Mama's & Mama's to be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isabel Olivia, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Isa, jeetje :O dat had ik nog niet gehoord, heftig man!! Krijg je toch de bibbers van als je er aan denkt.. Bah!
    Maar dat is een leuk idee ja, van die kaartjes!

Jazz, wat lief dat hij dat betaald :D scheelt toch weer! Maar dan is zo'n upgrade ook niet duur! Je wilt dus graag in een Kraamhotel bevallen als ik het zo lees? Is dat niet heel prijzig?

2. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Lila, welkom hier! Klets gezellig mee :D hoop dat je snel zwanger mag worden!

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Lief van je !!!

Dankjewel.. Hiervoor heb ik vmk gehad, maar toen waren we nog niet echt bezig voor een brusje..
    Deze ronde tel ik als ronde 1 heb gisteren ook ovulatie testjes besteld, ben benieuwd:D

Klein informatie over me zelf;
    Ik ben LiLaa,ik kom uit Rotterdam.
    Ik ben 24 jr (4jr getrouwd)
    Ik heb een zoontje van 14 maanden hij heet Kaan..
    Verder ben ik heel close met Bloemmm, ik hou heel veel van haar & Miranaz:)

Ik wens jullie een fijne zwangerschap!!
    geniet ervan dames!!♥

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dankjewel:D

5. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Dus jullie zitten nu gezellig hier :D

Isa!! Van harte gefeliciteerd meid.. Het is je echt gegunt :D

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha ja ik wil ze ook naast me hebben, ze hoeven ook niet mee te kijken naar het hele gebeuren hahaha.

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Gezellig dat je mee komt kletsen! :D

Spannend hoop dat je snel zwanger zult zijn!!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, haar haar groeit nu echt snel! Ben blij als het over haar schouders heen is :D

Haha dank je lieverd!

Wij hebben ook geen combinatietest gedaan. We zijn beide jong &hebben het er even over gehad samen &kwamen op hetzelfde uit.. Als er iets uit de combinatietest zou komen zouden we er nooit iets mee laten doen, dus vonden we het overbodig om te laten doen.

Buikje staat in mijn album! :D

Namen; We zijn druk aan het zoeken/nadenken nog eens zoeken en nog eens nadenken.. Voor een meisje stond het al vast.. Voor een jongen hadden we al wat namen, maar DE naam hebben we nog niet gevonden.. Dus we blijven doorzoeken. Het is voor ons belangrijk dat het in beide culturen makkelijk uit te spreken is. Een echte Turkse naam hoeft het dus niet te zijn.. Dat is Mira immers ook niet, maar het moet wel goed te zeggen zijn. Ook hier maar ook in Turkije..
    Daarnaast willen we weer 4 letters.. Dus eigenlijk maken we het onszelf erg moeilijk. Haha zo moeilijk, namen verzinnen tussen 2 talen en culturen in!

Jeej! Nog 11 dagen!
    Hoop voor je dat de tijd snel gaat.. Het kan dan zo langzaam gaan he! Als je je ergens op verheugd.

Dankje!! :D

Angelsound/hartje/placenta; Hier hoor ik hem al op mijn buik! Dus hij ligt vrij hoog.. Mijn placenta zit dit keer aan de achterkant (bij Mira voor) dus hoop dat ik hem hierdoor sneller kan voelen.. Mira voelde ik de hele zwangerschap alleen aan de zijkanten! &de 3d echo's waren nooit mooi omdat ze met haar gezicht tegen mijn placenta aan leunde. Ze gebruikte het als 'kussentje' zeg maar hahaha! Dus nu hebben we met 30 weken weer een 3d echo.. Die hoort dan wel mooi te zijn!

Heel veel plezier morgen meis!!!!
    Fijn dat je het hartje nu gelijk vind! :D
    Sam (mijn man) kon het inderdaad ook pas rond de 26/27 weken voelen.. Maar ook doordat de placenta dus voor zat.

@Testen; Ja joh! De tijd vliegt! Het lijkt voor mij ook gisteren (voor jullie vast ook) :D :D

Ik ben verzekerd bij Agis.. Heb de gezinnenpolis &heb alles maximaal gehad bij Mira. Nooit ergens een rekening voor gehad(ook kraamzorg niet), we wisten dat we al gauw een tweede wilde, dus heb mijn verzekering ook gewoon zo gelaten. Ik betaal trouwens 132 euro!

Hoop dat je snel mee kan kletsen!!

Hoi Lieverddddddd;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Whaa! Ben 20 minuten bezig geweest met lezen &reageren joh!
    Welkom terug! Hahahahahahahahaha.
    Had al dat lezen en reageren gemist meiden!

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bloem, ja mooi d'r haren, ben d'r jaloers op! Ik met m'n dunne schapenhaar haha! Ze zal vast een mooie bos krijgen! :D
    Dankje meis :D ik hoop dat ik er lekker van kan genieten, zal vast wel als ik d'r eenmaal zie!! Nu is het voornamelijk nog zenuwen..
    Ik heb geen idee hoe m'n placenta ligt, zal het morgen eens vragen!
    Ben ook heel blij met de gezelligheid die er weer is hier! Heb het ook zeker gemist :D was voor m'n gevoel toch al ff geleden..

Lila, wat leuk dat jij en bloem elkaar prive kennen en goed met elkaar omgaan :D en dan nu hopen dat je snel zwanger mag zijn kunnen jullie t samen nog een groot stuk delen :D leuk!

Namen, bloem heel wat eisen maar jullie zullen er vast wel uitkomen! :D wij waren er eigenlijk zo goed als meteen over uit toen we wisten dat het een meisje werd :D kijk nog wel rond maar dit klinkt wel als DE naam voor ons, geeft toch een ander gevoel als andere namen haha..

Ik ga nu Luna ff uitlaten en daarna richting het bedje, heerlijk! Dit weekend gewerkt dus niet kunnen uitslapen, heb er helemaal zin in :D spreek jullie morgen dames!!

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Lieve meiden,

Wil me in ieder geval hier weer met veel plezier melden! Hopelijk blijft dit een beetje een relatief kleine/overzichtelijke groep... Ben in de andere als snel de draad kwijt geraakt door de hoeveelheid die het ineens was geworden moet ik bekennen. Neem morgen uitgebreid de tijd om even bij te lezen voor jullie maar zie dat er de grote kern inzit van de 'oude' club hihi!

Mag ik er in ieder geval weer bij op de lijst? 3-3-2013 uitgerekend van een dochter! Ik heb 30 oktober controle bij de vk, 31 bij de gyn en 3 december bij de gyn.

12. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Baileyyyyyyy, wat leuk dat je ook weer komt meekletsen :D begrijp helemaal wat je bedoelt haha! Hoe gaat het met je verder?

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Slaap lekker, en heeeeeeel veeeel plezier morgen!! Ben benieuwd hoe het was!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja heb het ook gemist Wonderwensje!
    &je hebt mooi haar joh gek.. Schapenhaar? hoe kom je erop! Hahaha

@Bailey; Jeeeeeeeeeeeeeeeeej! Fijn dat je weer 'terug' bent :p

15. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

#95 Isabel Olivia, 21 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2012
    Bekijk bijlage 281960 Bekijk bijlage 281960

♥ Zwanger
    - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: ♥ DOCHTER ♥
    - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: ♥ DOCHTER ♥
    - Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 3 maart 2013 In verwachting van een: ♥ DOCHTER ♥
    - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon - Dochter - Verrassing
    - Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 15 april 2013 In verwachting van een: ♥ ZOON ♥
    - Jazz (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 juni 2013 In verwachting van een: Zoon - Dochter - Verrassing
    - Isabel Olivia (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 juni 2013 In verwachting van een: Zoon - Dochter - Verrassing

♥ Trying for a baby!
    - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje, eerste ronde Mag testen op: 22 november

♥ Controle, Afspraken en Echo's
    22 oktober - Wonderwensje ♥ 20 weken echo
    23 oktober - Jazz ♥ Intake verloskundige
    26 oktober - Wonderwensje ♥ Controle verloskundige
    30 oktober - Bloemmm ♥ Controle verloskundige
    30 oktober - Bailey07 ♥ Controle verloskundige
    31 oktober - Bailey07 ♥ Controle gynaecoloog
    1 november - Luffy90 ♥ 20 weken echo
    6 november - Jazz ♥ Termijnecho
    3 december - Bloemmm ♥ 20 weken echo
    3 december - Bailey07 ♥ Controle gynaecoloog
    3 december - Roosje24 ♥ Echo controle placenta

♥ Bevallen & de kindjes
    - Bloemmm (23 jaar) Mama van: ♥ MIRA ♥ Geboren op: 1 mei 2011 Mira wordt grote zus van een: ♥ BROERTJE ♥
    - LiLaa (24 jaar) Mama van: ♥ KAAN ♥ Geboren op: 17 augustus 2011

--------------------------------------------------------------------
    Het leek me wel leuk om de kindjes die er al zijn ook te betrekken :D

Bailey je staat erop! Ik weet alleen niet zeker of je de naam van je zoontje op de lijst wil hebben? Anders moet je het even doorgeven :D Roosje je staat er ook bij lieverd!!

16. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha dat word een zoektocht tussen alle namen lijsten. Ben benieuwd naar de uitkomst, maarja dat word nog effe wachten haha. Vind het echt moeilijk tussen al die namen lijsten te zoeken :p

Hahaha wat schattig. Ze lag lekker in je placenta haha. Ben benieuwd waar mijn placenta ligt, zal het wel vragen met de 20 weken echo. Ik hoor nu ook wel het hartje echt al op mijn buik. De bovenkant van mijn buik is ook al echt hard is dat wel normaal? Daar ligt mijn baarmoeder toch nog lang niet haha.

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Isabel de lijst ziet er weer prachtig uit!!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh wat leuk dat Mira ook op de lijst staat Isa!!!!!
    Dat vind ik echt super lief van je zeg!

Ik heb net weer wat broekjes besteld *verslavend*
    Zal als ze geleverd zijn een foto maken &het aan jullie laten zien :D
    Ga nu slapen.. Tot morgen meiden!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja dat heb ik ook meis! Had ik bij Mira ook.. Dus zal wel normaal zijn :p

20. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ah jeetje wat naar zeg :( Is altijd rot zulke dingen.. :( Fijn dat jullie nu hebben besloten dat het tijd is voor een broertje of zusje hihi, leuk! Gaat dan ook misschien wel extra kriebelen hé?

En wat leuk dat je Bloem al kent :D Bloem is hier ook erg geliefd haha :D Ik hoop nogmaals dat jij heel snel zwanger mag zijn!

Dankjewel meid :D Lief van je!

Hahah no thanks.. liever niet :p Denk dat m'n vriend daar een trauma aan over houdt hahaha

Hahah ja leuk he :D Weer lekker zoals vanouds!

Lekker slapen lieverd :D En alvast suuuuper veel plezier morgen :D We kijken er allemaal naar uit om te lezen hoe het met je meisje gaat!!! X

Jaaaa Bailey leuk dat je hier komt kletsen :D Gezellig! Ik ga je er bijzetten. Vind het ook fijner, een wat kleiner groepje.. is wat meer overzichtelijk.

Ik ga je trouwens op het lijstje zetten!

Heeel lief dankjewel!!! :D Vind ik ook echt leuk om te doen haha :)

Aah Luffy ik ben ook echt heel benieuwd hoe jouw buikje er nu uitziet joh :D Vast en zeker prachtig!

Deel Deze Pagina