Mama's in spe, Wie kletst er mee!?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaRosa, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden,

    Probeer het gewoon zo nog een keer :D
    Na vorig jaar een ronde of 7 te hebben gehad gaan we er nu weer voor!

    Eerste kindje en ik vind het dolspannend allemaal!
    Iedereen om me heen lijkt wel opeens zwanger te zijn en afentoe word ik er helemaal gek van!
    Dus het lijkt me superleuk om hier met jullie lekker erover te kunnen kletsen en elkaar een beetje te volgen :D
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

    Hier Inmiddels 27 jaar , dus het word bij ons ook weleens tijd voor een kleine spruit, ik ben er iig al meer dan klaar voor ;)

    Ik Had een mooie cyclus van 28 dagen en had 3 okt mijn ei..
    Dusssss nu is het lange lange laaaaaaange wachten tot nod :D:D:D


    Liefs
     
  2. Loutje86

    Loutje86 Actief lid

    3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer opnieuw beginnen! Stom is dat he, iedereen om je heen is zomaar opeens zwanger, kinderen, kinderwagens, zuchhhhtt! Helemaal spannend omdat je zeker weet wanneer je ei was :) Voor ons weer een nieuwe ronde, 14okt intake IUI, zo benieuwd wanneer we kunnen beginnen....!
     
  3. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Ja stom is dat he.., en ik gun het ze echt wel hoor, maar soms heb ik echt zoiets van ik ben de volgende!

    Jeeetje dat is ook spannend zeg! hoe kan het dat je zo gauw onderzocht ben als ik vragen mag?
    Want aan je rondes te zien ben je niet al een jaar bezig?
    (dacht dat je altijd pas na een jaar aan de bel mocht trekken, tenminste dat zegt mijn dokter)
    Volgens mij heb jij aardig wat rondes met spanning gehad met die lange cyclussen ertussen :(
     
  4. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Ja dat wachten is vreselijk!
    Hier ook eerste ronde, mag vrijdag testen...spannend!

    Ben laatst ook met iemand gaan shoppen voor kinderspul...nou dan kom je echt thuis met een overload aan hormonen en emoties!
    Doe ik dus ook niet meer haha.
     
  5. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Owwww spannend beeb87!
    Voel je ook dingen, of denk je wat te voelen?? hihi :D

    Jaaaaa... ik vermijd echt babyzaken, als ik op babybezoek ben dan blijf ik ook maar naar de baby en alle poespas eromheen staren joh..
    Vind het soms ook best lastig om het allemaal onder ogen te komen..

    Gelukkig is me vriend zooo lief en begripvol, hij ziet het al aan me en dan krijg k vaak een lieve blik oid als hij de verlangen in me ogen ziet.
     
  6. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Ik ben al anderhalve week opgeblazen.
    En verder voel ik me prima :D

    Gisteren halverwege de ochtend werd in ineens niet lekker, draaierig en misselijk. En gisteravond toen ik op stond van de bank precies hetzelfde.
    Verder eigenlijk niks haha.

    Heb ook weinig hoop hoor.
    Had afgelopen maandag al getest, misschien stom, maar het moest gewoon haha. Die was negatief.

    We zullen zien!
     
  7. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Het is zwaar vervelend dat die symptomen vaak ook lijken op die van de menstruatie he :x
    Maar misselijk, best een goed teken :D:D ben je vaker misselijk voor je menstruatie of nooit???
    Ja maandag is wel erg vroeg om te testen indd... Pff maar t wachten t wachten grr

    Ik voel voornamelijk mijn rechter eierstok al sinds de eispring, maar dat kan ook zijn doordat die eisprong zo heftig was, kon vrijdagavond niet eens normaal bewegen en liep gebogen :$

    Me innesteling zou volgens het boekje overmorgen pas zijn..
    Alhoewel ik weleens hoor dat je een vroege en een late innesteling kan hebben, dat verklaard waarom de een vroeg positief test en de ander juist veel later...


    Mijn hemel waar haal ik het geduld vandaan!!!! de 17e!!! zou ik officieel pas mogen testen.. Aaarggghh de frustratie haha
     
  8. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Ik ben nooit misselijk!

    De 17e is inderdaad nog ver weg.
    Volgende week vrijdag.
    Zal duimen voor je!!
     
  9. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland

    Owwwwww :D:D:D:D
    Geen drang om nu al te testen dan???
     
  10. Loutje86

    Loutje86 Actief lid

    3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even in het kort: omdat mijn vriend zelf via IVF is gekomen nam mijn huisarts het heel serieus, bleek ook wel uit de onderzoeken... slecht zaad :( inderdaad.... echt spannend die lange cyclussen maar ook heel vervelend! hopelijk kunnen we nu een nieuwe stap nemen naar IUI, met wel resultaat:)
     
  11. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

    Ik sluit me gezellig bij jullie aan!
    Ben ook 27 en wij gaan ook voor onze eerste uk!
    Na het stoppen met de pil duurde het lang voordat de boel op gang kwam, nouja op zich niet heel lang maar ik vond van wel haha.
    Kuurtje Primolut gehad wat totaal verkeerd viel en eindigde in een ziekenhuisopname. Ik had namelijk een bijwerking die tot nu pas 3x eerder gemeld is (voor mij dus pas 2x). Kuur dus niet afgemaakt waardoor mijn lichaam nog meer in de war raakte pff..
    Nu dan 2x echt uit mezelf ongesteld geweest..

    Als ik het goed bereken uit mijn hoofd moet ik nog zo'n 1,5 week tot nod. Had afgelope dagen echt veel witte afscheiding, heb buik en rugkrampen alsof ik ongesteld moet worden, mijn darmen zijn super actief en ben ontzettend moe...
    Maar ik weet ook dat dat niks hoeft te betekenen... Dus, wachten maar weer!

    Liefs
     
  12. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Gezelliggggg :D:D:D:D:D

    Ik heb nog nooit van primoluut gehoord??
    Wat is dat en waarvoor kreeg je dat??
    Heftig als je daardoor in het ziekenhuis beland zeg :$

    Jaaaa hier dus ook 27 ;) , kerel dezelfde leeftijd. ( lichamelijk dan :D )

    Echt leuk dat we tegelijk oplopen, weet jij ook zeker wanneer je ei was??
     
  13. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Nee de drang om te testen is wel een beetje weg.
    Is ook mijn eigen schuld hoor. Heb afgelopen maanden een negatieve test in de hand gehad.

    Misschien te vroeg, misschien niet.
    Ik zie het overmorgen wel en anders pas na het weekend.

    Op het moment niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam.
     
  14. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Kan ik ook meeschrijven.. Ook 27 jaar, helemaal klaar ervoor en dit is de derde ronde... En je weet het; drie keer is scheepsrecht:D dus daar ga ik voor;)
     
  15. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    @Loutje, zag je bericht nu pa, jeetje heftig allemaal.
    Wel fijn dat jullie meteen serieus genomen werden en deze stappen toch wel vlug zijn ondernomen!
    Spannend hoor! ben benieuwd naar je intake :)

    @Beeb

    Knap van je!! ik snap het ook wel hoor.
    Vorig jaar ook een aantal keer negatieve testen gehad en toen geloofde ik ook alles wat ik voelde.. Bah het is zo een downer!

    @Vlinder
    Gezellig! ook 27 en alledrie ongeveer tegelijk onze nod!! Hahaha leuk leuk leuk!


    heb sinds net een gevoel alsof me menstruatie op toch is...
    eventuele innesteling die gaat komen?!?!?! :D:D:D:D
     
  16. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ LaRosa, weet helaas niet zeker wanneer mijn ei was.. Primolut is een medicijn wat je o.a. kan gebruiken om je menstruatie weer op gang te helpen. Bij de meeste mensen gaat dat gewoon goed maar uiteraard viel ik weer onder de uitzonderingen haha..
    Moet zo lachen om je opmerking over je vriend zijn leeftijd, heeel herkenbaar. Hihi

    @ Loutje, heel veel succes bij de intake!!

    @ Beeb, ik duim toch voor je! Je weet maar nooit..

    @ Vlinder, welkom bij de club! Hier ook de derde ronde! Mijn mams was zowel bij mij als bij mijn broertje de 3e maand zwanger dus wie weet.....

    Vandaag echt wel last gehad van krampen enzo pff.. Eten viel me ook niet zo, kreeg zelfs net wat maagzuur omhoog wat ik normaal nooit heb. Mijn vriend gokt op zwanger haha.. Heb hem uitgelegd dat je lichaam je voor de gek kan houden. Dat vindt hij maar raar, "je hebt toch duidelijk symptomen?" zegt ie dan.. De schat.. Hihi..
    Nou wachten wachten wachten!
     
  17. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad wat leuk dat we allemaal ong even oud zijn en zo'n beetje dezelfde nod hebben! Gaan we gelijk met z'n allen op roze haha...

    @anoniempje, waarom heb ik zo. Lelijk gedaan over het bedenken van een naam die niet aan mij te koppelen is en heb jij t zo slim opgelost haha...
    Maarre wie weet dan... Bij mij vriendinnen in ronde 1 of 3 en zus ronde 3/4 dus ik duim extra haha..

    @la rosa, zou mooi zijn maar het lichaam kN je ook voor de gek houden, maar hopelijk is het een goed teken.

    @beeb, o nou toch spannend, duimduimduim!
     
  18. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Vlinder, hahaha handig he die naam! Ik zag het ooit een keer op een forum voorbij komen bij iemand en toen dacht ik, die ga ik zelf ook gebruiken als ik ooit eens op een forum zit en liever anoniem blijf hihi. Maarre, jouwe is ook goed gelukt hoor, heb geeeen idee wie je bent!;):D
     
  19. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Je weet inderdaad nooit haha.
    Zit nu denk ik rond de 14 dpo.

    Ben toch bang dat ik ongi ga worden...

    Ik ben trouwens ook 27! :D
     
  20. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben we al een nod overzicht? Is wel handig hoewel we allemaal ongeveer tegelijk zijn... En even oud haha.

    Beeb, spannend! Hopelijk vandaag of morgen een positieve test!

    Anoniempje, heel handig haha
     

Deel Deze Pagina