Jij hebt een lekkere nacht gehad zeg! Fijn!

Ik ben eigenlijk niet echt moe dus ben ook maar niet op bed gegaan.
    Vanmorgen even lekker met de meiden naar de supermarkt gelopen, heerlijk! Aleen jammer dat Jara giga vervelend is. Pff hoop dat ze alleen maar moe was en straks weer fris van bed af komt....

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo ben terug uit het ziekenhuis en alles is goed gegaan vannacht. Ze heeft heerlijk geslapen en is vrij rustig. Gisteravodn hebben ze haar wel een zetpil gegeven ivm hoge koorts en daarna was ze weer rustig en sliep gelijk. Ook de tijd dat ik er was heeft ze gelachen naar mij en ook geslapen. Ze is daar het zelfde als dat ze thuis zou zijn. Daar was ik wel heel erg blij mee toen ze dat vertelde.

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo mama is moe. Vanochtend naar de kledingbeurs geweest. Helaas geen broeken in levi zijn maat. Wel geslaagd voor twee vesten en voor 2 spellen ( eentje voor sinterklaas )
    Daarna thuis alles klaar gemaakt voor de speelmiddag. 8 stuiterende kids in je tuin is vermoeiend haha.maar wel erg gezellig. Tussendoor nog even naar een grasveldje achter het huis geweest om te voetballen met zijn allen.
    levi heeft een super middag gehad en de rest van de kids gingen net ook afgedraaid naar huis toe.

links of rechts heb hier nog niet echt een voorkeur kunnen ontdekken.maar goed dat kan ik nu bij Levi ook nog steeds niet

Pink, leuk dat jullie ook echt iets doen met de buurt vandaag !

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, een vermoeiende maar wel gezellige middag gehad dus ;)

Links of rechts: Hier ook nog geen bepaalde voorkeur, ook bij Jaimy kan ik nog niet echt zeggen of ze links of rechts is..

Wij zijn ( of eerlijk gezegd hubbie ) vanmorgen naar de stort geweest. Nou is de hele berging weer leeg en opgeruimd, onze fietsen passen er weer breed in :D
    Daarna boodschappen gedaan en het huis aan de kant en schoon gemaakt. Vervolgens ben ik even naar me moeder gegaan om even op de jongens te passen. Mijn moeder moest ergens fotograferen en mijn vader ging met de hond naar een fokker :) Ben benieuwd of er wat gaat komen, lijkt me super leuk!

Nu gaan we lekker frietjes eten. Buiten klinkt het weer even rustig..

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, is je moeder alweer zo op de been dan ?

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Abbo!

Mijn dagje ziekenhuis gisteren was ook erg prettig...NOT!
    Ik moest er om 8 uur nuchter zijn....om 15:20 kwamen ze me eindelijk halen voor OK. De borstvoeding wilde bijna niet meer omdat ik niks mocht eten, dus wat was ik blij dat ik hubbie wat uit de vriezer kon laten meenemen. Om 5 uur was ik weer terug bij mijn kleine kereltje die heerlijk in het veel te kleine ziekenhuisbedje lag te slapen. (dan pas zie je hoe hard ze groeien) Ik heb meteen 2 beschuiten en 3 glazen ranja naar binnen gewerkt en een uur later nog een complete warme maaltijd..tjonge wat had ik een honger!!

kledingbeurs; hier is er morgen een in de sporthal dus ik ga daar al vroeg heen. om 9 uur staat er een rij van een halve kilometer voor die deur. Dat is echt niet normaal!!

links of rechts..hier voorkeur voor rechts. Hij heeft altijd zijn rechter knuisje om op te sabbelen.

schildje; fijn dat het goed gaat. Hopelijk knapt ze snel op!

marleen; haha koe knuffelen. Die beesten hebben echt een mega schuurpapier-tong. Als ik de hond uitlaat pluk ik er wel eens wat gras voor maar dan zit je altijd onder het kwijl :p

miracle; lekker frietjes....die zitten ook al in mijn buik

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, dit is pas de eerste keer weer sinds de operatie en het gaat goed. Vorige week controle gehad en alles zag er goed en netjes uit. Ze mag alleen nog geen zware dingen doen en moet goed luisteren naar haar lijf.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, fijn dat het alweer zo goed met je moeder gaat !

Paso, jeetje dat is erg zeg. Hier was het met mijn galblaasoperatie zo dat als je na 12.00 uur geopereerd wordt je als ontbijt nog een beschuitje en een kop thee mag. Dan is het nog een soort uit te houden.Gelukkig had je nog melk in de vriezer

Deel Deze Pagina