Een vriendin van mij heeft een tijdje geleden een Facebook groep opgericht voor moeders in Rotterdam. We kenden allebei eigenlijk helemaal geen andere moeders in Rotterdam en misten dat echt. Inmiddels spreken we wekelijks af met een groepje (vorige week Kralingse Plas, morgen Lunchen bij Happy Italy (waar de kinderen lekker kunnen spelen in de speelruimte)) Omdat ik hier regelmatig topics voorbij zie komen van dames die het wel leuk zouden vinden om andere moeders te leren kennen en samen leuke dingen te doen post ik dit hier ook Ik moet er wel bij zeggen dat dit een behoorlijk internationale groep is en er Engels gesproken wordt met de meeste meiden! Als dit geen probleem voor je is kan ik je via een PM de link van onze Facebook groep doorgeven (weet niet of ik dat hier mag posten)
Ik heb iedereen een berichtje gestuurd met de link! Estha, dat is geen probleem hoor Zelf woon ik in Vlaardingen en er zijn nog wel meer meiden die niet in Rotterdam wonen (maar wel in de buurt ) Minny, jammer!
FB1984, jammer! Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zich daar fijn bij voelt... Lennylen, ik stuur je een berichtje
Leuk, weet niet of ik deel kan nemen aan de uitstapjes. Maar zou het wel leuk vinden lid te worden van de groep!
Wij komen ook uit Rotterdam. Ik ken best veel meiden met kinderen. Waar ik tegen aan loop is dat ik het leuk zou vinden iemand te kennen die qua geslacht en leeftijd dezelfde kinderen heeft. Ik heb een zoon van 6 en zou het leuk vinden iemand te leren kennen die ook een zoon van rond die leeftijd heeft. Als wij een dagje uit gaan (mijn vriendinnen met kids hebben meiden) mist hij een leeftijds/geslachts genootje om het zo te zeggen. Zou het ook leuk vinden voor mijn dochter iemand van haar leeftijd, en tja geslacht maakt bij haar gelukkig nog niet uit Oohja en ik praat liever nederlands dan engels hahahah