Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Lilaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Doe me dat niet aan!!!!!!!!!!! *Kijkt wanneer de eerst volgende trein naar Rotterdam gaat* @Bailey; Ja ik vind het zo leuk dat de kindjes ook op de lijst staan! Staat inderdaad heel leuk zo Mira en Milan (past ook nog bij elkaar ) onder elkaar met hun broertje en zusje erachter haha!
Oooooooh LiLaa, ziet er echt superlekker uit zeg!!! Bloemmm, als je gaat bel ff haha Rotterdam is niet ver hier vandaan Amann, ja de naam staat voor ons al weken nu 100% vast. Jammer dat het hier zo openbaar is he? Zal er eens over nadenken hihi
Nou dat wordt dus een rondje Lilaa - Bailey - Isa Hahahaha! Ja nu ben ik hartstikke benieuwd naar jullie namen!!!!!
@Lilaa; Mira zegt Hmmmmmmmm tegen je foto &met haar hand zwaait ze langs haar hoofd Ik lig helemaal dubbel hier!
Hahaha dames ik wacht op jullie!! Kom maar heb genoeg eten Bloemmm neem mijn schatje Miraaaa ook mee, en uhhh plus paar köfte's
Als er een meeting gepland word,ik schijn niet zo ver bij isa vandaan te wonen En via dit forum is inderdaad een beetje te openbaar..en de FB groep klopt nu ook niet helemaal meer natuurlijk
Haha moeten we zeker doen! Ja vind het ook apart dat elke zwangerschap zo anders kan zijn. Hoop dat t je nu ook bespaard blijft! Is zo vervelend als je echt ziek bent elke dag! Ja aan mijn buik is het nu wel te zien hoor. Mijn vriend zit er steeds gefascineerd naar te kijken haha.
LiLaa ziet er lekker uit hoor!! Weten jij of Bloemmm trouwens of die witte kaas waar je borek mee maakt of je dat mag eten als je zwanger bent?? Ik heb hem effe opgezocht ik bedoel deze kaas. http://www.jewereldkok.nl/wp-content/uploads/2010/12/3905-Verse-zachte-kaas-40-Borek25-266x300.jpg Ga het maken op mijn opa's verjaardag, maar ben wel benieuwd of ik zelf ook wel mee mag eten haha.
Ja dat mag Luffy! Er staat op de doos dat het van gepasteuriseerde melk is gemaakt! Ik eet het dagelijks Ben er dol op.