Mama's in Brabant? Omgeving etten-leur

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door 90Kirsten, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben jij een moeder in de omgeving in etten-leur en zou je graag in contact willen komen met andere moeders. Laat het hier weten.

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik☺️

3. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk!
    Ik woon sinds dit jaar hier in etten-leur en ken nog niet veel mensen. Mijn dochter is nu 10 weken. Ik zou het leuk vinden om op deze manier mensen te leren kennen.

4. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Vind ik ook gezellig! Kom zelf uit Breda, maar mijn schoonfamilie woont in Etten. Zelf dus goed bekend!;)

5. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo sannee006.
    Breda is inderdaad erg dichtbij! Handig dat je schoonfamilie in etten woont..
    Gaat alles goed met je zoontje. Ik zie dat hij nu 3 weken is. Mijn dochter is inmiddels 10 weken. Gaat zo snel!

6. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Onze Dax doet het geweldig goed! Hij heeft even wat problemen gehad met darmkrampjes en huilen, maar zijn sinds een paar dagen over op andere voeding en nu gaat het prima. Hoe is het bij jullie? Kun je nog wat meer over jezelf vertellen? Ben benieuwd!

7. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een dochter van nu 10 weken.
    Ze doet het erg goed. Was 3 weken en een dag te vroeg geboren. Moesten eigenlijk naar het ziekenhuis om daar te bevallen, maar alles ging zo snel dat we niet meer met de ambulance mee mochten. Dus onze meid is thuis geboren.
    Ik ben zelf 25 jaar en woon in etten-leur. We hebben twee poezen die het ook erg goed doen met de kleine meid..

8. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Wat grappig! Wij hebben ook twee poezen. Één daarvan is door de geboorte wel erg gestrest en plaste sindsdien in huis. Ze gaat nu sinds een week naar buiten en nu gaat het prima.
    Mocht jullie dochter wel lekker thuis blijven?

9. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een nacht in het ziekenhuis moeten blijven, omdat haar glucosewaarde niet boven de 3.0 kwam. Het was iedere keer 2.7,.2.8 zelfs een keer 2.9. Gelukkig konden we bij een waarde van 3.5 naar huis.
    Wij hadden ook 1 kat die in de box plaste. We hadden uit voorzorg al ballonnen en aluminiumfolie erin gelegd voor de geboorte. Maar helaas toen dat weg was plaste ze er toch in. Gelukkig was dit eenmalig!

Ik vind zo'n forum toch erg fijn. Beetje ervaringen/tips uitwisselen. Merk dat ik met vriendinnen weinig erover kan praten, omdat zij hier totaal nog niet mee bezig zijn.
    Ik weet niet hoe dat bij jou is?

10. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    O dat valt gelukkig mee één nachtje. Mocht je er wel bij blijven?
    Gadsie in de box. Hier durven ze er gelukkig niet in!
    Wel heeft de poes dus een keer in het wiegje op onze slaapkamer geplast. Ik was woest! En door de hormonen heb ik zo hard gejankt dat de hele buurt het denk ik heeft kunnen horen, haha!

Ik heb ook geen enkele vriendin met kinderen of het idee kinderen te willen. Ze zijn wel heel geïnteresseerd, maar wat je zegt ik kan ze niet even vragen wat ik moet doen bij de volgende slapeloze nacht.
    Wat dat betreft inderdaad heel gezellig!

11. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zelfs mn vriend mocht blijven slapen. Dus hebben met Z'n drieën een nachtje samen doorgebracht. Haha!

We zouden eventueel nummers kunnen uitwisselen in een pb. En mochten er hier nog meer mensen reageren dat we een groepje aanmaken?

12. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Helemaal prima. Ik zal je een berichtje sturen!

13. Balbina

Balbina Niet meer actief

Dag dames,
    Ik woon in Tilburg. Ben wel pas 9 november uitgerekend van onze kleine meid :)

14. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Spannend Balbina! Gaat alles goed?

15. 90Kirsten

90Kirsten Lid

13 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag balbina,

Leuk zeg! Jij bent dus nog lekker aan het genieten van die kleine meid in je buik! Gaat de zwangerschap tot nu toe goed?!

16. Balbina

Balbina Niet meer actief

Sorry, ik ben heel traag op de site haha. Maar ik heb een zware zwangerschap. Veel last gehad van braken, nog steeds maar een stuk minder en daardoor ook veel in het ziekenhuis gelegen met uitdroging en als kers op de slagroom ook nog een TIA gehad met 32 weken... Dus goed is een groot woord maar de kleine heeft tot nu toe nergens onder geleden en groeit goed. Ben benieuwd, nog twee weekjes :) Hoe is het met jullie?

17. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.154
    1.038
    113
    Hoi! Hier iemand uit st. Willebrord.
    Ik heb een zoontje van 3 jaar en wie weet ooit nog een 2e baby'tje!

18. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Hè vervelend Balbina. Nog geen tekenen van een naderende bevalling?
    En leuk dropje een kindje van drie jaar. Al plannen voor een tweede?

19. Balbina

Balbina Niet meer actief

Hey, er zijn wat tekenen. Veel harde buiken, kramp, slecht slapen etc. Heb al 2cm ontsluiting en we twijfelen over vruchtwater verlies dus lig op.moment weer in het ziekenhuis af te wachten. Hoop het zo dat ze zich laat zien. Ben er inmiddels wel klaar mee... Maar we wachten rustig af :)

En hoi dropje :)

20. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Nou Balbina spannend! Toi, toi, toi! :D

Deel Deze Pagina