Mama's & Mama's to be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isabel Olivia, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Krijg morgen en overmorgen nog een pakje binnen haha :D

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bloemmm wat leukkkk al die kleine kleertjes hahahaaaaa!!!:D

3. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Meiden, ben ik weer!

Bloem, leuke kleertjes zeg :D

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Thnx meiden :D

5. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hoe gaat t met iedereen?

Hier een blegh dag.. Ben het zat en last van m'n rug! Morgen de hele dag een cursus en heb d'r nu al geen zin in :p

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh balen Wonderwensje!

7. Zira

Zira Lid

23 okt 2012
    13
    0
    0
    Drenthe
    Dag meiden! Enkele meiden hier hebben een pb van me gekregen! :)

Voor de anderen:
    Goeeedenavond! Ik ben Zira, 23 jaar en in hele blije verwachting van onze eerste beeb <3 Nu ruim 13 weken zwanger en EINDELIJK wat van de misselijkheid en moeheid af, na 7 weken mocht het ook wel. Pff. Zoals Bloemm al zegt: ik was ook tot excact 12 weken kots en kots beroerd en was het als sneeuw voor de zon verdwenen..

Ik ga weer lekker mee kletsen hihih. Ik probeer jullie in iedere geval bij te houden.

@Namen: Zowel jongens als meiden naam hebben we al een favoriet! Toen ik de 12 week echo had, vroeg hij of ik het geslacht wou weten! Want soms is het al te zien :eek: We hebben het niet gedaan, wordt een verrassing!

@Isa.
    Hoe kom je toch aan die leuke spulletjes sites, jeetje! Ik ben helemaal weg van jou smaak hihi.

@Bloem: Schattige kleertjes zeg <3

@Algemeen:
    Meiden in de zorg en zwanger: Nemen jullie de griepprik? En wil iedereen trouwens weten wat het wordt?

@Hier
    Pff, kom er nu achter dat zoethoutthee helemaal niet zo goed is, en Anijs ook niet. Najaa zeg! Al het drinken staat tegen, behalve natuurlijk dát. Maargoed, alles wat niet meer mag is in een keer lekkerder, hebben jullie dat ook?

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik zag je berichtje! :D

Fijn dat je van je misselijkheid af bent! Nu kan je echt gaan genieten:D

Haha willen jullie het helemaal niet weten, ook niet bij de 20 weken echo? Ik ben daar veeelste nieuwsgierig voor. Mijn vriend maakt het niet zoveel uit, hij zou een verassing ook wel leuk vinden maar ik MOET en zou het weten!

Ik heb opeens zooooveel trek in filet americain, voordat ik zwanger was at ik het echt eens in de zoveel tijd. Maar inderdaad nu ik het niet mag heb ik er veel meer trek in haha.

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Balen meid, hoop dat je morgen een betere dag hebt1

10. Zira

Zira Lid

23 okt 2012
    13
    0
    0
    Drenthe
    Nee, wij willen het niet weten :p (nou ja, misschien wij wel maar dat we het niemand verder vertellen hehe... dilemma!)

Nee, zeg niet het woord! Filet American, oh my gosh! Neee!!!!!!!!! *water loopt in mijn mond*
    Man man, vriendinnen worden gek van me. Bestellen ze een broodje filet americain.. eten ze 3/4 maar op en gooien dan de rest weg... Voelt voor mij net alsof je lucht weg haalt, geld weggooit, een dure prada tas weg gooit... JE DOET DAT GEWOON NIET.

Ga ik nu te ver ;)

11. Zira

Zira Lid

23 okt 2012
    13
    0
    0
    Drenthe
    @Wonderwensje: wat voor cursus heb je?

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Hé!! Welkom :D :D
    En gefeliciteerd natuurlijk...

13. Zira

Zira Lid

23 okt 2012
    13
    0
    0
    Drenthe
    Dankje!
    En Wauw, wat een plaatje Kaan <3

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Dankjewel :):)

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    @Zira; Gaan jullie een geslachtsbepalingsecho laten doen? :D :D

16. Zira

Zira Lid

23 okt 2012
    13
    0
    0
    Drenthe
    witte plek in huid222]@Zira; Gaan jullie een geslachtsbepalingsecho laten doen? :D :D[/QUOTE]

We twijfelen, en als we het wel willen weten houden we het voor ons zelf. :p
    Heb jij het wel laten doen? En als je weer zwanger bent, ga je het dan doen? L

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Zien, ik ben werkbegeleider, dus vandaag weer een verplichte cursus.. Hoort erbij, beetje jammer haha!

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik bedoel zira! Met zien haha.. Komt door m'n iPad die past woorden nog wel eens aan.. Sorry!

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Bloemmm, oooooh zo cute! En die kast ook op FB :D Zo leuk, roze én blauw <3 :D

Hier even wakker worden en vandaag is man thuis aan het werk dus heb ik de auto even mooi. Dat wordt een dagje mama time :) Heb ik gewoon verdient, vind ik.

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen meiden.

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ken een aantal van jullie vanuit een ander topic :).

Ik ben Corina, 23 jaar en op dit moment precies 17 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik werk als verpleegkundige op een verpleegafdeling in een Ziekenhuis.

Deel Deze Pagina