Juni mama's 2011-deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door Kiwi1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    En hier gaan we verder!

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 163668
    Uitgerekend:
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Jongens: 2
    Meisjes: 1

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken
    02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken
    02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken
    06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken
    07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken
    08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken
    08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken
    09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken
    09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken
    13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken
    14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken
    17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken
    20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken
    25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+4 weken
    27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken
    30-06-2011 Bloesem (30) - meisje - 4242 gram -
    01-07-2011 LovelyEngeltje (27) - Yannieck - 4930 gram - 41 weken

Jongens: 12
    Meisjes: 13

Afspraak:
    05 juli KellyAernoudt - controle gyn
    06 Juli - Senna - Nacontrole VK
    07 juli priscilla1987 - nacontrole gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn

Afspraak (baby's):
    05 juli maikel - Controle kinderarts
    07 juli Keano - Consultatiebureau
    20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje)
    01 aug Rowan - Heupfoto's
    23 aug Lucas - Kinderarts

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    lovelyengeltje en miranda

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dan ook maar hier!!

Senna, wat een heerlijke foto! Wat sneu bij je vk zeg :/

Judith, ow jeetje way heftig bij zo'n kleintje. Die laatste foto is heel lief, wat een knapperd!

Marry, wat is Hadassa een beauty! Die foto met Naomi is ook heel lief!

Felicee, overdag geef ik 1 borst, maar net heb ik beide borsten 2x gegeven voordat hij genoeg had ;) Maar hij ligt nu te slapen! Misschien 's avonds zoveel drama omdat hij onverzadigbaar is? Naja... Groeit J goed?

Ow een nieuw kapsel voor je meisje, ik moet ook echt eens net onze meid naar de kapper (en zelf ook ;)) Wel showen he het nieuwe kapsel!

Kiwi, leuk!

Lovely, van harte met de geboorte van Yannieck! Nu lekker genieten!

Lan ff goed wakker schudden die vent van je - kindjes heb je samen!! Het is nu weekend!

Hij slaapt!! Hij heeft 4x gedronken ofzo en viel toen in slaap. Tussendoor heel onrustig. Zou dit de truuk zijn? Ik duim!

Zal ik het stokje overdragen aan de juli meiden? Wij zijn allemaal bevallen wow.

Dank jullie wel meiden, voor de steun en het delen van lief en leed tijdens onze zwangerschappen. Ik hoop dat we het net zo leuk hebben in het mama topic!

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik vind het ook zo bijzonder, het lijkt nog zo kort geleden dat we met z'n allen net pril zwanger waren.
    We elke dag een test gingen doen om te kijken of het streepje donkerder werd.
    Gelukkig was dat voor de meeste het geval en hadden ook de meeste een mooi kloppend hartje op de echo.
    Helaas ging het bij sommige mis, en kwamen er een aantal vlindertjes.

Daarna naar de 20 wekenecho's en de geslachtsbepalingen, gelukkig was dat bij iedereen goed!
    We hebben lief en leed met elkaar gedeeld, de mooie dingen van de eerste schopjes, en een groeiende buik.
    De zware dingen van onzekerheden en lichamelijke ongemakken.

Iedereen ging met verlof de 1 wat eerder dan de ander. En toen ineens was het 25 april en veel eerder dan verwacht werd de eerste juni baby al geboren. Daarna werden er nog twee baby's eerder geboren. Gelukkig gaat het nu met alle baby's goed.
    Daarna kwamen gelukkig alle baby's op tijd (of iets te laat:D) Sommige hadden een makkelijke bevalling, sommige hadden het heel zwaar. Sommige kwamen met een keizersnee. Maar alle baby's zijn er, en ze zijn gezond! En vandaag is de laatste juni baby geboren!

Meiden ik wil jullie allemaal heel erg bedanken, jullie zijn voor mij een grote steun geweest rondom de geboorte van Lucas.

Nu kan iedereen heerlijk gaan genieten van hun kindje en ik hoop dat we nog heel lang met elkaar blijven kletsen.

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik Heb het topic gevonden morgen klets ik hier verder nu voeden en dan snurken!! tot morgen!!

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Lovely: Gefeliciteerd met jullie zoontje!

7. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ook hier nog even:

Jeetje meiden, alle juni-mama's bevallen! Ik word er gewoon een beetje emo van. Al die maanden met elkaar meegeleefd en dan nu een nieuwe fase in. Hopelijk blijven we nog heel lang kletsen over onze kinders en alles er omheen.

8. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Bedankt voor de lieve reacties op de foto's.
    Ik zit nu met een klein meisje op m'n buik die maar niet wil slapen in haar bedje dus probeer met één hand te reageren.

Felicee, Hadassa leek na haar geboorte heel erg op Naomi als baby,alleen dan met donkerder haar. Nu begint ze meer een éigen' gezicht te krijgen.
    Wat sneu dat J. zo verkouden is. Gebruik je neusspray? Dat wil nog wel eens prettig zijn.

Ivje, fijn dat het goed gaat met Monique. Wat goed dat je alweer op gewicht bent zeg!

Meta, je hebt een hele leuke avond gehad zo te lezen. Leuk! Hele fijne vakantie!

Sandra, fijn dat Lucas geen last meer heeft gehad. Sterkte met de jongens 6 weken thuis, haha!

Odess, wat sneu voor je kleine meid zeg! Was ze erg geschrokken? Ik hoop echt voor jullie dat er snel een ommekeer komt in die nachten. Zo heftig!

Priscilla, wat fijn dat alles goed was bij de kinderarts! Haha, gourmetten in je eentje, gezellig! ;)

Kiwi, tot begin van de week ging het zelfstandig slapen behoorlijk goed, ook 's nachts. Nu maakt ze, als ze al in slaap valt, hazeslaapjes en gaat dan huilen. Dat begint zachtjes maar wordt al snel behoorlijk hard. Vooral lastig als Naomi ook ligt te slapen, die wordt daar dan ook weer wakker van. Als ze bij mij is, gaat het vaak wel goed, ze valt dan ook in slaap. Leg ik haar weg, is ze binnen 5 minuten weer wakker en gaat dan huilen. Als ik jouw stukje over de sprongen lees, klinkt dat erg herkenbaar. Heb het even opgezocht op internet (heb het boek zelf niet) maar het lijkt te kloppen. Het helpt me niks maar daardoor kan ik het wel beter 'accepteren'. We blijven haar in haar bedje leggen maar lukt het niet, dan maar bij ons. Hopelijk is het snel over.
    Gelukkig dat I. weer de oude lijkt te zijn.

Judith, joh wat heftig! Gelukkig ziet het er nu erg goed uit. Wat een schatje zeg.

Senna, ah wat een lieve foto!!!! Om verliefd op te worden. Hoop ook sel een lachje op de foto te kunnen vangen.
    Wat heftig, bij je vk. Vreselijk voor die vrouw, je moet er niet aan denken, brrr.

Lan, Maikel ook uit z'n normale doen? Er zijn dus meer kindjes die dat op het moment hebben. Vervelend dat je man er zo over denkt, sterkte meid.

Momeera, wat en prachtig mannetje!! Fijn dat het lichamelijk goed met je gaat, hopelijk geestelijk ook binnenkort beter.

Vandaag naar het cb geweest, Hadassa is nu 55 cm en weegt 3460 gr. De arts was tevreden, alles ziet er goed uit. Gelukkig maar. Moest wel lachen om Naomi, die ging zich bij binnenkomst meteen uitkleden, zij wilde ook naar de dokter! ;)
    Hadassa lijkt wat last te hebben van maagzuur maar met jbpm kunnen we dat behoorlijk tegengaan. Wel blijft ze veel opgeven, erg vervelend voor haar en voor mij...ik blijf wassen...;)
    We 'mogen' van het cb de voeding iets ophogen. Geprobeerd en ze lijkt nu iets meer tevreden te zijn. Verder wil ze op het moment vooral bij me zijn en niet in haar bed slapen. Vermoeiend, hoop dat dat snel weer over is. Trusten voor zo, hopelijk voor allemaal een goede nacht.
    Manlief heeft 'dienst' vannacht dus hier gaat dat wel goedkomen hoop ik....;)

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties. We zijn zo blij met ons mooie mannetje. Het is allemaal heel snel gegaan.
    Lig nu in bed (ziekenhuis) met yannieck op mn buik. Vind het zo onwerkelijk. Baal alleen heel erg dat mn vriend niet mocht blijven. Waren geen bedden meer vrij.
    Yannieck heeft al uur bij mn gedronken. Maar zn hb/ijzer was heel laag. 2,1 dus heeft beetje bijvoeding gehad.

Trusten

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond

@ kiwi hier heb ik het ook gehad de hazenslaapjes.

@ judith je heb dus redelijk lekker geslapen en mooi dat de hoortest goed was!!

@ zomaar ja ik zal er eens een foto van maken:Dhij is wel grappig:pen idd ben blij dat me mannetje het goed doet!!

@ judith jeetje zeg je zie het verschil wel maar dat was een flinke ontsteking!!

@ senna lekker mannetje!!jeetje lijk me ergste wat je kan overkomen een miskraam bij de vk.

@ lan je heb het maar druk he hoop dat je snel ff tijd voor je eigen heb!!

@ momeera wat een mooi mannetje!!

@ lovely van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

@ sandra mooi geschreven ja!!

@ marry nou heb maar nasi op morgen gourmetten met me vriend:p

en mooi dat alles goed was op het cb.

@ hier ik heb vandaag ff potje lopen janken zag het allemaal ff niet meer zitten.ben moe kapot en gaar en had dus ook ff ruzie met me vriend.ik draai voor de kindjes op en de hondjes hij doe geen klap ja soms een fles maar deze week heb ik alles gedaan ook in huis hij ging lekker bbqen op zijn werk:xik moest maar friet bakken (alweer)toen werd ik laaiend en ben weg gegaan met de kindjes.en ik gun hem wel wat maar had liever hem thuis gehad.omdat ik het nog best moeilijk vind na de bevalling van een maand terug en die bloedingen.

*klaag modus uit*

11. Hester

Hester Niet meer actief

Jeetje een nieuw topic!! Bizar toch wel snel gegaan hè, alle juni kindjes al geboren.

Lovely: van harte gefeliciteerd! En hopelijk mogen jullie morgen naar huis?

Dames: hopelijk kletsen we hier inderdaad net zo lekker verder want ik vond het zó gezellig!

12. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @lovely Proficiat met jullie zoontje!! geniet ervan. Fijn dat het snel gegaan is.

@lan, lief dat ik ook mee mag naar dit topic :). Thanks

13. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ lovely ook hier van harte

14. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

zucht hoe kut kun je je voelen... huilbuien en nog eens. ben mega moe en daar zit je dan :(

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is dan het Juni mama topic!! Alle junimama's zijn bevallen :D
    En zijn nu lekker aan het genieten van de kleintjes:D

Vond het mooi om alle verhalen, kwaaltjes enz. met elkaar te delen! :D Iedereen die weer een testje voor de zekerheid deed, want stond dat streepjes er wel echt? hihi :D (ik was zelf ook zo'n test miep hihi)

Hopelijk blijven we hier nog lang kletsen met zijn allen, en word het net zo gezellig als in de andere topics! :D

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee ik vond het ook niet erg om te wachten, vond het echt sneu voor haar..
    Dus nu woensdag heen met de kleine jongen

Sneu is dat he, als ze last hebben van de darmpjes, hopelijk werkt de infacol!
    Wat een mooi kereltje!!:D

Die van mij zie het in het begin ook een paar keer, maar ik heb nu een papadag gemaakt, en dat is op zondag,dan kan ik lekker uitslapen enz.En rustig de rest van het huishouden doen
    Dan doet mijn vriend alle voedingen enz.

Is dat misschien wat? Dan kan je toch ff bijtanken!
    Knuff!

JAAAAA Lovely!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!
    En nu lekker gaan genieten!! :D:D En hopelijk morgen weer naar huis! Mooie naam!! :D

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

knuff!

18. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

ja druk druk druk weet niet war ik tijd vandaan moet halen...

En zo te horen ben ik niet de enigste met zo'n man

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    aaah tweelingzusje... DIKke knuffel!!!!!

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Zucht had dus mijn man opgedragen om hem de fles te geven om half 12 en hem daarna in te bakeren zodat hij lang kn slapen..
    Vergeet die hem in te bakeren resultaat ik ben weer aan nachtbraken!!

Maikel zijn neus zit goed dicht en krijg niet los heb zoutoplossing gegeven en luuf opgesmeerd zucht.. doordat ik hem zo rochelen en moeilijk ademen durf ik niet te slapen... zucht....

Deel Deze Pagina