Mama's & Mama's to be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isabel Olivia, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hahahahahaaahaa

Hier wilt manlief 3 kinderen, hij wilt graag 2 jongens 1 meisje..
    Ik wil heel graag een meisjeeeee, maar van de andere kant wil ik nog een jongetje gelijk (2 jongens vind ik zoo stoerr/leuk:D)
    (Heb al jongens naam in mijn gedachten hihih)

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Aaaah dat zou heel leuk zijn :D Dan heb je echt zo'n prinsesje tussen de jongens haha en dan zullen ze hun zusje later ook wel goed beschermen denk ik haha. En wat leuk dat je al een jongensnaam hebt! Ik vind jongensnamen ZO moeilijk, en het zal ook een Turkse naam worden voor ons.. vind het maar lastig moet ik zeggen :p Maar ben ook nog niet echt opzoek geweest.

Vind het allebei geweldig! Ik zag mezelf vroeger (toen ik nog niet met kindjes krijgen bezig was) als een meisjes mama maar nu heb ik dat absoluut niet meer, het is volledig 50/50 :D

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Ja he zij wordt zeker een prinsesje tussen de jongens haha!!

Spannend hoor, ben echt benieuwd naar het geslacht van jullie beebje:D
    Sommige echobureau's doen al met 14 weken geslachtsbepaling:$:D
    Spannenddddd:D

4. Isabel Olivia

Super leuk om alvast over na te denken :D! Op de hoeveelste cyclus dag zit je nu eigenlijk?

En jaaaa haha ik ben ook benieuwd :$ 14 weken las ik inderdaad, dat duurt nog wel eventjes maar denk dat het ook voor je het weet al zover is... Even afwachten nog.

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Zit op cyclus dag 3;)
    Duurt nog wel even hihi, wel spannend weer:D

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Ik duik mijn bedje in, welterusten allemaal:D

7. Isabel Olivia

Oh meiden, heel erg maar ik heb wat spulletjes gekocht.. kon me niet inhouden :)

Bekijk bijlage 282172

Even hier klikken voor een groter plaatje:

KLIK HIER

8. Isabel Olivia

Ah voor je het weet is het dag 10 :D Morgen alweer dag 4.. haha lekker veel hier kletsen en de week is zo weer voorbij!

Slaap lekker meis tot morgen weer :D XX

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden.

sommigen van jullie kennen mij al haha. maar ga me even weer voorstellen.
    ik ben roosje24, 25 jaartjes jong :D
    ik woon in amsterdam. 1,5 jaar getrouwd. zwanger van 1e kindje.
    ik krijg een dochter.
    ow ja ben ook een pedagogische medewerkster net als bloemmm en lilaa.
    leuke beroep he. ben er wel beetje zat mee. ik werk momenteel niet. contract was in maart niet verlengd vanwege bezuiniging. kinderopvang nee gaat niet goed geen werk weinig toch meiden?
    uhmm oke ik ben open voor vragen :D

isaabeeel. nogmaaaals gefeliciteeerd.
    bloemm. jij ook gefeliciteerd met je BOY :D

10. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen!

Gisteren lekker vroeg erin gedoken, had echt zin in m'n bed!
    Isa, wat fijn dat je al naar d'r wc bent geweest! Lucht toch altijd weer op!!

Vandaag een aardig druk dagje, eerst werken en daarna werkoverleg, even kijken bij de dokterskamer op t werk of het druk is, zo niet snel de griepprik halen om daarna snel weer naar m'n ma te gaan om boodschappen te doen! Haasten geblazen dus vandaag.. Zal vanavond wel lekker languit op de bank worden!
    Jullie verder nog plannen?

Xx

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leuke spulletjes Isa!! :D

@Roosje; Jeej, leuk om weer van je te lezen.. Gaat alles goed?
    @Geslachtsbepaling; Ik was 14,5 week! Duidelijk te zien ook :D Je moet wel even zoeken naar een echopraktijk die het bijvoorbeeld nooit tot niet fout heeft geraden. De mevrouw die het bij ons heeft gedaan heeft het nog nooit fout geraden!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier een rustig dagje, even lekker niets doen :D
    Hoop dat vandaag de kleertjes van Mini binnen komen!

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Een hele goedemorgen meiden,

Sommige van jullie ken ik al van andere topics: Jazz & Wonderwensje!

Had al een beetje van jullie verhalen meegelezen :)
    Ik ben Kiwi, 27 jaren jong :D, en woon samen met ML in het midden van het land! Afgelopen april gelukkig getrouwd en nu in verwachting van ons 1ste kindje! :D

Ik hoop eigenlijk dat ik met jullie mag meekletsen, dat jullie nog een plekje over hebben! ;)

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Goedemorgen!!

@Roosje24; gefeliciteerd met jullie dochter:D !!
    @Echobureau; Hier in Rotterdam heb je ook een hele goeie, + ze is gyn en ze doet in haar vrije tijd pretecho's/geslachtbepalende echo's, en ze maakt elke keer hele mooie 3d fotos, daar is ze heel goed in !:D
    @Bloemmm; lekker nikse? Heerlijk is dat he hahaha:D

@Hier slaapt Kaan nog, en manief werkt elke dinsdag vanuit huis.
    Dus ik ga weer slapen:D:D

Tot straks!!

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Goedemorgen dames!

Isa, hihi leuk he dat shoppen! En inderdaad die weken vliegen, let maar op. Je zit zo op 8 en dan zo op 14. Dat boek ken ik helemaal nog niet joh... Waar is ie van?

Lilaa, 3 kindjes als ideaal dus zeg maar? Wij zouden ook wel graag een groot gezin willen maar na onze dochter houdt het even op voor ons ivm ruimte. We hopen in de toekomst nog een evt 3e/4e kindje te mogen verwelkomen, maargoed het scheelt dat ik zoon en dochter lekker jong heb gekregen dus we hebben nog even haha.
    Hier ook nog een leuke jongens en meidennaam op de plank dus hoop ze ooit te mogen afstoffen!

Bloemmm, en hoe heb je geslapen na al je lekkere aankopen? :D Fijn gevoel zeker hihi.

Hier ga ik zo weer even verder klussen aan Milans grote jongenskamer. Doe ik pas als Milan op bed ligt, want anders heeft het geen zin ;)

16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Roosje, gefeliciteerd met je dochter! Tot nu toe staan de meiden hier voor hihi! Ben benieuwd wat het gaat brengen verder :D

Lilaa, hoop dat je met ovutesten een inzicht krijgt in je cyclus. Heb je met Kaan ook gebruikt of niet? Hier met Milan wel en met deze zwangerschap reageerden ze niet... Stomme hormonsters ;)

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij willen ook graag een groot gezin, maar qua ruimte is het nu ook even niet te doen. We wonen nu ook particulier, dus mochten we ooit kopen of een eengezinswoning met genoeg ruimte huren dan kan ik nog wel over een derde nadenken.. Hier is het echt onmogelijk.
    Ik vind het ook niet leuk als er teveel leeftijdsverschil tussen de kids is, dus we zien het allemaal wel. Nu eerst maar eens genieten van mijn twee kindjes :p

@Bailey; Ja heerlijk gevoel! Nu duurt Januari ook zo lang haha!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben bij beide gelijk zwanger geraakt toen ik begon met de Zwanger en Kids ovulatietesten.. Bij Mira in maand 5 begonnen en nu in maand 3 en gelijk zwanger!

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hier ook het huizenprobleem, maar dan niet zozeer aan de koopkant (dat zou ons dus wel lukken) maar door de verkoopkant. Doordat alle kranen zo zijn dichtgedraaid etc gaat alles hier met dik verlies. Gemiddeld 15.000-20.000. En tegen woordig mag je dat zelf even ophoesten... We zijn nu ons appartement volledig aan het opknappen geweest in fases (nieuwe keuken, nieuwe vloer, muren opnieuw gestuct, nieuwe CV vorig jaar, en nieuwe badkamer komt er nu nog in) en we hopen daardoor op een prijs te kunnen gaan zitten waarmee we max +/- 8.000 verlies hebben. 10.000 kunnen we sparen in een jaar weten we, maar hoe minder hoe beter. Je moet net die ene koper treffen natuurlijk maar hoe minder ze hoeven doen hoe beter want ook dat mag je niet meer meefinancieren. En hoe fijn we ook wonen, we willen ook verder...

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Nee met Kaan had ik ze niet gebruikt, maar daarvoor paar ronde's wel..
    Normaal weet ik precies wanneer mijn eisprong is, ik krijg dan menstruatie krampen..

@Gezin: Jaaa we willen graag een groot gezin met weinig leeftijd verschil:D

Deel Deze Pagina