Mama's in spe, Wie kletst er mee!?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaRosa, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Mijn lichaam houdt me gewoon voor de gek volgens mij.
    Ben opgeblazen, paar keer licht misselijk geweest van de week, vandaag al 3x naar de wc geweest en voor me gevoel droge ogen.
    Maar toch negatieve testen...
     
  2. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen bloed geeft moed, afgezaagd maar waar. Dus het kan nog zeker! Maar het lichaam kan je ook echt voor de gek houden inderdaad!
    Vervelend he!
     
  3. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Nod:

    Beeb 10 oktober
    LaRosa 17 oktober
    Anoniempje 19 oktober?
    Vlinderbaby ?

    Loutje 12 november

    Loutje 14 oktober intake IUI
     
  4. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n nod is volgens m'n lichaam zondag en volgens de ovutesten volgende week vrijdag. Ik test dus als omdat en anders w8 ik tot volgende week zondag...
     
  5. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Nod:

    Beeb 10 oktober
    Vlinderbaby 12-19 oktober
    LaRosa 17 oktober
    Anoniempje 19 oktober?

    Loutje 12 november

    Loutje 14 oktober intake IUI
     
  6. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Ik zou vandaag nog eens kunnen testen.
    Ga ik niet doen.
    We gaan dit weekend samen weg en ik wil er nu even niet meer aan denken.

    Ik hoop nog steeds dat het raak is maar ik verwacht eigenlijk ongesteld te worden.
     
  7. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet van je weekend weg en hopelijk is erna nog reden tot testen! Lekker afleiding!
     
  8. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    @Beeb Ja dat is vervelend :( , maar indd geen bloed is moed!
    Zit constant dit forum door te lezen en er zijn vrouwen die zelfs pas na 2 weken een posi test hebben omdat ze ( waarschijnlijk) Weinig hcg aanmaken..
    Geniet van je weekendje! heerlijk even nergens aan denken!

    @Vlinderbaby, bij jou is het ook dan 1 groot vraagteken zeker!?
    Aan de ene kant denk ik, ja 1x een lange cyclus kan best betekenen dat deze maand wel 28 a 29 is en dat je eigenlijk al zou kunnen testen..
    Maar aan de andere kant, als je ovu testen anders beweren?
    Ik weet eigenlijk niet of je lf fase altijd 14 dagen is?

    Even een update hier, Gisterochtend voelde ik hier en daar wat menstruatiekrampjes, een steek in me onderrug.. en verder niet zoveel eigenlijk..
    Nu vanmorgen weer rechts wat aparte gevoelentjes, kan het geen steken noemen..
    Maarja ik let nu op alles! zou het niet moeten doen maarja..
    Denk dat ik mezelf voor de gek hou.
    Ik durf niet eens hardop te zeggen tegen me vriend dat het weleens raak zou kunnen zijn , durf het sowieso amper te denken :D
    Zelfbescherming XL denk ik haha.


    Hebben jullie dit ook weleens?
    Dan probeer ik me in te denken hoe het zal zijn om zwanger te zijn, hoe het kindje groeit in je buik, dat je straks met een baby in je armen loopt wat helemaal van jou en je vent is..en dat je dat dan zo een onvoorstelbare gedachte is dat je bijna denkt dat dat jou niet kan overkomen ;) ja klinkt raar.. Maar ik vind het zo onvoorstelbaar dat ik soms bang ben dat dat mij niet gaat gebeuren!
     
  9. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    LaRosa, dat denk ik zeker ook heel vaak!
    Omdat ik darmpatiënt ben heb ik regelmatig een flinke opgeblazen buik.
    Net of ik 4 maanden zwanger ben ;)
    Best een mooi gezicht :D Kan ik wel aan wennen haha.

    Ik had het inderdaad ook gelezen van vrouwen die pas heel laat positief testen. Echt bizar! Twee weken na je nod pas positief testen...
    Zo lang in onzekerheid...
    Maar geeft wel een beetje moed ;)

    Dank je!
     
  10. Debbie91

    Debbie91 Bekend lid

    29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, mag ik ook meeschrijven? Ik ben 23 jaar, net klaar met verbouwen van ons droomhuisje en wij willen heel graag een eerste kindje maar wil tot nu toe nog niet echt lukken... Vandaag helaas ongesteld geworden...
    Ik ben deze keer wel meer teleurgesteld als de andere keren.
    Soms denk ik echt dat er iets mis is... Vind het zo lang duren!
    Zag mezelf zo lekker voor de zomer bevallen en de hele zomer lekker genieten van ons kindje... Wat een teleurstelling!
    En dan inderdaad nog die zwangere/net bevallen vriendinnen en collega's.... Zo frustrerend...
    Haha sorry ik kom lekker negatief binnenstormen haha!!
     
  11. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    @Beed, ooww ik ga zo voor je duimen he! :D
    En heeeel fijn dat ik niet de enige ben die dat weleens denkt haha

    @Debbie, tuurlijk mag je meekletsen!
    Joh je bent pas in ronde 4 beland! dat valt nog hartstikke mee joh, ik heb er vorig jaar 7 gehad, las net van iemand die zwanger was na 2 jaar!
    Helaas gaat het bij de ene een stuk sneller dan de andere..
    Niettemin blijft het natuurlijk zwaar balen voor je dat je ongi is doorgebroken :(

    Fijn dat je je droomhuisje heb!
    Ik dus totaal niet, een klein huisje en ik vraag me af hoe we het gaan doen allemaal..
    Maargoed, vroeger deden ze het ook en de drang naar en kindje is te sterk om dan maar te wachten tot we groter wonen (koophuis dus gaat nie zo makkelijk)
    We redden het wel denk ik dan maar :cool::cool:


    Alhoewel handige opberg tips welkom zijn!
    Ik heb namelijk GEEN inbouwkasten in mijn huis, en GEEN zolder. en maar 2 slaapkamers!:$:$
    Verschrikkelijk!!!
     
  12. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debbie, Natuurlijk mag je meeschrijven! Wat fijn, een droomhuis ;) jammer dat je ongesteld bent geworden, kl*te zelfs! Hoeveelste ronde zit je?

    @la rose, normaal test ik niet, die vier dagen waren een bevlieging omdat ik nog geen eisprong voelde maar wel signalen zag. En gelijk goed getest haha. Maar ik vertrouw m'n lichaam ook dus test ik lekker twee x. Nou ja hopelijk is het zondag gelijk raak, dan maar 1x haha.... Maar 1 van de twee wordt hopelijk positief en de tijd gaat lekker snel dus afwachten...
    Bij jou is het ook spannend!
    Ik geloof dat het wel gaat lukken, dan kan ik genieten van dit hele proces. Maar ik kan het me niet voorstellen dat er dan echt een wondertje in mijn groeit. Iets dat het DNA heeft van mijn Vriend en mij en er zonder ons niet geweest was. Iets dat in mijn kan groeien, leven, eten, bewegen etc. Onvoorstelbaar! Me lopen met zo'n kleine die ik dan weer wel gebeuren...
    M'n zus is trouwens zwanger, dus ik word tante:D

    @beeb, vervelend darmpatient. Dan valt jouw buikje zo dus niet gelijk op omdat het vaker opgezwollen is, dat is handig!
     
  13. Debbie91

    Debbie91 Bekend lid

    29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa vreselijk als je die verhalen hoort... Soms maakt het me best wel bang hoor, en nu het wat langer duurt, ben ik nog banger dat wij ook zomaar 1 van die stellen zouden kunnen zijn die moeite hebben met zwanger worden....
    Maar goed, je kunt er toch niks aan doen, probeer positief de volgende ronde in te gaan...

    Wij woonde voorheen ook in een appartementje met 2 slaapkamers. Vriend is zzp'er dus wij kwamen ook moeilijk aan een koopwoning. Maar in Mei is het eindelijk gelukt, helemaal verbouwd zoals we willen en nu wonen we er 2 weekjes.
    We hebben het zo verbouwd, met in ons achterhoofd ooit een grote uitbouw te doen waardoor we meerdere slaapkamers krijgen. We hebben ervoor gekozen om de badkamer HUGE te maken en een slaapkamer op te offeren nu. Wij hebben dus nu de zolder voor onszelf en beneden een babykamer :)
    Wat heb je nu meer nodig voor zo'n ukkie??
    Knus juist een klein huisje met ze 3tjes!
    Ikea heeft heel veel van die kleine ruimte oplossingen!
     
  14. Debbie91

    Debbie91 Bekend lid

    29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Vlinderbaby van je zus! Hoe lang is ze zwanger? Het zou leuk zijn als jullie nog samen zwanger kunnen zijn...
    Mijn nicht is heel toevallig precies net zo lang bezig met zwanger worden als mij, en onze cyclussen lopen ook nog eens gelijk.. Hoe bizar?! Allebei deze week ongesteld geworden, zou zo leuk zijn als het straks bij allebei gelijk raak is!!
     
  15. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n zus is ong 14 weken dus als ik volgende week positief test schelen we twaalf weken.. Lijkt me heeeeeeeeeel leuk en ik wil gewoon heeeeeeeel graag zwanger zijn dus ben benieuwd haha. Het zou echt een wens zijn die uitkomt.
    Weten jullie hoeveel kinderen jullie zouden willen als het gegeven is? Ik denk nu dat ik wel een groot gezin wil, maar heb nu maar drie slaapkamers...
    Maar eerst maar eens kijken of eentje lukt en hoe dt gaat haha. Ik ben er echt positief over dat ik zwanger ga worden, dat komt heus wel goed, maar kan toch ook niet geloven dat het misschien echt gaat gebeuren....
     
  16. Debbie91

    Debbie91 Bekend lid

    29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou inderdaad super leuk zijn Dubbeltje, samen met je zus zwanger! En voor later ook: Neef en of nicht van dezelfde leeftijd!
    In principe willen mijn vriend en ik 2 kinderen. Als er daarna nog een drang is naar een 3e kunnen we dat altijd dan overwegen...
    Jullie??
     
  17. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

    Ben even heeeel druk dus lukt me niet om op iedereen individueel te reageren, lees alles wel bij!

    Nod bij mij is idd 19e.

    Gisteren drukke dag gehad. Gister zo duizelig dat ik bijna flauw viel en uiteindelijk op de grond terecht kwam.. Pff.. Voor de rest nog steeds krampen enzo. Heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maar dat kan zoo verradelijk zijn!

    Lieve meiden, ik probeer vanavond even op iedereen te reageren!

    Knuf!
     
  18. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland


    Klinkt heeeeeel veel belovend :D
    ben echt heel benieud...

    Ik denk heel stiekem bij mezelf dat het hier ook raak is..
    Ik voel gewoon constant, tja iets bij me rechter eierstok, soms een steekje links..

    Maar baal gewoon van die antibiotica, vanmorgen gelukkig de laatste genomen..Straks komt het gewoon daardoor..
    zit constant verder te speuren naar veranderingen, me borsten bekijk ik 8x per dag haha, zodra ik een lichtblauwe ader zie denk ik 'zat die er gister ook???'
    Nu op 7dpo
    Tot nu toe dus die steekjes, voelt anders dan menstruatiekrampen en zijn er echt veel.
    soms menstruatie krampjes, alhoewel die vandaag en gister flink zijn afgenomen.
    inieminie pukkeltje boven me lip
    Lichtelijk gasserig ;)
    Een slijm of brok-achtig gevoel achter in me keel???
    Afentoe een vieze smaak in me mond..

    Wat ik vd week deed toen k een heel warm hoofd had was mezelf temperaturen, was 36.9 ( paar dagen naar me ei)
    Heb net getemperatuurd en t was 37.1
    Nou heb k er weinig verstand van want heb t nooit eerder gedaan, en k weet dat je het een hele cyclus moet doen om inzicht te krijgen, Maar een kleine verhoging is positief toch? :D

    Maarja nogmaals dat kan ook door de antibiotica komen grrrrr.

    Maar toch... wie weet...

    Wat vinden jullie hiervan;
    Vorig jaar (7rondes dus) was ik er ook veeeeel mee bezig.
    Maar vorige week heb ik voor het allereerst gedroomd dat ik hoogzwanger was... het was zo een bijzondere droom he..
    Werd er helemaal warm van wakker.
    Heb t echt nog nooit eerder gedroomd..

    Het geeft me ook best hoop...

    En tja denk dus constant dat t nu ECHT weleens raak kan zijn, probeer me te herinneren of ik het toen ook op deze manier voelde als ik zwanger dacht te zijn of dat het nu wel echt meer zo aanvoelt


    Zucht vrouwen soms he ;););)
     
  19. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    LaRosa, je moet temperaturen voordat je 's ochtends uit bed komt.
    Elke dag.
    Dan pas heb je een goed overzicht van je lichaamstemperatuur.

    Vlinderbaby, iedereen in mijn omgeving weet dat ik van het ene op het andere moment flink kan opblazen dus ik denk dat ik het wel zou kunnen verbergen 3 maanden :D

    Ik vind trouwens 2 kids genoeg hoor.
    Misschien is 1 ook prima. Geen idee eigenlijk haha.
    Eerst maar eens zien dat een eerste lukt en dan zien we wel weer verder ;)
     
  20. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Jaaa.. dat ga ik dus niet doen , ik draai ook onregelmatige diensten dus niet mogelijk, maar dit viel me gewoon op hihi.

    Ikea is indd een goede! ik hou het regelmatig in de gaten.
    Alleen ik ben altijd opzoek naar aparte unieke dingetjes :p


    Hier weet ik het trouwens niet..
    ik denk 2 kids... Maar stel.. het worden 2 meiden, jaa dan wil ik nog wel voor een jongen gokken, en vice versa haha

    Voorlopig maar eens kijken hoe het met 1 gaat :p

    Ik heb me wel voorgenomen dat er pas een tweede komt als de eerste uit de luiers is.. Denk dat ik anders gek word haha.

    Beeb dat is wel een handige bijwerking dan hihi
     

Deel Deze Pagina