Mama's, mama's in spe en wannabe mama's in omgeving Amersfoort

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lana85, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat leuk nog meer meiden erbij!
    Gaaf dat het met de eerste ivf poging raak was! Lijkt me zo slopend die medische molen!

Rebekka, het is deels een gevoelskwestie, mijn bezwaren zijn wel aardig weg, maar ik wil nu eerst even enkel genieten. En niet gelijk weer doodmoe van een zwangerschap zijn. Lekker even niks vind ik heel fijn om dit moment!

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ja kan ik me zeker voorstellen! En misschien dat van lekker veel rust en ontspanning vanzelf een tweede volgt ;)
    Respect ook voor de dames die t hele medische traject doorlopen. Lijkt me zeker niet niks, nog niet te denken aan t lange wachten terwijl je zo graag een kindje wilt.. Omdat t bij mijn beide zussen langer dan vijf jaar heeft geduurd voordat ze zwanger raakte zat ik hiervoor ook best in de rats of dat ook voor mij op zou gaan. Juist om die reden durfde ik er niet aan te beginnen omdat ik dan zou weten of het wel of niet zou lukken.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dat was voor jou dan ook wel een hele berg waar je overheen moest. De angst dat het bij jou ook zo lang zou duren, kan me best indenken dat je het dan wilt uitstellen.

Fijn dat jouw berg geen berg bleek te zijn;)

4. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Haha nee geen berg te bekennen ;)
    Mijn zussen bleken precies met dezelfde angst te zitten voor mij, dus toen ik hun t nieuws vertelde werd er toch wel even een traantje gelaten..
    Al heb ik wel steeds dat hoe langer een echo/vk bezoekje in het verleden ligt hoe meer ik me weer zorgen maak. Maar volgens mij hoort dat er sowieso wel bij!

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Rebekka, wat super dat er traantjes van blijdschap werden gelaten!
    Nu lekker genieten hoor en uitkijken naar de volgende echo!

6. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    thanks voor het welkom. hier eigenlijk weinig last niet misselijk en ook al 3 kilo erbij en een aardig buikje :)

@rebekka ja 15e weer echo gewoon controle dus denk niet dat ze naar het geslacht gaan kijken 12 feb hebben we de 20 wkn echo dan hoop ik wel dat ze tijd hebben om even te kijken:) en idd fijn dat jij er niet zo lang op hebt hoeven wachten als je zussen zal wel heftig geweest zijn dan is het toch al niet onbezorgd stoppen met de pil

@guusjeb jaa heel veel geluk gehad dat we in 1 poging zwanger zijn had al een hele planning in mijn hoofd voor als het niet gelukt was.Hoe oud is jou kindje nu?

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hey dames ik kom me ook gezellig melden.

Ik kom oorspronkelijk uit nijkerk , in 2012 gewoond in woudenberg en sinds mn ex en ik uit elkaar zijn woon ik met mn kindjes in Amersfoort!

Ik ben 27 jaar en heb 3 kindjes A(meisje) van 9, G ( jongen) van 2 en een dochter D van 8 weken bijna !
    zoals jullie al lazen ben ik een alleenstaande moeder en eerlijk gezegd bevalt dat me prima ookal is het soms erg erg zwaar.

voor de zwangere dames gefeliciteerd!!!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Thea welkom en wat heftig zeg met 3 kids alleen!! Heb je veel hulp van familie/vrienden?

Thanks voor alle lieve reacties meiden!
    Ik heb in mijn hoofd wel een knop omgezet dat we blij zijn met onze zoon en rustig afwachten of er nog een kindje mag komen en anders niet, dan zijn we ook erg gelukkig.
    Ik heb alles nu mee mogen maken, zwanger zijn, bevallen en een opgroeiend kindje. Dat was mijn grootste wens! Natuurlijk hoop ik dat ik het nogmaals mee mag maken maar dat zou ik bijna verwennerij willen noemen :D
    We zien het wel! Over de eerste 5 jaar gedaan en we zijn nu nog niet eens een half jaar bezig dus nog alle tijd :)

9. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Welkom Thea! Wow drie kotertjes in je eentje, hoe krijg je dat voor elkaar?!

Summerbloom jij moet dus nog twee weekjes wachten.. Ik kijk zo uit naar de echo van de 11e, uiteraard leuk om uk weer te zien maar ik begin ook zo razend nieuwsgierig te worden naar het geslacht:)

Haha wat een positieve insteek mama in love, al ga ik in het nieuwe jaar voor je duimen dat t dit keer een stukje sneller lukt dan vorige keer!!

Ik zou net zweren dat ik iets voel van binnen, maar omdat t bijna ter hoogte van MN navel is lijkt het me niet dat t Uk al is. Ohhh en ik wil m zo graag voelen!! Had gisteren trouwens wel zo nu en dan een strak gespannen buik. Zou dat de befaamde harde buik zijn geweest? Toch wel handig, van die ervaringsdeskundige in ons midden :)

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Thea, welkom! Pittig zeg met 3 kleine kindjes. Ik heb nu al respect voor je!

Rebekka, strak gespannen buiken zijn inderdaad harde buiken!
    Als ze reglamtig terug keren, je bijna bent uitgerekend, je wordt ingeleid en de verpleegkundige zegt nog steeds dat het harde buiken zijn, geloof ze dan niet!
    Ik heb op haar advies mijn man naar huis gestuurd, terwijl ik dus gewoon weeën had! Mijn man heeft de geboorte van ons mannetje nog net meegemaakt.

Summerbloom, mijn zoontje is overmorgen 20 maanden.

11. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Zo wij zijn op weg naar vrienden, kijken hoe het proosten met een alcoholvrij drankje me bevalt. Was namelijk altijd wel van de borrels en gezelligheid dus dat niet drinken is een hele nieuwe ervaring voor me haha
    Iedereen alvast een gelukkig (en als t even meezit ook een vruchtbaar) nieuw jaar!!!

12. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Hier het nieuwe jaar in gegaan met volgens mij het eerste teken van leven van uk!! Jeeh :) nu hopen dat ik m vaker voel zodat ik ook zeker weet dat t uk was.
    Zijn jullie het nieuwe jaar goed begonnen?

Deel Deze Pagina