Mama's & Mama's to be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isabel Olivia, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Wat een geklets hier zeg haha :D
    Dat bellypaint gister was echt gaaaf!! ik moet de foto's nog even op de computer zetten..
    Kleine bink ging alleen erg tekeer tegen de kwastjes hahaha :p

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ohhh leuk, spannend :D Je zou de broekjes nog laten zien!!

Hi Kiwi :D Ik herken jou nog wel van een tijdje terug, toen liepen we gelijk in onze cyclus en jij was blijkbaar hartstikke zwanger :D WAT LEUK!! Gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je? Al een mooie echo gehad zie ik in je handtekening ;) Super!

Voel je je ook goed?!

Haha, ja :p Stiekem nu al een beetje! Maar het echte leuke shoppen over een aantal weekjes.. denk inderdaad dat de weken zo voorbij gaan. Het lijkt alleen langzaam te gaan in het begin!

Het boek is van Blond Amsterdam!! Heb 'm nog niet binnen maar ben erg benieuwd.. ziet er wel leuk uit!

En ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat van het kamertje van Milan ;)

Zou hier ook echt niet kunnen! 2 misschien net.. als ze nog wat jonger zijn.

Inderdaad lekker genieten van je kindjes straks hoor :D:D

3. Isabel Olivia

Oh meiden, ik moet echt werken.. in plaats daarvan ben ik op de Babypark & Babydump sites aan het neuzen ;) Haha! Nu al! Ach, het is wel leuk om me alvast te oriënteren. Aangezien wij hier geen Babydump of Babypark in de buurt hebben, ga ik er pas echt naartoe na een goede echo (of 2...) dus via internet kijken is dan alleen maar leuk!

De meeste hebben hier trouwens een Stokke kinderwagen hé? Of niet? Ik weet dat Jazz de Joolz héél mooi vind :D haha

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja klopt ik was hartstikke zwanger haha! ;) En jij nu ook! Jeeeeej! :D:D Met mij gaat het goed (met up and downs) Misselijkheid is ingeslagen, dus de ene dag beter als de ander. Hoop dat ik snel in de tijd kom, dat ik me elke dag beter voel. ;) Ja vorige week een echo gehad, en 5 november nog een keertje!

Hoe voel jij je?

Enne over kinderwagens en spullen.. wij hebben het hele kamertje al besteld bij Babydump! ;) Je hoeft pas bij aflevering te betalen en wij waren gewoon verliefd op een kamertje en de kinderwagen hihi..

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hallo meiden,

Wat word er hier veel gekletst zeg, hou het bijna niet meer bij haha.

Ik wil het liefst 4 kindjes, maar niet achter elkaar hoor. Over een paar jaar zit mijn vriend middenin zijn co schappen denk dat 2 kindjes dan wel erg druk word. Maarja misschien als hij/zij er eenmaal is we toch de kriebels krijgen voor een tweede haha.

Wat zijn veel meiden al vlot met bestellen zeg, ik heb op een paar pakjes na nog helemaal niks gekocht. Maar na de 20 weken echo gaan we meteen beginnen met de uitzet. Kan niet wachten!! :D

6. Isabel Olivia

Ja!! :D Haha. Wat fijn dat alles goed gaat. Misselijkheid lijkt me wel rot, maar gelukkig is het niet continue aanwezig als ik het goed begrijp. Meestal zakt het af na het tweede trimester hé? Hoop voor je dat je je snel weer helemaal top voelt ;)

Leuk trouwens, 5 november is ook alweer bijna! Kan je weer even je mini kindje bewonderen!

Ik voel me wel goed! Last van wat kwaaltjes en de laatste dagen erg veel last van obstipatie gehad maar als dat het enige is :D Neem ik het graag voor lief!

Wat leuk! Wat voor kamertje is het geworden? En dat is inderdaad erg handig geregeld met het betalen! Zijn toch grote uitgaven, handig dat je daar nog even de tijd voor hebt ;) Welke kinderwagen is het geworden?

Haha :D Snap ik hoor, gewoon lekker mee kletsen en lezen als je zin hebt!

En je weet inderdaad maar nooit of het dan extra begint te kriebelen allemaal en hoe snel het dan kan gaan :p En jouw echo komt steeds meer dichterbij!! Haha, ben je de dagen al aan het aftellen? Babydump & Babypark zijn voor jou dan ook niet echt in de buurt hé? Dichtstbijzijnde Babydump is voor mij in Roelofarendsveen en Babypark in Gouda.. Moet je echt wel een dagje voor uittrekken dus.

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jaaa nog 9 nachtjes slapen haha, zit de dagen af te tellen.

Ja echt jammer, anders was ik allang een keertje langs gegaan. Echt ver is het allebei niet, maar je gaat niet effe snel een keertje langs. Bij mij zijn die twee ook de dichtsbijzijnde

Hoop dat je niet misselijk word enzo :D Was je trouwens bij je vorige zwangerschap misselijk enzo of niet?

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de Babypark op loopafstand zitten! Zo fijn is dat :D :D

Ik heb even een beetje opgeruimd, echt schoonmaken komt morgen wel weer.. Zit nog steeds lekker in mijn huispak :D
    Wil alleen de was even weg werken &voor de rest doe ik lekker niets.

Mira slaapt lekker en ik ben aan het bedenken wat ik eens zal eten....... Heb alleen maar trek in slechte dingen, een broodje kroket bijvoorbeeld.. haha!

9. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Tja het is rot, maar het is het allemaal dubbel en dwars waard! Soms moet ik mezelf daar wel even aan herinneren.. :D
    Ja hoop idd dat de misselijkheid na de tweede trimester afzakt.. Tis idd niet altijd, maar meestal op vervelende momenten. Mijn twee directe collega's (vrouwen) weten het al wel, dus die zeiden van morgen al wel dat als ik 's morgens nog even meer tijd nodig had, ik dat gewoon moest nemen. :) Dat vind ik dan zo lief..

Fijn dat je je goed voelt! :D Het is het allermooiste als je bijna kwaaltjesvrij door je zwangerschap heen danst hihi..

Ik heb het babykamertje Windsor en de Mutsy light weight 4-rider kinderwagen. :) Helemaal gelukkig mee! Ook wel heel gek dat je dan al een leverweek krijgt hihi..

@ Luffy90, heb jou ook weleens voorbij zien komen in topics, gewoon al 18 weken zwanger jeetje!! Vliegt t voorbij?? ;)

@ kids, dit is pas onze eerste zwangerschap, maar wij zouden graag 2 kindjes "willen". Als het ons gegund is natuurlijk. We gaan eerst maar eens van deze mooie beeb genieten :)

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Misselijkheid; Hier bij beide tot exact 12 weken misselijk geweest.. &toen was het ineens weg :D Bij Mira ben ik 3x uitgedroogd geweest en heb ik aan het infuus gelegen, maar dit keer gelukkig niet nodig geweest! Wel gelijk aan medicatie begonnen, dat kan ook de reden zijn..

11. Isabel Olivia

Ik tel met je mee :D Vind het ook zo leuk!!

En ja klopt, je moet dan natuurlijk wel echt met de auto gaan. Jammer dat er niet zo'n winkel in/rondom Den Haag zit!

En ik ben de vorige keer niet misselijk geweest! Nu ook niet, maar het is natuurlijk nog heel vroeg.. misschien komt het nog wel haha. Jij wel de eerste keer heel erg hé? En nu niet toch?

Lucky you! Wat handig zeg :D

Lekker relaxed dagje voor jou dus! Is het een broodje kroket geworden?! Haha. Lekker trouwens.. met mosterd hmmmm

Kan ik me voorstellen hoor! Vooral als je je echt structureel lamlendig voelt is het soms wel een beetje lastig :p Maar het is inderdaad voor het mooiste doel ooit!!

En wat lief van je collega's zeg! Fijn dat ze in ieder geval meedenken en je de ruimte gegeven. Werk je fulltime?

Mooi kamertje! Heb 'm even opgezocht. Wanneer krijg je 'm geleverd?

Heel erg fijn dat het je dit keer bespaard is gebleven! Lijkt me erg zwaar!

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jaaa de tijd vliegt gelukkig haha. Ik was in het begin op sommige momenten echt vreselijk misselijk, ik dacht echt dat ik de 12 weken nooit door zou komen! Maar voor je het weet is het voorbij gelukkig, hoop dat je je snel beter voelt! 5 november de echo spannend zeg! Altijd leuk weer je kleintje zien :D

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja vind ik ook jammer. Ik kan me alleen de Prenatal bedenken als echt een baby winkel in Den Haag. Ook wel leuk natuurlijk, maar wil graag een keer naar de baby dump en babypark.

Haha bij mij kwam het vanaf 6 weken pas twee keer, maar hoop natuurlijk dat je er geen last van zulk krijgen! Ja de vorige keer was ik echt heel misselijk. Deze keer ben ik echt anderhalve week misselijk geweest enzo, toen werd het een stuk minder en moest ik alleen spugen enzo als ik te weinig at of als ik 's ochtends bij het opstaan niet meteen at haha. En toen is het rond 10 weken weer even terug gekomen. Maar vergeleken met de vorige keer viel het reuze mee gelukkig. Had wel steeds heel erg last van hoofdpijn, en nog als ik te weinig slaap ofzo.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wachten op die eerste echo duurt zo lang!
    Daarna vliegt de tijd :D

@Isa; Jaa! Broodje kroket zit in mijn maagje, met mosterd inderdaad.. Zo fout maar oh zo lekker! Hahaha

Ik wacht nog steeds op mijn pakjes!!! Wil ze hebben :D

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    De misselijkheid begon hier ook beide keren precies met 6 weken!

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ja ik werk nu nog fulltime, en dat is in deze weken gewoon niet echt prettig (als ik andere zwangeren moet geloven) Ben snel moe, na een inspanning, kan ik daarna een kwartier op de bank of op bed bijkomen haha.. Na mijn bevalling wil ik graag 24 uur gaan werken. Heb gelukkig wel vast contract, dus hoop dat het niet al te moeilijk gaat zijn...

Als het goed is week 6/7 2013 hihi.. Thnx.. wij vonden het ook mooi kamertje! :) Het idee al dat dat straks in het kamertje staat hihi.. :D Wij hebben een laminaatvloer met "druk" motief, dus wilde graag een neutraal kamertje. :)

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Haha.. ;) Gelukkig kan ik er naar uit kijken haha.. ja inderdaad 5 november weer even ons kleintje zien. Vorige keer vond ik het ook zo bijzonder. :)

18. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Broodje kroket lekker bloemmm! daar heb ik ook al dagen zin in hahah:D alleen ik heb geen frituurpan helaas ;)

19. Isabel Olivia

Ja! Ik ook :D Lijkt me veel leuker. Nou, als je weet of het een jongen of meisje is moeten we maar lekker gaan babyshoppen :D

En vorige keer is het me bespaard gebleven maar je weet maar nooit! Wel apart dat het ook zo anders kan zijn hé! Dat elke zwangerschap echt verschillend is blijkbaar. Hoofdpijn heb ik trouwens wel, met vlagen.. maar meestal alleen 's avonds voordat ik ga slapen.

Je schreef dat je buik al aardig hard aan het worden is? Kan je het nu ook al echt zien? :D

Hmmmm lekker meis :D En ben ook benieuwd! Hoop dat de bel snel gaat haha

Kan ik me wel iets bij voorstellen! De vermoeidheid natuurlijk inderdaad, en het is toch allemaal extra belastend.. Daarom alleen maar extra fijn dat je collega's zo lief voor je zijn!

En 24 uur klinkt goed! Heb je dat al besproken op je werk of moet dat nog gebeuren?

Leuk hoor :D En als je dan eenmaal het geslacht weet kan je het kamertje ook leuk aankleden! Wil je het geslacht eigenlijk wel weten?

20. Isabel Olivia

Ga zo lekkere een grot kop chocolademelk met slagroom maken en dan lekker op de bank Vijftig tinten donkerder lezen haha. Het tweede deel is inderdaad écht leuker ben nu bij bladzijde 120 dus heb nog wel even te gaan.

Ben ook heel benieuwd naar de film... heb al helemaal in m'n hoofd hoe Christian en Ana eruit zien haha.

Deel Deze Pagina