Snap ik beeb. Wij vrouwen zijn er toch meer mee bezig, ook omdat t om ons lichaam gaat. Ik test morgen waarschijnlijk, zoooo nieuwsgierig, vrijdag nod..
Beeb ik doe dat dus ook niet.. hij wil een kindje, maar ik ben zelf degene die er op deze manier mee bezig is. ik praat verder ook niet over testen enzo.. Denk dat hij daar ook kei zenuwachtig van zou worden haha Ik heb geplast... zonder te testen.. durfde niet Morgen nod... Denk dat ik morgen afwacht en vrijdag testen ga Spannend vlinder!!!
Een vaaaag streepje. Zie zwangerschapstesten en ovulatietesten. Morgen weer testen. Dan een streepje, dan geloof ik het!
Spannend!!! Als ik vrijdag niet ongesteld ben ga ik zaterdag testen. Ik heb al wel de hele avond buikkrampen dus waarschijnlijk komt mijn ongesteldheid eraan. Maar ik blijf hopen
Knap dat je kan wachten hoor lovely! Ik wacht de test van morgenvroeg ff af, dan weer twee streepjes dan geloof ik t! Spannende tijden voor veel van ons dames...
Vlinderbaby, ik zie een streep! alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!! Hier is vannacht me ongi doorgebroken Bummer... Alles wat ik voelde was dus toch echt de antibiotica en verklaard waarom ik de laatste dagen helemaal niks voelde... 1 voordeel, ondanks dat me vorige cyclus 28 dagen was, doordat ik me eisprong voelde kwam ik volgens de officiƫle berekeningen deze maand op 29 dagen, en dat klopte dus! Op naar de volgende ronde!
Jammer LaRosa! Wel fijn dat je weer een nette cyclus had. Balen Vlinderbaby. Was het een ander merk test?
Nee hetzelfde... Ga vanavond een andere test gebruiken... Ik heb geen verstand van temperaturen, maar succes ermee!
Vlinder: vandaag geen positieve test? Hoe kan dat nou?? Rosa: jammer dat je ongi doorgebroken is.. Beeb: succes met temperaturen, snap zelf niet zo goed hoe dat werkt maar lijkt me beter dan ovulatietesten. Maar das persoonlijk. Hier begint de spanning toch wel toe te nemen. Ben gespitst op mijn lichaam en bij alles wat ik voel denk ik: ow god, toch geen menstruatie symptomen he?! Word er erg onzeker van. Volgens mij heb ik normaal rond deze tijd echt al krampen dat ongi eraan komt maar nu nog niet echt. Nouja, we zien wel!
Ff aso: toch zwanger. Ik test nooit meer voor nod haha, maar onwijs blij. Staat groot in beeld hopelijk gaat het goed en is de beeb gezond en blijft hij zitten, maar ik ben zwanger. Ik geloof t gewoon niet. Wauw... Vreugde! Whaaaaaaaaaaaaaa