Jonge mama omg Apeldoorn

Discussion in 'Jonge moeders' started by KiJor, Jul 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KiJor

KiJor Nieuw lid

Jul 1, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi!

Op 7 juni is onze mooie Anne-Fleur geboren en daar zijn wij natuurlijk dolblij mee! sinds December zijn we (mijn man en ik ) weer in Nederland komen wonen en bij terugkomst hebben we gekozen voor Apeldoorn.

Ik zelf(Kimberley) ben 25 en ik ken niet zo veel mensen hier in de omgeving.. dus eigenlijk.. ben je net als ik mama geworden of word je binnenkort mama... en lijkt het je leuk om af en toe (tussen de melktijden van bertha44 en klara36 door) iets af te spreken ... koffie of een glaasje limo(ncello och daar heb ik zin in.. ;)) te drinken ... vind ik het in ieder geval heel erg leuk om je te leren kennen!

Ik ben benieuwd!

groetjes en liefs,
    Kimberley

2. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Hallo..

Hier een jonge mama van 24 lentes jong, en een dochter van 4 maandjes.. 11 maart geboren..ik woon ook in omgeving Apeldoorn..
    Wat leuk dat jullie weer in nl zijn komen wonen.. Waar woonde jullie daarvoor?
    Weer helemaal naar de zin in Apeldoorn? Ook werk hier of ben je een thuisblijf mama?

3. dinnetje1988

dinnetje1988 Niet meer actief

hoi,

Ik ben 27 en heb een dochter van net 1. Ik kom ook uit Apeldoorn.

4. Moi1985

Moi1985 Actief lid

Jul 2, 2014
    414
    27
    28
    Hallo allemaal,

Ik ben zelf onlangs 30 geworden en mijn zoontje is op 16 maart geboren, vandaag dus precies vijf maanden oud! Waar hebben jullie hiervoor gewoond Kimberley? En bevalt het in Apeldoorn?

5. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Wat leuk meer mama's uit de omgeving! Moi1985 onze kindjes zijn bijna even oud,, ik ben 11 maart bevallen..

6. Moi1985

Moi1985 Actief lid

Jul 2, 2014
    414
    27
    28
    Ja zeker leuk! Ik dacht altijd dat deze regio niet echt vertegenwoordigd was hier, maar dus toch :). Mijn zoontje is van 16 maart Verliefd dus inderdaad bijna even oud, leuk! Wat gaat dat snel he? Vijf maanden alweer en echt geen kleine baby's meer...;) Heel leuk om te zien wat ze opeens allemaal kunnen nu, die ontwikkeling gaat zo snel!

7. dinnetje1988

dinnetje1988 Niet meer actief

voor je het weet zijn ze 1 jaar ;). afgelopen jaar is zo om gevlogen. Mijn kleine meid is geen baby maar een dreumes nu, die al begint te lopen en overal op klimt. kleine deugniet hihi.

wat een heerlijk weertje vandaag he? naar al die regen konden we weer heerlijk naar buiten.

liefs dinnetje1988

8. KiJor

KiJor Nieuw lid

Jul 1, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woow ! Ik heb nooit meer gereageerd zie ik !
    Te druk met Anne Gok ik ! :) Hihi

Zal even kort reageren .. :)
    Wij hebben hiervoor in Saudi Arabie gewoond voor 4 jaar wat hartstikke leuk was en we missen het ook wel maar het feit dat ik mijn autootje nu kan pakken en ergens naar toe kan rijden ipv de driver te bellen.. IDEAAL! :)

Ik werk op dit moment nog niet, ik ben wel opzoek naar iets .. ben ik wel aan toe nu ! Dus even afwachten en jullie?

Misschien is het leuk voor de gene die het dan leuk vinden om een App te openen voor de apeldoornse mamma's? ;)
    Hoop dat jullie nog reageren ! :)

xx Kimberley

Share This Page