Mama's in spe, Wie kletst er mee!?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaRosa, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat heb ik dus precies zo! dat hele kinderwagen gebeuren en trots me kind showen dat voelt als de normaalste zaak van de wereld..
    Maar het feit met dat hele zwangerschapsproces lijkt zo onwerkelijk dat zoiets toch nooit gebeurt!

    Wat leuk, gefeliciteerd Tante in spe!!! :D:D
    helemaal leuk als jullie indd tegelijk zwanger zijn!
    ook leuk voor de opa's en oma's!
     
  2. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha bedankt! Inderdaad leuk!
     
  3. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lullen jullie veel zeg haha! Gezellig!

    Niet alles helemaal onthouden maar la rosa jij bent er echt veel mee bezig dan ja haha... Maar ik snap t wel!

    Ik heb steeds meer pijn in onderbuik en rug. Maar ja... Zwanger of ongesteldheid op komst... Afw88

    Anoniempje, dat is wel een duidelijk signaal daar zou ik echt megaaaa van hopen. Of heb je t vaker?
     
  4. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

    Vandaag een dagje logeren bij mijn vriendinnetje die 5 maanden zwanger is. Zij is ervan overtuigd dat ik zwanger ben (net als manlief en mams).
    Zat op de bank ineens uit het niks te huilen bijv. Heb nog steeds steekjes en gewoon gek gevoel in mijn buik, voelt anders dan anders!

    LaRosa, haha jij bent er ook lekker veel mee bezig he! Maar het klinkt wel goed hihi.. Ben alleen zo bang voor de klap als blijkt dat het niet zo is, heb jij dat niet?

    Vlinder, ik hou al dat geklep hier ook niet bij hoor hihi.. Enne, ik heb normaal gesproken nooit last van flauwtes of bijna out gaan. Dus was inderdaad heel typisch......
    Vervelend he die onzekerheid, je kan er ook zo weinig aan doen.. Frustrerend!
    Wat zou het leuk zijn als je samen met je zus zwanger bent! Van harte in ieder geval! Hopelijk kan ik jou ook snel feliciteren!

    Debbie, welkom!! Wij willen er ook 2 maar als het bij 1 blijft s dat ook geen ramp. Heel veel succes!

    Knuf!
     
  5. LaRosa

    LaRosa Actief lid

    22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Je maakt het erg spannend hoor anoniempje!
    Ben zwaar benieuwd, klinkt goed allemaal iig! :D


    Jaaaaaa ben er veel mee bezig, komt ook doordat ik een paar dagen vrij was haha.
    Heb mezelf gisteravond wel even tot een grote halt! geroepen hihi.
    Want indd, ben als de dood teleurgesteld te worden...
    Wat ik ook gisteren deed is me "klachtjes"opschrijven..(wellicht handig om inzicht te gaan krijgen zodat ik dat eventuele andere rondes kan vergelijken om mezelf te beschermen)
    Maar dat waren er nogal wat hoor :$
    Het meest aparte zijn die steekjes die echt uit me lies lijken te komen.
    en die vieze smaak in me mond.
     
  6. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames deze ronde gaat hem niet worden voor mij. Ontzettend kramp, voel de ongi aankomen. Gelukkig zo duidelijk kon ik de hoop rustig laten varen... (.)(.) doen ook niet meer zeer...

    Anoniempje klinkt goed.... Wanneer ga je testen?!
     
  7. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    LaRosa, ow meis vind het zoo spsnnend voor je!!

    Vlinder, he bah.. Dat is jammer zeg.. Je moet maar denken: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Maar snap dat dat soms lastig is..
    Ik twijfel heel erg wanneer ik ga testen aangezien mijn nod pas de 19e is.. Als ik te vroeg test en ik ben wel zwanger kan de test toch negatief zijn vanwege te laag HCG gehalte.. Maarrr ben stiekem toch wel heel benieuwd!

    Wat vinden jullie? Wanneer testen? Wachten op nod de 19e? Ben zo bang voor een teleurstelling...
     
  8. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je wel snel klachten? Op welke dag van de cyclus zit je? Duurt jouw cyclus 28 dagen of langer? Heb je ovutesten gebruikt of niet?
     
  9. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Vlinder, dat vind ik ook zo raar, ben daarom wat huiverig dat mijn lichaam me voor de gek houdt!!
    Weet mijn cyclus niet precies, 22-28 tot nu toe. Me ei niet kunnen vinden met ovulatietesten. Nu dag 20 cyclus uit mijn hoofd.
    Mijn vriendin denkt dat ik vorige maand al zwanger ben geworden en toch gewoon ongesteld ben geweest erbij, dat had zij bij haar 1e kindje ook.
    Ik vraag het me heel sterk af en ben zo bang dat het gewoon niet zo is..
     
  10. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je dat gelooft dan kun nu al testen.. Anders is dag 20 erg vroeg en zou ik minstens vijf dagen proberen te wachten.. Behalve als je bedoeld dat je ook cyclussen van 22 hebt dan kun je evt testen...duidelijk he:p
     
  11. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal vlinder haha! En ja, vorige maand was een cyclus van 22 dagen..
    Ik wacht gewoon op mijn nod. Heb het gevoel dat iedereen zo voor me hoopt dat ik zwanger ben dat ze van alles gaan verzinnen waardoor het mogelijk kan zijn. Zo erg dat ik het zelf nog ga geloven waardoor ik misschien wel al die kwaaltjes heb. Je lichaam kan je goed voor de gek houden..
     
  12. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 dagen voor je nod kun je testen hoor! Maar op of na je NOD is beter. Wel spannend als je test foto uploaden hoor! Hihi
     
  13. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi is goed ik zal de foto uploaden! Heb me voorgenomen de 19e te gaan testen!
     
  14. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knap hoor als je dat lukt. Dat zou mij niet lukken met jouw klachten.. Bij mij is het op t ongi wachten helaas, duidelijk te voelen dat t komt...
     
  15. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Meiden, lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven.
    Ik zelf ben 28 en in zit in mijn eerste ronde. Ben veel aan het lezen en wist niet dat er nog zoveel bijkomt kijken haha.
    Maar het is in elk geval hartstikke leuk om ermee bezig te zijn :)
    Het aftellen is begonnen tot de NOD!
     
  16. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Anoniempje spannend hoor, ben zeer benieuwd of je lichaam je niet voor de gek houdt.
    De symptomen zijn in elk geval overduidelijk :)
    Succes
     
  17. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely gezellig dat je meeschrijft!
    Is dit je eerste cyclus nat stoppen met de pil? Zo ja; bereid je vast voor de eerste cyclus duurt meestal langer. Zo nee, is spannend, bijna!;)
     
  18. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

    Ik heb ook maar een ticker genomen hihi.
    Gisteren lekker series gekeken en op de bank gehangen met mijn mannetje. Voor de gelegenheid (11,5 jaar samen) hadden we een wijntje. We drinken vrijwel nooit, alleen op feesten en partijen haha.
    Nou, ik had me er de hele dag op verheugd maar het smaakte me totaal
    Niet. Sterker nog; ik werd er kotsmisselijk van..
    Voel me nog steeds "zwanger" maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Morgen begint gelukkig de gewone week weer dus dan ben ik er door alle drukte ook niet zo mee bezig (hoop ik)..

    Lovely, welkom bij de club meid! Ik hoop voor jou dat je cyclus gewoon weer verder gaat na het stoppen bij de pil. Bij mij duurde dat een aantal maanden namelijk en kan zelfs tot een jaar duren! :$:x

    Vlinder, is je menstruatie al doorgebroken? Hoe ben je er eigenlijk onder dat je weer een nieuwe ronde in moet? *knuf*

    Rosa! Meid, waar ben je?!!!
     
  19. Vlinderbaby

    Vlinderbaby Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje, zo dat is lang! 11,5 jaar! Gefeliciteerd ;) jammer dat de wijn niet smaakte...
    Bij mij nog geen ongi, tochten een beetje hoop. Ach we zullen zien dit is pas de derde ronde en 1x dat we in de vruchtbare rijd het gezellig gemaakt hebben ;)
     
  20. Anoniempje87

    Anoniempje87 Actief lid

    25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja lang he! En nog steeds zielsgelukkig!
    Mijn moeder had bij beide zwangerschappen het gevoel dat ze ongesteld moest worden trouwens.. Enne, je kan het tig keer gezellig maken maar het is toch echt maar 1 keer die uiteindelijk nodig is.. Hihi.. Nouja, wil je ook niet gek maken maar in theorie kan het wel!
     

Deel Deze Pagina